|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jaaaaa, mooi hoor! Waar heeft ze die laten zetten? |
|
Binnenkort deze er eindelijk maar eens inblaffen. De 1e met daadwerkelijk een betekenis. |
|
Helloween + meisje die op t steeltje gaat zitten; leuk! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Oh ik vergis mij deze heeft verder ook geen betekenis. [Dit bericht is gewijzigd door kabukiman op 24-03-2011 18:19] |
|
quote:Op d'r onderbeen duh .. |
|
quote: jaaaaaaaaaaaa quote:Ik hou juist wel van die bloemen op de zij zoiets ofzo: vooral die laatste maar heb vooralsnog geen plannen om een tattoo te laten zetten [/zachteG] |
|
Oeh mooi die bloemen! |
|
quote: Gerrit heeft een stop tot april 2013 momenteel, maar zitten meer tattoo dudes die ook heel goed overweg kunnen met de naaldjes. Daar is de wachttijd meestal korter, een jaartje ofzo. |
|
Ohja, tattoeage... zucht, toch weer eens verder over nadenken... Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Zal ze leuk vinden om te horen! Voor de duidelijkheid, ze heeft deze tattoo niet laten zetten, maar deze bij iemand anders gezet. Ze is namelijk tattoeërder van beroep (wat een baan!) in Tattoo Studio Dronten. Ze is slechts een kleine 2 jaar bezig, maar ze gaat enorm snel vooruit, ookal zeg ik dit als haar vriend zijnde. Zie hier meer voorbeelden van tattoo's die ze heeft gezet: Mocht je belangstelling hebben... Let me know! Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. |
|
quote: Wat had je in gedachte dan? [/zachteG] |
|
Die gekko is wel ok, maar de rest... Niet dat het slecht gezet is maar dat mensen dat soort dingen op hun lichaam willen hebben zal ik wel nooit begrijpen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: haha, I take it dat je die shit die ik mooi vind ook verschikkelijk vindt? [/zachteG] |
|
Ik vind dat schaduweffect bij die spin erg tof gedaan. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Een zeurtorretje in zijn linker lies. |
|
quote: quote: Teveel Ben wel fan van de semi-mythische stijl van bvb. Mucha en John Dyer Baizley; dat is volgens mij ook goed om te zetten in tattoeage-vorm. Of een ruige Viva Dolor-tat, sowieso vet. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Dat wordt een dolfijntje .. |
|
quote: Sowieso Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
aarsgewei erbij en een bloem op je bovenarm. |
|
Takken met bloemen op de zij, ster in de nek en gaan! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: ... : $ [/zachteG] |
|
quote: Die onderste heeft wel wat maar vind ik veel te groot. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:+1 Jammer van het lichaam. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |