|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heb geen tatoeageplannen, maar als ik kinderen krijg, komen hun namen er sowieso op. |
|
ehh...en hoezo dat dan weer wel ? Fuck the world and fuck you |
|
Omdat dat een 'relatie' is die, als het goed is, nooit wordt verbroken. Ik zou nooit een naam van een vriendin/vrouw laten zetten natuurlijk. |
|
Zo te zien hebben al die zwaar filosofische boeken geen invloed gehad op jouw redernatie mbt het feit waarom je zo'n tattoo wilt [Dit bericht is gewijzigd door R. op 31-03-2008 22:54] |
|
Ofja, namen, weet ik veel. Plaatjes, of iets. In ieder geval lijkt het me een goed gevoel om je kinderen op die manier bij je te dragen. Ik vind het wel een mooie gedachte. |
|
quote: Altijd/alles??? Tsja dat kan he, dat het gewoon niets voor jou is.. Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote:Dat ligt er maar weer net aan wie die letters dan heeft gezet..ik ken wat lui die dat ook hebben, en die letters staan er echt vet goed op...WR, ik snap hem Fuck the world and fuck you |
|
Kan best mooi zijn inderdaad, achja scheelt weer dat iedereen een persoonlijke smaak heeft. |
|
quote: ik snap. maar doelde meer op het visuele aspect quote: ja oke, qua vormgeving dan, maar ik geef de voorkeur aan afbeeldingen en symbolen, dat bedoel ik Je moeder. |
|
quote: Ah, chekc. Ik heb nog geen seconde over het visuele aspect nagedacht, ik weet alleen dat dat een van de weinige dingen is die ik 'relevant' zou achten voor een vereeuwiging op m'n lichaam. |
|
quote: Ik had zelf al bijna de neiging katte[n?]pootafdrukjes van mijn monstertjes als tattoo te laten zetten, dus ik kan me er dan wel weer iets bij voorstellen [..behalve dat ik dan geen kinderen wil en zo, bla] Maar bij mij is het hoe dan ook zo dat als ik tattoos laat zetten die een persoonlijk tintje/bepaalde waarde voor me moeten hebben, en meer moeten betekenen voor me dan "ik vond het wel een leuk plaatje". Puur voor de versiering doe ik het zelf niet Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote:Tattoos horen nou eenmaal bij domme mensen, daar doe je niks aan. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Ja, dat is wel nodig, aangezien ze niet 24/7 in je hoofd zitten. Je moet er ook wel constant aan herinnert worden dat je kinderen hebt. dus |
|
quote: |
|
quote: ? lal Je moeder. |
|
quote: Dus? Heb jij geen foto van je vriendin in je portemonnee? [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 31-03-2008 23:06] |
|
@ Karnivoor [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 31-03-2008 23:06] |
|
quote: en nu ben ik écht maffen, ik ga steeds scheler kijken Je moeder. |
|
quote: Ghhehe we vallen in herhaling inderdaad, ga slapen dan.. met je schoonheidsslaapje. |
|
quote: Jouw fantasie vermogen is ook 0,0 :p. Het is een klodder sperma die zijn best doet om door de ozonlaag heen te komen. |
|
tsja, als jij dat er al in ziet... hehehe Je moeder. |
|
Zeker het logo van Don en Ad dan. |
|
quote: Hebben die een logo? gaaf! |
|
quote: Nou eigenlijk niet maar je zou wel een eurobiljet op je voorhoofd kunnen laten tattoeeren. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |