IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : favorite Slayer nummer Vorige pagina | Volgende pagina
Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 23-06-2002 12:40 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik ben mijn interesse bij South of Heaven al een beetje verloren. Na dat album heb ik niks meer met Slayer 'gehad'. 'Divine Intervention' een tijdje op teep gehad, maar...


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 23-06-2002 12:47 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik vind south of heaven geweldig, seasons in the abyss daarna ook en Divine ook nog goed... daarna zakt het af!


Ik, Wil Schuurman


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-06-2002 18:15 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Wisten jullie dat Kerry King op de oude Megadeth demo('s) heeft meegespeeld?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 23-06-2002 18:16]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Metal Mark
wat zeggie?
Usericon van Metal Mark
Posted 23-06-2002 18:16 by Metal Mark Wijzig reactieProfiel van Metal MarkQuote dit berichthttp://www.albinoblacksheep.com/flash/you.html

Creeping Death!!!


sebinsagoil


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-06-2002 18:17 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 23 juni 2002 18:16 schreef Metal Mark het volgende:
Creeping Death!!!


Verklaar je nader aub...

ontopic:

Check dit dan: Slayer - Seasons in the abyss bloodpack (!!!)

voorkant:


achterkant:


Europese versie:


[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 23-06-2002 18:22]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 23-06-2002 19:23 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Heersch; waar kan je die krijgen joh ?


Ik, Wil Schuurman


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-06-2002 21:00 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2002 18:15 schreef Mutilator het volgende:
Wisten jullie dat Kerry King op de oude Megadeth demo('s) heeft meegespeeld?


volgens mij niet op de demo's. Hij hielp ze alleen bij live optredens. toch wel aardig, niet?


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 23-06-2002 21:29 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

[quote]Op 23 juni 2002 18:17 schreef Mutilator het volgende:

Check dit dan: Slayer - Seasons in the abyss bloodpack (!!!)

Europese versie:


die heb ik ook nog liggen, zit weinig blood meer in na 11 jaar


hiep hiep hoera voor de nieuwe versie van "aggressive perfector".

[Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 23-06-2002 21:31]


Oud Vuil.


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 23-06-2002 22:06 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

reign in mud


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 23-06-2002 22:20 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Raining Blood
War Ensemble
The Antichrist
Angel of Death (mijn eerste kennismaking met Slayer)



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-06-2002 22:31 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2002 22:20 schreef Judge M. het volgende:

Angel of Death (mijn eerste kennismaking met Slayer)


als ik zoiets lees ga ik me echt erg oud voelen. in die tijd was slayer al een oude band voor mij. ik weet nog als de dag van gisteren dat "show no mercy"op Lp kocht.(ik had in de aardschok gelezen dat deze band nog sneller was dan metallica dus dat moest wel goed zijn volgens mijn toen beperkte redenatie).


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 23-06-2002 22:44 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 23 juni 2002 22:31 schreef attila_de_hun het volgende:
als ik zoiets lees ga ik me echt erg oud voelen. in die tijd was slayer al een oude band voor mij. ik weet nog als de dag van gisteren dat "show no mercy"op Lp kocht.(ik had in de aardschok gelezen dat deze band nog sneller was dan metallica dus dat moest wel goed zijn volgens mijn toen beperkte redenatie).


idd, heb ik ook. maar ja, tis ook een forum van 14 tot 40, heb ik het idee, maar dat is juist zo tof. normaal gesproken zouden een boel mensen hier niet met elkaar praten, maar op deze manier gebeurt dat toch!!! erg cool, dat vind ik juist zo mooi aan dit forum.(tis m'n eerste)

on-topic.

net ff v/d bloodpack aggressive perfector gedraaid, m e e s t e r l i j k


Oud Vuil.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 23-06-2002 22:52 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik ga v/d week een heel stel heerschende slayer lp's ophalen bij iemand, inclusief een bootleg (boys keep swingin) op blauw vinyl! Heersch!!


Ik, Wil Schuurman


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-06-2002 23:00 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2002 22:44 schreef webblaster wim het volgende:
idd, heb ik ook. maar ja, tis ook een forum van 14 tot 40, heb ik het idee, maar dat is juist zo tof. normaal gesproken zouden een boel mensen hier niet met elkaar praten, maar op deze manier gebeurt dat toch!!! erg cool, dat vind ik juist zo mooi aan dit forum.(tis m'n eerste)

on-topic.

net ff v/d bloodpack aggressive perfector gedraaid, m e e s t e r l i j k


ik vind dat zelf ook erg leuk (ook mijn eerste forum en geen behoefte aan een ander. het is leuk hier).

semi-on-topic.

ik luister nu naar "another lesson inviolence"weliswaar geen slayer maar een band die minstens net zo goed was/is, Exodus
(komen ook uit amerika dus een beetje ontopic
)


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 23-06-2002 23:04 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ikke ook nogmaar klein mannetje; maar heb toch wel andere smaak dan de meeste metal-leeftijdsgenoten heb ik het idee...


Ik, Wil Schuurman


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-06-2002 23:11 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2002 22:52 schreef Snagger het volgende:
Ik ga v/d week een heel stel heerschende slayer lp's ophalen bij iemand, inclusief een bootleg (boys keep swingin) op blauw vinyl! Heersch!!


lpees? van die zwarte(op een blauwe na dan), onhandige platte schijven? die na twee keer draaien nog erger krakenals een zak verse chips? nee, geef mij maar cd's. (maar toch veel plezier toegewenst met je nieuwe slayer spullen)


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-06-2002 23:12 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2002 18:15 schreef Mutilator het volgende:
Wisten jullie dat Kerry King op de oude Megadeth demo('s) heeft meegespeeld?


trouwens, wist jij dat Kerry King vroeger HAAR had????


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 23-06-2002 23:12 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

K ben dol op elpees... al de hoezen lekker aan de muur spijkeren... genieten van dat heerlijke ouwerwetste geluid.... ah geweldig!!!


Ik, Wil Schuurman


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 23-06-2002 23:13 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 23 juni 2002 23:00 schreef attila_de_hun het volgende:

ik luister nu naar "another lesson inviolence"weliswaar geen slayer maar een band die minstens net zo goed was/is, Exodus
(komen ook uit amerika dus een beetje ontopic
)


i'll teach you a lesson in violence you won't soon forget.

ach en wee, paul bailoff dood. minder. mag ik ff tiepen, dat bonded by blood 1 v/d beste speed/thrash releases is ever!!!

die clips, om maar weer ook een beetje on-topic te gaan, op monsters of rock, sky channel. een band was het geloof ik, exodus slayer en venom. piranha van exodus, met die solo op het eind van gary holt!!! weet u nog, attila? of wi dan ook?

slayer - hell awaits was ook een clip


Oud Vuil.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 23-06-2002 23:13 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2002 23:12 schreef attila_de_hun het volgende:
trouwens, wist jij dat Kerry King vroeger HAAR had????


Haha kijk maar op den achterkant van Reign in blood o.a. (snakkend naar een blikske bier)


Ik, Wil Schuurman


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 23-06-2002 23:15 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 23 juni 2002 23:11 schreef attila_de_hun het volgende:
lpees? van die zwarte(op een blauwe na dan), onhandige platte schijven? die na twee keer draaien nog erger krakenals een zak verse chips? nee, geef mij maar cd's. (maar toch veel plezier toegewenst met je nieuwe slayer spullen)


ik lp's, hoe ze ruiken, hoe ze klinken, de vorm, de hoes!


Oud Vuil.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-06-2002 23:18 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2002 23:13 schreef webblaster wim het volgende:
i'll teach you a lesson in violence you won't soon forget.



die clips, om maar weer ook een beetje on-topic te gaan, op monsters of rock, sky channel. een band was het geloof ik, exodus slayer en venom. piranha van exodus, met die solo op het eind van gary holt!!! weet u nog, attila? of wi dan ook?

slayer - hell awaits was ook een clip


er werden allen maar poserclips uitgezonden (I wanna rock etc) maar opeens:slayer "hell awaits" dat was de eerste keer dat ik die lui in in "levende lijve" zag. dat was een religieuze ervaring toendertijd, vooral omdat er NOOIT metal op tv kwam en helemaal al geen speed metal. ik heb die onmiddllijk op video opgenomen en wel 100.000 keer bekeken en iedereen die bij ons binnen kwam MOEST die clip van mij zien. en om het nog mooier te maken kwam exodus met Piranha ook. wat was ik toen toch snel tevreden zeg <-- jeugdsentiment.

heette die presentator niet mike wall of zo??


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 23-06-2002 23:24 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 23 juni 2002 23:18 schreef attila_de_hun het volgende:

heette die presentator niet mike wall of zo??


jah, idd. en later amanda reddington, die zei altijd in het begin: queee, deers(ofzo).

idd is dit prog. voor mij ook heel bepalend geweest. en vergeet celtic frost - circle of the tyrants niet. en anthrax - madhouse, en venom - bloodlust. zou die video trouwens nog te koop zijn. metal combat ofzo staat me iets bij


Oud Vuil.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 23-06-2002 23:34 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2002 23:13 schreef Snagger het volgende:
Haha kijk maar op den achterkant van Reign in blood o.a. (snakkend naar een blikske bier)


Stella Artois


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-06-2002 23:35 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2002 23:24 schreef webblaster wim het volgende:
jah, idd. en later amanda reddington, die zei altijd in het begin: queee, deers(ofzo).

idd is dit prog. voor mij ook heel bepalend geweest. en vergeet celtic frost - circle of the tyrants niet. en anthrax - madhouse, en venom - bloodlust. zou die video trouwens nog te koop zijn. metal combat ofzo staat me iets bij


ja, dat was inderdaad zo. maar die trashclips kwamentoch pas later als ik het mij goed herinner. die bestonden amper. in het begin was het ruigste iron maiden en zz top (die clips vond ik altijd wel cool) etc, ik weet nog goed dat lars ulrich en dan beehler een interview kwamen doen maar er werd NIKS van metallica en Exciter gespeeld. die hadden gewoon geen clips.

ik weet eigenlijk niet of die video te koop is. misschien dat ze hem ooit eens op DVD uitbrenegn? maar ja ik heb geen DVD speler.


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen