|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
RIP? |
|
|
|
Haha die tattoo's lijken wel gezet door een beroeps alcoholist Against God and Government |
|
quote: Indeed: Boeiender |
|
quote: Nee, ik weet wel betere dingen te doen als ik tipsy ben Against God and Government |
|
quote:Gaaf ja, ooit al een fun shirt van gemaakt. Die symbolen op de voorkant als van een casetterecorder en op de achterkant heel flauw "oldschool player" Vaak aangesproken in de kroeg door mensen die vroegen waar ik die gekocht had My friend, watch out for traitors... |
|
Vandaag gezet op zijkant onderbeen bij tattoo mania in Apeldoorn. Direct na het zetten: Ik ben er blij mee, met mijn ultra gay draakje |
|
Mooi! |
|
Netjes. Boeiender |
|
quote: Mag ook wel, na 2 uur en een kwartier zitten in een onmogelijke houding |
|
quote: Hehe, maar dan heb je ook wat! Boeiender |
|
Hoewel het ontwerp niet mijn ding is, ziet het er gaaf uit MMayo! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Het is een beetje My Little Dragon. |
|
zoiets? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Nice! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
+1 Ik ben normaal niet van de tattoos, maar je vlinder-draak-plant-ding ziet er wel erg mooi uit Mayo! |
|
quote: Tsssk, jij hebt gewoon iets tegen homoseksuele draakjes. quote: Ghehe, hmm voor de volgende keer maar. Alhoewel ik een troetelbeertje toch leuker vind. @rest Thnx! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 29-06-2010 18:56] |
|
Geen creatief hakenkruis deze keer? Maar netjes gezet hoor! Lekker gay zijn met je draakje! :D Je moeder. |
|
Ik vind hem vet De bovenkant deed me eerst denken aan een tekening van de planten rond de paddestoel van de rups in alice in wonderlan (geen idee waarom trouwens ) tot ik onder keek. Mooie kleurtjes ook Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote:Nee hoor, zal wel door de pastelkleuren komen want de ogen zijn veel te klein voor een My Little Dragon. Als jij er maar blij mee bent dan ben ik dat ook. Vervaagt zo'n lichte kleur niet sneller of maakt dat niet uit? |
|
quote: Ghehehe.. Vervagen? Denk dat dat wel zal meevallen. Over vier weken moet ik er weer heen om te kijken of de tattoo bijgewerkt moet worden en of de kleuren goed hebben gepakt. De kleuren worden nog iets anders qua tint als het genezen is, foto is van 2 minuten na het zetten ongeveer. |
|
quote: Hmmzz eigenlijk ben ik niet zo van de kleuren, maar dit vind ik wel iets hebben , het was wel cooler geweest als de draak nog net iets gemener keek |
|
Hij kijkt listig. |
|
Slinks, geniepetig joa idd. Edit: Geniepig..dat andere was de Limbabwe versie [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 29-06-2010 20:03] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |