|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja zou kunnen. |
|
even een vraag...sinds een dag is mijn tattoo vrijwel helemaal verveld, kan ik er nu ook calendulan op smeren ipv uierzalf? aangezien dat voor lichte schaafwoden is en helend werkt? weet iemand dat..? |
|
Calendulan of Bephanten ofzo kun je er vanaf het begin er al op smeren, niets mis mee. Zoals mijn tattoo artist altijd zegt: uierzalf is voor op je uiers But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
volgens mij moet dat geen probleem opleveren. Mijn ervaring met die zalf is dat wondjes een stuk sneller een mooier genezen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
nooit geen problemen met uierzalf .. |
|
het voelt niet meer als een wond...na een week al niet meer is dat niet raar of is dat normaal in het genezingsproces? |
|
Amputatie is onvermijdelijk als ik 't zo hoor... Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:ik vond het nooit als een wond 'voelen' .. dus ik snap je neit helemaal ... |
|
quote: t volgens mij goed vergelijkbaar met een schaafwond, dat gaat ook zo snel. en als het snel en toch natuurlijk geneest is dat alleen maar goed, cor z'n plas doet wonderen! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
nou jah.. bikkel Jenje Ik had alleen de eerste 2 dagen dat het wat branderig aanvoelde. Als een schaafwond gewoon. Dag 3 had ik geen last meer van schurende truien enzo. Toen begon het ook meer te jeuken. Geef mij dan maar het gevoel van een schaafwond. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
of van een kaasschaafwond ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:ham kaas Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Bij een wond denk ik aan wat meer dan een schaafwondje Vond het meer lijken op als je te lang in de zon gelegen heeft, zoiets ... Maar als je tatoo ineens snel uitdroogt moet je denk ik meer zalf erop en beter schoonhouden |
|
en misschien met hydraterende wasspul van dove ofzo wassen ipv andere zeep. Die gasten geven standaard advies, maar er zijn natuurlijk veel verschillende huidtypen. Als je al van nature een droge huid hebt, moet je waarschijnlijk vaker smeren dan die 3x per dag. Gewoon gezond verstand gebruiken. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Zeep droogt uit toch |
|
quote:ik bedoel meer die douchegels enzo.. niet zeep in zo'n klont vorm. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
en uierzalf en pleisters sluiten af van zuurstof. een vriendin van me had meer problemen met uierzalf dan zonder. edit: Een groot deel helpt niet veel, andere dingen schaden weer een beetje, maar tis allemaal zo weinig en per persoon verschillend. volgens mij is er nog geen goed onderzoek naar gedaan. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 03-04-2008 12:03] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Er zijn ook artists die het gebruik van uierzalf afraden ivm kankerverwekkende stoffen ed. Ik heb ook ooit eens peniciline zalf mee gekregen. jaaa daagh! gewoon calendulan gebruikt. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Klontezeep! oh jaaaa |
|
quote: Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Kinkay! |
|
vind je? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Mwoa .. |
|
nou, dat dacht ik. maar je hebt van die wasgels die geen zeep bevatten. Daar kan je gerust mee wassen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |