IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Hulp gezocht voor tattoo-design. Vorige pagina | Volgende pagina
anonymous
Usericon van anonymous
Posted 04-12-2003 22:25 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Op 4 december 2003 22:16 schreef Gunman het volgende:
De panter staat er al 6 jaar, zat een foutje in een poot die nu mooi weggewerkt is. EN ik wou al lang een knoopwerk-motief. De tatoo-artieste
heeft daar een mooie interpretatie van gemaakt (eigenlijk veelal met de losse hand )
Dat heeft ze mooi gedaan!


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 04-12-2003 22:38 by EVILinetje Profiel van EVILinetje

quote:
Op 4 december 2003 22:12 schreef Gunman het volgende:
idd, ik had dus ook een panter, wel zeer gedetaiileerd enzo, maar toch, ik heb enkele weken terug DIT ervan laten maken (wordt volgende week nog afgewerkt)



hé, je hebt me die laten zien enkele weken geleden in the frontline. Hij is echt wel mooi gedaan!


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 04-12-2003 22:48 by ~Narsil Profiel van ~Narsilhttp://www.myspace.com/phobos_kim

Ik ben nog altijd op zoek naar iemand die es iets moois maakt van mijn tattoo...


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 04-12-2003 23:16 by EVILinetje Profiel van EVILinetje

Misschien als je het eens heel lief aan Bart vraagt. Maar ik wacht ook al meer dan een jaar op degene die hij voor mij ging tekenen


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 04-12-2003 23:19 by Gunman Profiel van Gunman

quote:
Op 4 december 2003 22:48 schreef ~Narsil het volgende:
Ik ben nog altijd op zoek naar iemand die es iets moois maakt van mijn tattoo...

Wel laat ik die nieuwe nu let laten zetten hebben in jouw thuisstad Die vangt echt mooie dingen aan met "afwerkingen" enzo.

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 04-12-2003 23:20]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 04-12-2003 23:22 by EVILinetje Profiel van EVILinetje

quote:
Op 4 december 2003 23:19 schreef Gunman het volgende:
Wel laat ik die nieuwe nu let laten zetten hebben in jouw thuisstad Die vangt echt mooie dingen aan met "afwerkingen" enzo.


Je hebt dat toch laten doen bij BodyDesign eh? Zij is echt wel goed!


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 04-12-2003 23:24 by Gunman Profiel van Gunman

quote:
Op 4 december 2003 23:22 schreef EVILinetje het volgende:
Je hebt dat toch laten doen bij BodyDesign eh? Zij is echt wel goed!

idd, een neef van me heeft daar één laten bijwerken en deze week een ieuwe laten zetten: echt prachtig afgewerkt. Vooral inzake ontwerpen kan ze er wat van.

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 04-12-2003 23:24]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 04-12-2003 23:25 by ~Narsil Profiel van ~Narsilhttp://www.myspace.com/phobos_kim

Kzal daar eens moeten binnenduikelen dan...


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 04-12-2003 23:26 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 4 december 2003 22:12 schreef Gunman het volgende:
idd, ik had dus ook een panter, wel zeer gedetaiileerd enzo, maar toch, ik heb enkele weken terug DIT ervan laten maken (wordt volgende week nog afgewerkt)


heel erg mooi Gunman


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 04-12-2003 23:28 by EVILinetje Profiel van EVILinetje

quote:
Op 4 december 2003 23:24 schreef Gunman het volgende:
idd, een neef van me heeft daar één laten bijwerken en deze week een ieuwe laten zetten: echt prachtig afgewerkt. Vooral inzake ontwerpen kan ze er wat van.


mijn volgende laat ik daar ook zeker doen..tenminste als Bart eens iets ontworpen heeft. Hij had me beloofd om een klein tribaldraakje te tekenen.


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 06-12-2003 15:59 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 4 december 2003 20:30 schreef Lytse het volgende:
ja, een goeie tattoo-artist bijvoorbeeld

als je een vaag idee hebt voor een tattoo dan gewoon dat wat je op papier hebt meenemen naar tattoo-artist en kijken wat hij/zij in de boeken heeft staan en zeggen: kijk, zoiets wil ik!


Weet je hoe duur dat is, daar gaat het nu juist om.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Lytse
An Angel of Shit
Usericon van Lytse
Posted 06-12-2003 16:36 by Lytse Profiel van Lytse

quote:
Op 6 december 2003 15:59 schreef zillah-morte het volgende:
Weet je hoe duur dat is, daar gaat het nu juist om.



heeft mij nog nooit extra gekost hoor...

toen mijn man een vaag idee had van wat hij over een oude tattoo wou laten zetten heeft hij in overleg met rinto wat uitgezocht en die heeft het zo getekend en gezet dat het helemaal naar wens was, niks extra kosten, hoort bij de service van een goeie tattoo-artist

[Dit bericht is gewijzigd door Lytse op 06-12-2003 16:37]


good intent and honesty do not redeem stupidity


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 06-12-2003 16:44 by Snaack Profiel van Snaack

Ik wil over *enige* tijd (als ik wat meer in shape ben..) een gruwelijke tattoo laten zetten, zit te denken aan rechter borst - schouder en arm tot aan mijn elleboog, rondom.

De stijl van Paul Booth vind ik té gek, helaas is een tattoo van hem niet echt bereikbaar en is hij vast enorm duur.

Kent iemand toevallig een tatoëerder in.. zeg.. Noord Europa die in die stijl tatoëert? Duister, mooi schaduwerk, geen plakplaatjes maar Kunst


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 06-12-2003 17:21 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 6 december 2003 16:36 schreef Lytse het volgende:
heeft mij nog nooit extra gekost hoor...

toen mijn man een vaag idee had van wat hij over een oude tattoo wou laten zetten heeft hij in overleg met rinto wat uitgezocht en die heeft het zo getekend en gezet dat het helemaal naar wens was, niks extra kosten, hoort bij de service van een goeie tattoo-artist


Ja maar ik ga hem niet bij Rinto laten zetten.
Maar die tattoo-artist kan niet goed mijn style tekenen. Dus ik wil het laten tekenen door iemand anders.
Iemand?? NN??


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 06-12-2003 17:59 by Hub de Gallier Profiel van Hub de Gallier

quote:
Op 6 december 2003 16:44 schreef Snaack het volgende:
Ik wil over *enige* tijd (als ik wat meer in shape ben..) een gruwelijke tattoo laten zetten, zit te denken aan rechter borst - schouder en arm tot aan mijn elleboog, rondom.

De stijl van Paul Booth vind ik té gek, helaas is een tattoo van hem niet echt bereikbaar en is hij vast enorm duur.

Kent iemand toevallig een tatoëerder in.. zeg.. Noord Europa die in die stijl tatoëert? Duister, mooi schaduwerk, geen plakplaatjes maar Kunst
King of Kings tattoos te Swalmen


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 06-12-2003 18:04 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 6 december 2003 17:59 schreef Hub de Gallier het volgende:
King of Kings tattoos te Swalmen


ff g00glen

thnx


Lytse
An Angel of Shit
Usericon van Lytse
Posted 06-12-2003 19:21 by Lytse Profiel van Lytse

quote:
Op 6 december 2003 17:21 schreef zillah-morte het volgende:
Ja maar ik ga hem niet bij Rinto laten zetten.
Maar die tattoo-artist kan niet goed mijn style tekenen. Dus ik wil het laten tekenen door iemand anders.
Iemand?? NN??


das jammer, Rinto is best wel goed. Wat is je stijl als ik vragen mag.

en als ik ooit nog eens rijk word dan maar even een afspraak maken bij deze beste man: http://www.anilgupta.com/


good intent and honesty do not redeem stupidity


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-12-2003 23:51 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 6 december 2003 19:21 schreef Lytse het volgende:
http://www.anilgupta.com/

brrrrrrrrr, al deed hij het gratis, hij kan niet tekenen! Moet je die handen en die vormen zien, nee jukkie.

@zillah, als jij geen geld uit wilt geven zal ik geen tattoo nemen, en al helemaal geen grote. Het is nou niet echt iets waar je op moet gaan bezuinigen. Of het moet je niet uitmaken wat je op je lichaam gemikt krijgt natuurlijk.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-12-2003 13:06 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 6 december 2003 17:59 schreef Hub de Gallier het volgende:
King of Kings tattoos te Swalmen


Hé HUb, ik heb me verrot geg00gled maar ik kan ze *niet* vinden. Hoe heet de tattoo-artiest die daar actief is? Ik wil graag werk van hem zien namelijk..

Staan ze nergens op het net??


Lytse
An Angel of Shit
Usericon van Lytse
Posted 07-12-2003 17:34 by Lytse Profiel van Lytse

quote:
Op 6 december 2003 23:51 schreef ghoulliette het volgende:
brrrrrrrrr, al deed hij het gratis, hij kan niet tekenen! Moet je die handen en die vormen zien, nee jukkie.



waar heb je in hemelsnaam naar zitten kijken dan?



heb laatst nog een stukje op tv gezien, die man is een meester! Vooral in miniaturen!!

[Dit bericht is gewijzigd door Lytse op 07-12-2003 17:35]


good intent and honesty do not redeem stupidity


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-12-2003 18:40 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

naar verschillende foto's van de site, hget is overduidelijk dat hij niet kan tekenen, en niet goed genoeg is in overtrekken. Vooral bij giger en de 9-11 tattoo's is dat te duidelijk. Alles zit scheef, perspectief klopt niet etc. Hij kan gewoon niet tekenen en dat zie je en dat is jammer.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-12-2003 18:59 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

je zeurt weer eens, netjes getekend die dingen


Lytse
An Angel of Shit
Usericon van Lytse
Posted 07-12-2003 20:08 by Lytse Profiel van Lytse

quote:
Op 7 december 2003 18:40 schreef ghoulliette het volgende:
naar verschillende foto's van de site, hget is overduidelijk dat hij niet kan tekenen, en niet goed genoeg is in overtrekken. Vooral bij giger en de 9-11 tattoo's is dat te duidelijk. Alles zit scheef, perspectief klopt niet etc. Hij kan gewoon niet tekenen en dat zie je en dat is jammer.


volgens mij zit je nou gewoon gigantisch uit je nek te lullen...


good intent and honesty do not redeem stupidity


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-12-2003 23:03 by Snaack Profiel van Snaack



Kramy
Usericon van Kramy
Posted 07-12-2003 23:07 by Kramy Profiel van Kramyhttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

hmmz ik zit ook te denken aan een tattoo.. maar dan moet hij ook echt iets betekenen, of gewoon echt GRUWELIJK mooi zijn. Dus laat maar komen die sites van die tattooartists



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen