IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : favorite Slayer nummer Vorige pagina | Volgende pagina
Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 26-08-2004 0:27 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Hmmm, aan de titel leid ik af dat het over Jeffrey Dahmer gaat. Dan krijgt het toch een aardig homoseksueel bijsmaakje.

[edit]213, dus.[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 26-08-2004 0:28]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 26-08-2004 0:42 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

De teksten van hell awaits heerschen dan ook. Lekker duister sfeertje, net zoals het geluid van het album.

Slecht, maar duister.


Oud Vuil.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 26-08-2004 0:43 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Yep, Hell Awaits heerscht!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 26-08-2004 1:46 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Hell Awaits uberheerscht alle Slayer albums


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


necrofiel
Usericon van necrofiel
Posted 26-08-2004 1:55 by necrofiel Wijzig reactieProfiel van necrofielQuote dit bericht

Antichrist

En dan helemaal de liveversie zoals die als bonus staat op de rerelease van show no mercy en op live undead, fucking heersend!!


innerlogicmarty
Map Ref. 41ºN 93ºW
Usericon van innerlogicmarty
Posted 26-08-2004 15:42 by innerlogicmarty (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van innerlogicmartyQuote dit bericht

Eh, Barabas, ik kan me nog discussies herinneren dat jij Divine Intervention zo geniaal vond. Okee, da's dan al wel een flinke tijd terug (zeg een paar jaar).En nu weer Hell Awaits?


Orion
Usericon van Orion
Posted 26-08-2004 19:38 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

tis een fase he


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 26-08-2004 19:45 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

quote:
Op 26 augustus 2004 1:55 schreef necrofiel het volgende:
Antichrist

En dan helemaal de liveversie zoals die als bonus staat op de rerelease van show no mercy en op live undead, fucking heersend!!



..


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 27-08-2004 11:42 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2004 0:27 schreef Heiden het volgende:
Hmmm, aan de titel leid ik af dat het over Jeffrey Dahmer gaat. Dan krijgt het toch een aardig homoseksueel bijsmaakje.

[edit]213, dus.[/edit]
en toch heerscht die tekst enorm, maar je hebt het nu wel iets meer verpest... thnx


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Meester
Houd den hertog hoogh in vaendel!
Usericon van Meester
Posted 27-08-2004 11:50 by Meester Wijzig reactieProfiel van MeesterQuote dit bericht

slayer - evil has no boundaries


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 27-08-2004 12:46 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2004 15:42 schreef innerlogicmarty het volgende:
Eh, Barabas, ik kan me nog discussies herinneren dat jij Divine Intervention zo geniaal vond. Okee, da's dan al wel een flinke tijd terug (zeg een paar jaar).En nu weer Hell Awaits?

Inderdaad, bijna 10 jaar geleden ja, en toen ik ben gaan drummen kwam ik erachter dat Meneer Lombardo toch net iets meer kwaliteiten heeft dan meneer Bostaph, dus daarom kies ik nu WEER voor Hell Awaits.(Oke, op Reign in Blood speelt ie misschien beter, maar ja, dan gaat het jeugdsentiment voor )
EN, grote broer, wat is dan jou favoriete slayer nummer/album?????


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


sepulmaster
Usericon van sepulmaster
Posted 03-09-2004 21:30 by sepulmaster Wijzig reactieProfiel van sepulmasterQuote dit berichthttp://users.pandora.be/chiro_mariakerke

Een echt favo-Slayer nummer heb ik niet, maar sommige cd's als Reign in Blood en Divine Intervention neem ik dan liever op zen geheel.

Asl ik dan toch zo moetn kiezen, ou het mss wel Hell Awaits kunnen worden ofwel Die By The Sword


"kakkn doe zèèr"


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 03-09-2004 21:47 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Wat heeft iedereen met die nummers van Show no mercy? Ik vind het zouteloze bocht. Als je dan toch een thrashplaat met echte baggerproductie wil, neem dan Killing is my business van Megadeth.

Mijn favo Slayer-nummer:

Dead skin mask


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Paaj
Ik ben 1337
Usericon van Paaj
Posted 03-09-2004 22:59 by Paaj Wijzig reactieProfiel van PaajQuote dit bericht

Ik vind Angel of Death en Necrophobic toch wel zeer vette nummers. Eigenlijk heel Reign in Blood wel, maar vind het nieuwere werk ook wel zeer goed luisterbaar ( Stain of mind, Dittohead).


. . . . . . . . . ?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-09-2004 23:09 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Epidemic!!!!!! zo een gaaf numer schrijven ze nooit meer. (ook al kwamen ze met Dittohead een heel end in de richting).

En voor de goede orde: Hell awaits(de plaat/cd) regeert van a tot z.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 05-09-2004 20:07 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Nog steeds Angel of Death


Ivo
Usericon van Ivo
Posted 09-09-2004 11:44 by Ivo Wijzig reactieProfiel van IvoQuote dit bericht

Angel of Death & Hell Awaits


Meester
Houd den hertog hoogh in vaendel!
Usericon van Meester
Posted 09-09-2004 20:03 by Meester Wijzig reactieProfiel van MeesterQuote dit bericht

Jeetje he, ze hebben zoveel heerlijke nummers. MIjn favoriete denk ik die by the sword. AL kan dat nog wel eens veranderen


vegtrash
hate the loved
Usericon van vegtrash
Posted 26-01-2005 16:05 by vegtrash Wijzig reactieProfiel van vegtrashQuote dit berichthttp://none

dead skin mask


If god can, then why can't I


Rythm3
Usericon van Rythm3
Posted 26-01-2005 16:21 by Rythm3 Wijzig reactieProfiel van Rythm3Quote dit bericht

Ik heb niet echt 1 favoriet vind er echt heel veel cool

maar een 'paar' favo's:

God send Death
New Faith
Payback
Necrophiliac
Divine intervention
Black Magic
Die by the Sword
Silent Scream
Richard hung himself
Mr. Freeze
Jezus Saves



oscura
Usericon van oscura
Posted 26-01-2005 16:28 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

angel of death is en blijft


carcasstrid


Embodiment of Fire
Usericon van Embodiment of Fire
Posted 26-01-2005 18:15 by Embodiment of Fire Wijzig reactieProfiel van Embodiment of FireQuote dit bericht

Hmmm, verdacht weinig stemmen voor Mandatory Suicide...


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 26-01-2005 18:21 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 3 september 2004 21:47 schreef Ktulu het volgende:
Wat heeft iedereen met die nummers van Show no mercy? Ik vind het zouteloze bocht. Als je dan toch een thrashplaat met echte baggerproductie wil, neem dan Killing is my business van Megadeth.

Mijn favo Slayer-nummer:

Dead skin mask


Juustem! Dead Skin Mask is eveneens mijn favoriete Slayer-nummer.


Bloodied by the thorns beside the leaves


Violent God
Usericon van Violent God
Posted 26-01-2005 18:24 by Violent God Wijzig reactieProfiel van Violent GodQuote dit berichthttp://www.myspace.com/violentgod

quote:
Op 26 januari 2005 18:15 schreef Embodiment of Fire het volgende:
Hmmm, verdacht weinig stemmen voor Mandatory Suicide...

Dat is ook mijn favo. Hoewel ik de nummers op Divine Intervention ook heel goed te pruimen vindt...



Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 26-01-2005 18:25 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

War Ensemble


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen