|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Against God and Government |
|
Dat lijkt me nu echt helemaal niets. Net zoals van die dingen, (hoe noem je die dingen toch ook weer) wat onder je huid geplaatst wordt. Ik hou het toch alleen maar op tattoos. Ik wil er voor de zomer nog 1 laten zetten. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Netjes! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: hij is hier ook echt niet mooi gezet, en ik wil het eigenlijk eerst bij een blanke zien want dat geeft echt een heel ander effect. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Mja t heeft wel iets... Je moet nog wel een keer een foto maken als het echt helemaal 'hersteld' is voor een nog beter beeld! |
|
@ Elite: Bah, maar je moet doen wat je zelf wil natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 21-03-2008 16:31] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door LLphotograph op 21-03-2008 16:32] |
|
quote: Heersch!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: ik ga hier zeker ook nog langer overnadenken hoor, de kans dat het verneukt raakt is toch net even groter als bij een tattoage. Maarja tis ook een grotere ervaring om het te laten zetten. Eerst maar even een weekje op mezelf in het wild kunnen leven. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
gave tat rotzak! Fuck the world and fuck you |
|
Denk er al 20 jaar over iets te nemen. Weet wel wat, maar is er nog niet van gekomen. |
|
Neem een hobbie Ik mag btw die harley tat over laten tattoeren van de vrouw....dus wie kan er een heerschende malienkolder voor over m`n arm tekenen?? graag met een ledere veter voor aan m`n onder arm...mail me anders ff als je dit kan. Spenk joe. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Meneer de tattoozetter kan dat toch wel lijkt mij. |
|
quote: Ja..maar moet hij eerst tijd hebben om te tekenen. En een zwikkie ringetjes teken je niet ff in 5 minuten. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Ehm ik mag hopen dat je tattoo meneer wel wat meer tijd neemt dan 5 minuutjes voor het ontwerpen. |
|
exact...Dus ik hoop dat iemand hier kan tekenen Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
elite? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Misschien kan brgeetje het... Die kan iig wel mooi tekenen maar of die ook malienkolders kan tekekenen weet ik niet |
|
quote: staat er erg kek op! niet helemaal mijn ding maar erg netjes EINDELIJK wordt woensdag de mijne gezet op de binnenkant van mn onderarm, yay! net nog even langs geweest bij tattoomania en heb er dikke vertrouwen in dat het goed gaat komen |
|
quote: Gaaf! Ik mag donderdagavond, ook op binnenkant onderarm (nouja pols/deels onderarm). |
|
gaaf wat komt er ongeveer op? |
|
quote: Wat ik er van gehoord heb is een zwarte huid daarvoor meer geschikt. Was iets met ander of meer lidtekenweefsel aanmaken waardoor het op een donkere huid meer opvalt. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 22-03-2008 13:18] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
dat is handig voor onder je voeten, glij je nooit meer op je bek in het zwembad!!1 Je moeder. |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |