|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Haha wat een onzin, je pijngrens verleggen, ik wil je ook wel constant een paar peren op je muil geven? Against God and Government |
|
eigenlijk is de grens verleggen niet echt het goede verwoording. Maar jezelf weten behouden onder zo'n intens gevoel dat is het meer. tja sommige mensen maken liever niets mee, en vermijden elk pijntje, ik ga er liever mee om. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: jongen... een tatoeage of brandmerk laten zetten om iets mee te maken.. hahaha lees nou je eigen post es na zonder in de lach te schieten... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote:Sommige mensen hebben wel een echt leven en anderen ervaren liever door zich vol te laten kladderen ... |
|
quote: die pijnervaring kom je meestal niet in het dagelijks leven tegen. voor de rest gebeurt er genoeg in mijn leven om mee te maken ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Jawel hoor .. zetten van tattoo vodn ik verdomd veel op verbrande huid lijken Wat een zweverig geneuzel weer .. |
|
quote: Je woont toch op een cactuskwekerij? Genoeg om een dagelijkse pijnervaring te genereren toch? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote:jam a cactus up your penis! cocktus huh-huh |
|
tadaaa! daarna: duurde ongeveer 3 uur, deed maar iets pijn af en toe en ben er supersuper blij mee |
|
Op je onderarm gezet?? hij ziet er netjes uit Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Voor t kleuren mooier vind ik. Evengoed vet. Wil zelf mss ook zo iets, maar wellicht dat het eigenlijk iets té gay is, voor zo'n stoer manspersoon als ik. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Nice! Ik mag morgenavond *eeeks* maar wordt maar een kleintje en een met weinig details. |
|
vertel, wat wordt het preces dan...? moet zeggen dat ik nu wel iets meer snap dat het "verslavend/drempelverlagend" werkt...maar hou het fijn bij deze eneheppie! succes morgen mmayo! |
|
@ BitchSlap, ziet er goed uit! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
vette shizzle, len! kom je hem zaterdag nog showen? Je moeder. |
|
danke danke, ben dr zeer content mee |
|
Nog een paar kantjes van mijn werkje: the only pleasure is pain |
|
Erg vet Against God and Government |
|
ben benieuwd naar het pronkstukje van mmayo!! |
|
quote: LOL, vanavond pas en niks zoals dat van jou. Gewoon een paar lijntjes hehe, stelt weinig voor maar scheelt mij weer armbandjes dragen |
|
good luck en tandjes op elkaar! |
|
quote: Mammen? Urnes? |
|
quote: Hihi komt vast goed. Hij gaat eerst weer verder met tekenen en dan uiteindelijk erop zetten. Hoe gaat het nu met de jouwe? Last van? Ennem welk verzorgingsadvies kreeg jij mee? |
|
Eerste week goed schoonhouden met water. Tweemaal daags vettige zalf erop. Niet krabben. Niet in chloorwater zwemmen. Zo min mogelijk mee in de zon. Dat is altijd zo ongeveer hetzelfde. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |