IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : favorite Slayer nummer Vorige pagina | Volgende pagina
Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 07-02-2003 21:19 by Astaroth Wijzig reactieProfiel van AstarothQuote dit berichthttp://odyssey.sickminds.org

South of Heaven

Dead Skin Mask, Raining Blood en Skeletons of Society vind ik ook erg cool.


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 14-03-2004 21:19 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Angel of Death. Natuurlijk.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 14-03-2004 21:21 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

na wacken '03 is mjn favoriete Slayer-nummer het laatste dat ze live spelen! oftewel : KAPPEN! vond het echt zeshonderdzesenzestig keer niks


Bruce Banner


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 14-03-2004 21:31 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2004 21:19 schreef filosofem het volgende:
Angel of Death. Natuurlijk.

Same here


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 14-03-2004 21:38 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Mandatory Suicide, vet nummer


"This one is older than shit, heavier than time!"


Orion
Usericon van Orion
Posted 14-03-2004 21:42 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

bijna alles wel!


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 14-03-2004 21:43 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 14 maart 2004 21:21 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
na wacken '03 is mjn favoriete Slayer-nummer het laatste dat ze live spelen! oftewel : KAPPEN! vond het echt zeshonderdzesenzestig keer niks


Nee he?
Stelletje lamme bejaarde klootzakken, die gewoon een lijstje afdraaiden.
Geen ziel, geen uitstraling, geen contact met publiek.
Beh!


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Rapture
Usericon van Rapture
Posted 14-03-2004 21:47 by Rapture Wijzig reactieProfiel van RaptureQuote dit berichthttp://www.deluzion.nl

Postmortem



BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 14-03-2004 22:47 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Crypts of Eternity


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


invictis
Usericon van invictis
Posted 14-03-2004 22:48 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

Necrophiliac zal altijd mijn fav blijven
(blijf zowieso bij Hell Awaits zweren )


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 14-03-2004 22:48 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

At Dawn They Sleep/The Antichrist/Black Magic/jesus Saves/sout of heaven en war ensemble


zzz


Orion
Usericon van Orion
Posted 14-03-2004 22:49 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2004 22:48 schreef testement het volgende:
At Dawn They Sleep/The Antichrist/Black Magic/jesus Saves/sout of heaven en war ensemble


met jou ken ik praten, trouw metme!


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 14-03-2004 22:50 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 14 maart 2004 22:48 schreef invictis het volgende:
Necrophiliac zal altijd mijn fav blijven
(blijf zowieso bij Hell Awaits zweren )


yep, ik ook.

crypts of eternity is nog steeds mijn favoriet.


Oud Vuil.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 14-03-2004 22:50 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2004 22:48 schreef invictis het volgende:
Necrophiliac zal altijd mijn fav blijven
(blijf zowieso bij Hell Awaits zweren )

Ik kan dus met wel met jou praten


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 14-03-2004 22:50 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

En dus ook met Wim!


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


invictis
Usericon van invictis
Posted 14-03-2004 22:50 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2004 22:50 schreef webblaster wim het volgende:
yep, ik ook.

crypts of eternity is nog steeds mijn favoriet.


indeed


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 14-03-2004 22:51 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

unholy trinity!


Oud Vuil.


invictis
Usericon van invictis
Posted 14-03-2004 22:52 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2004 22:50 schreef BARABAS het volgende:
Ik kan dus met wel met jou praten



kijk metal is wel gezellig!
"...Lost souls of the dead
Form legions that burst through Hell's Gates
Death of one sacrifice
To avenge the raped corpse from the grave
Blood of one mortal man
The fire grows stronger within
Fate of a frenzied lust
Lucifer takes my dark soul

Down to the fiery pits of Hell!!!
Down to the fiery pits of HELL!!!!!!....
"



[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 14-03-2004 22:53]


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 14-03-2004 22:53 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht



Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 14-03-2004 22:55 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

toen ze tenminste nog déden, alsof ze satanistisch waren.


Oud Vuil.


testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 14-03-2004 22:57 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2004 22:49 schreef Orion het volgende:
met jou ken ik praten, trouw metme!


hoho


zzz


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 14-03-2004 23:11 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

Seasons in the abyss


zo kan ie wel weer


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 14-03-2004 23:12 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

213 is een geweldig nummer ! maar echt een favo heb ik niet


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-03-2004 23:47 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 14 maart 2004 23:11 schreef Babylon het volgende:
Seasons in the abyss


maar het blijft een afwijkend nummer,
voor de rest: Hell Awaits/Raining Blood/Black Magic/The Antichrist/....

Tot Seasons In The Abyss klinkt het super, maar daarna is het niet echt mooi meer



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 15-03-2004 0:38 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2004 23:47 schreef ElitE het volgende:
maar het blijft een afwijkend nummer,
voor de rest: Hell Awaits/Raining Blood/Black Magic/The Antichrist/....

Tot Seasons In The Abyss klinkt het super, maar daarna is het niet echt mooi meer



Mischien straks wel weer, nu Lombardo de boel weer gaat inspelen !


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen