IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : favorite Slayer nummer Vorige pagina | Volgende pagina
Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 21-06-2002 22:52 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2002 17:43 schreef ghoulliette het volgende:
dead skin mask


idd, dead skin mask

en op de 2e plaats bij mij

Season in the Abyss


Wiegen Meister !


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 21-06-2002 22:56 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Dittohead!


Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 21-06-2002 22:58 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

Bloodline kan je amper Slayer noemen, echt raar nr voor Slayer..k speel em zelf op gitaar en is niet te vergelijken met de rest..


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-06-2002 22:58 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2002 22:56 schreef McDoom het volgende:
Dittohead!


ja, precies!!!!! let maar eens op de drums. P.B mept zo hard dat het drumstel wel op een betonnen vloer van 10m dik heeft moeten staan, anders was hij er dwars doorheen gegaan.

P.B


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-06-2002 22:59 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2002 22:52 schreef Shadow_Smile het volgende:
idd, dead skin mask

en op de 2e plaats bij mij

Season in the Abyss


zit jij niet in bad??

(effe offtopic)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 21-06-2002 23:03]


Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 21-06-2002 22:59 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

oh mijn favo
dead skin mask
angel of death
desciple
bitter peace
black magic


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 21-06-2002 22:59 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 21 juni 2002 22:43 schreef attila_de_hun het volgende:
ik vind het echt jammer dat slayer ook zo een standaardsetlist heeft. ze hebben zoveel gave nummers die ze nooit meer spelen maar wel altijd angel of death en nog een paar anderen.


nu je het zegt, echter de eerste keer dat ik ze zag, vrij laat ergens in '90 ofzo, speelden ze geen "hell awaits", oef, wat was ik teleurgesteld, zeg> ik denk dat een boel mensen dat ook hebben als ze geen angel of death meer zouden spelen.

maar een keertje wat andere oudjes van stal halen.

ooit hebben we (mijn pre-band voor judgement day, contempts of death, wees gerust, is nix van te krijgen) op het punt gestaan om agressive perfector(protector, whatever), toen brachten ze het zelf opnieuw uit, wow , wij zijn maar met onze poging gestopt

maar wat meer andere oudjes.


Oud Vuil.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 21-06-2002 23:06 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2002 22:58 schreef attila_de_hun het volgende:
ja, precies!!!!! let maar eens op de drums. P.B mept zo hard dat het drumstel wel op een betonnen vloer van 10m dik heeft moeten staan, anders was hij er dwars doorheen gegaan.

P.B

En men zeikt maar dat hij niet zo goed drumt als mijnheer Lombardo. Geheel onterecht! Paul Bostaph heerscht gewoon!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-06-2002 23:14 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2002 22:59 schreef webblaster wim het volgende:

maar een keertje wat andere oudjes van stal halen.




inderdaad. het zou geenkwaad kunnen als die slayer gasten eens naar ons zouden luisteren,maarja...

(off-topic: hoe ging de eerste werkdag na je buikgriep?)


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 21-06-2002 23:22 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 21 juni 2002 23:14 schreef attila_de_hun het volgende:

(off-topic: hoe ging de eerste werkdag na je buikgriep?)


idd off-topic, ging wel weer, jammer dat iedereen je aankijkt van, jij bent echt niet ziek geweest. ach, schijt aan. /off-topic

ff over mcdoom, bostaph is zwaar oké, maar hij's niet voor nix 2X gekapt, dusss. hij zal niet terug komen. van mij mag dave blijven

zag echter een intervieuwtje op mtv nl , zo'n knul die echt niet wist waar ie moest kijken , terwijl kelly king en tom papaya ernaast zaten, en hij ze probeerde om te intervieuwen. hij vroeg hoe het was om dave lombardo terug te hebben, en kerry zei: net als 10 jaar geleden, dus waarschijnlijk zullen het nooit meer vrienden worden, alllls ze het al waren.


Oud Vuil.


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 22-06-2002 10:17 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Angel of Death is toch echt een van de favorieten voor mij


Psychoblast
Thrash is back
Usericon van Psychoblast
Posted 22-06-2002 11:28 by Psychoblast Wijzig reactieProfiel van PsychoblastQuote dit bericht

The final command denk ik.
Maar ik moet zeggen dat veel Slayer nummers favoriet zijn bij mij.


Thus spoke the night spirit....


Seth Abominae
Usericon van Seth Abominae
Posted 22-06-2002 15:19 by Seth Abominae Wijzig reactieProfiel van Seth AbominaeQuote dit bericht

Verbal abuse
Vind ik goed!!! En nog meer nummers natuurlijk, het is altijd klote om één favoriet nummer te zeggen, het ligt aan je stemming op dat moment!

Zonde dat ze bij hun nieuwe cd, zijn geinspireerd door Slipknot. Ik vind dat namelijk een KUT band!


On the sixth day, of the sixth month in the sixth hour............................................Mankind falls, Something wicked comes!...........................Take a look to the sky just before you die, it's the last time you will!!


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 22-06-2002 15:23 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 22 juni 2002 15:19 schreef Seth Abominae het volgende:
Verbal abuse



Dat is een cover
Angel of Death is t best.
en moet jij niet hard aan je huiswerk zitten? Hoe staat het met alle zooi??
Met Wiskunde Po schiet het niet bijster op, ik heb wel al de oplossing. Ik probeer ff online te komen.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-06-2002 15:54 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2002 23:22 schreef webblaster wim het volgende:
idd off-topic, ging wel weer, jammer dat iedereen je aankijkt van, jij bent echt niet ziek geweest. ach, schijt aan. /off-topic




volgende keer demonstratief onderkotsen.
(net als slayer als ze weer een nu-metal nummer live spelen)


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 22-06-2002 15:56 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Seasons in the abbys.....Heeeeeeeeeeeerlijk dat refrein....ik krijg er altijd een positieve moodchange van



Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 22-06-2002 16:09 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

dittohead


Davy
Ausgebombt!
Usericon van Davy
Posted 23-06-2002 11:52 by Davy Wijzig reactieProfiel van DavyQuote dit bericht

Dead Skin Mask


Mirandarijntje
miaaaaaauuuuw...mheh
Usericon van Mirandarijntje
Posted 23-06-2002 11:58 by Mirandarijntje Wijzig reactieProfiel van MirandarijntjeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mirandarijntje

Reign in Blood en Season in the Abyss !!!



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-06-2002 12:23 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2002 11:58 schreef Mirandarijntje het volgende:
Reign in Blood en Season in the Abyss !!!


nu ben ik niet zo'n hele grote slayer kenner maar heet het album niet reign in blood en het nummer raining blood?


Mirandarijntje
miaaaaaauuuuw...mheh
Usericon van Mirandarijntje
Posted 23-06-2002 12:27 by Mirandarijntje Wijzig reactieProfiel van MirandarijntjeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mirandarijntje

quote:
Op 23 juni 2002 12:23 schreef ghoulliette het volgende:
nu ben ik niet zo'n hele grote slayer kenner maar heet het album niet reign in blood en het nummer raining blood?


dat zou kunnen hoor, ik haal dat wel eens doorelkaar hahaha



Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 23-06-2002 12:28 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Het nummer heet Raining blood (album Reign in blood) en GVD het beukt!


Ik, Wil Schuurman


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-06-2002 12:29 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

hahah ik weet wel wat


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 23-06-2002 12:31 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Volgende vraag;

Op welk album staat DIE BY THE SWORD


Ik, Wil Schuurman


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 23-06-2002 12:34 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Op DIVNE INT....

Ook leuk: vanaf welk album ging Slayer SUCKEN??


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen