|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Die ene met die piemel is lelijk Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
? |
|
Vandaag de studio gebeld voor een afspraak, ga volgende week langs om samen een plan op te zetten. Ben helemaal happy nu. We gaan mijn armen en schouders afmaken, dat gaan sleeves tot mijn ellebogen worden. En mijn schouder gaat meegenomen worden voor een coverup. Kortom ik ga een heel flink aantal uren inkt tegemoed. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
ik wil ooook |
|
quote: brrrrrrr.... die ringen ook.... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Ik kan godverdomme haast niet wachten... Laatse tatt is van ruim 10 jaar geleden. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
ha, volgend jaar iig weer vakantiegeld, en de ohzo fijne belasting teruggaaf, dus die skull wordt afgemaakt en me rug tattoo cover up, vet gaaf japans dodenmasker erop. Fuck the world and fuck you |
|
Puur voor idee, erg vet! |
|
nee dat ziet er ook doods uit maar nee dat niet Fuck the world and fuck you |
|
quote:hihi dat klopt, je weet! Fuck the world and fuck you |
|
mocht ik ooit in een midlifecrisis komen, dan wordt het zoiets andere tattoos zijn zinloos [Dit bericht is gewijzigd door ##**Boemba**## op 10-09-2008 19:28] |
|
quote: Sorry maar vind deze toch echt kansloos. Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen. |
|
quote:Want? Een afbeelding heeft de betekenis die jij er aan geeft, met name bij tattoos |
|
quote: Kansloos als je het doet als je last hebt van je midlife-crisis....maar dat duurt vast nog heel lang, eerst maar eens uitpuberen!! |
|
wil je nu wat die jongen op zn rug heeft, of wil je die jongen er ook op getattoeerd? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hij wil die jongen gepierced aan zijn anus hebben denk ik maar het is maar een vermoeden van me .. |
|
quote: prachtig! doet me denken aan mexico, zegt mn inner latina |
|
Eergister in Miami Ink werd een gave stenenmuur bij een gast op de onder arm gezet .. iemand daar toevallig een foto van? [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 11-09-2008 11:43] |
|
Een stenenmuur? Lijkt me niet echt wat... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Was erg gaaf |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ja zag er echt super uit inderdaad. Wellicht is die aflevering op internetz te vinden en kun je screenshotje maken. |
|
thuis eens zoeken .. |
|
je kunt ook 3 weken wachten is die aflevering er weer op.... is al 3 keer uitgezonden. Wel een vermakelijk programma onder het eten... maar is wel veel van tzelfde... elke keer dat gejank over dooie en over hoe zielig ze wel niet zijn |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |