IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Hulp gezocht voor tattoo-design. Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-12-2003 16:47 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

doen! zet er ook meteen 1 op je voorhoofd!


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 04-12-2003 16:47 by Smoochy Profiel van Smoochy

Een ongeboren kind kan nog beter tekenen dan dat, lijkt echt helemaal nergens naar.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-12-2003 16:48 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Een plaat voor zijn hoofd tattoeren hoeft iig niet ....


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 04-12-2003 16:48 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza



Iedereen heeft recht op mijn mening.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 04-12-2003 16:50 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Wie kan mij helpen een mooie grote tattoo te maken?
Echt een grote.. Ik heb al ideeeeeeeeen


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 04-12-2003 16:56 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 4 december 2003 16:47 schreef Smoochy het volgende:
Een ongeboren kind kan nog beter tekenen dan dat, lijkt echt helemaal nergens naar.



een ongeboren kind als tattoo ook leuk..

neej ik heb heel wat ideen in mijn hoofje zitn...weet alleen nog niet hoe...


Suck my piss


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-12-2003 16:56 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

ontwerpen is kut! heb nu al alleemaal knipsels bij elkaar van wat het ongeeer moet worden, maar ja...


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 04-12-2003 17:06 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

ja...je moet eigenlijk iemand kennen die heel goed kan tekennen


Suck my piss


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-12-2003 17:12 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 4 december 2003 16:50 schreef zillah-morte het volgende:
Wie kan mij helpen een mooie grote tattoo te maken?
Echt een grote.. Ik heb al ideeeeeeeeen
No Nonsense kan tattoo's tekenen, hij is alleen erg druk


Lytse
An Angel of Shit
Usericon van Lytse
Posted 04-12-2003 20:30 by Lytse Profiel van Lytse

quote:
Op 4 december 2003 17:06 schreef skullfuck het volgende:
ja...je moet eigenlijk iemand kennen die heel goed kan tekennen


ja, een goeie tattoo-artist bijvoorbeeld

als je een vaag idee hebt voor een tattoo dan gewoon dat wat je op papier hebt meenemen naar tattoo-artist en kijken wat hij/zij in de boeken heeft staan en zeggen: kijk, zoiets wil ik!


good intent and honesty do not redeem stupidity


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-12-2003 20:32 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

les 1: kies nooit wat uit de boeken!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-12-2003 20:33 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 4 december 2003 17:06 schreef skullfuck het volgende:
ja...je moet eigenlijk iemand kennen die heel goed kan tekennen

DMTR kan dat, maar wil het niet omdat hij nooit tevreden is over zijn eigen werk. en aangezien hij degene is die er tegenaan moet kijken... ik wil zoveel mogelijk eigen idee vaststellen zodat het duidelijk is naar anderen en daarna freestyle erop zetten


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 04-12-2003 20:37 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Op 4 december 2003 20:33 schreef ghoulliette het volgende:
DMTR kan dat, maar wil het niet omdat hij nooit tevreden is over zijn eigen werk. en aangezien hij degene is die er tegenaan moet kijken... ik wil zoveel mogelijk eigen idee vaststellen zodat het duidelijk is naar anderen en daarna freestyle erop zetten
Waar wil je hem hebben?


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Lytse
An Angel of Shit
Usericon van Lytse
Posted 04-12-2003 20:40 by Lytse Profiel van Lytse

quote:
Op 4 december 2003 20:32 schreef ghoulliette het volgende:
les 1: kies nooit wat uit de boeken!


waarom niet, een goeie tattoo-artist past het zo voor je aan.
heb zelf 8 tattoos en nog nooit spijt gehad.


good intent and honesty do not redeem stupidity


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-12-2003 20:51 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 4 december 2003 20:37 schreef anonymous het volgende:
Waar wil je hem hebben?

rug, het liefst een grote, en ornamentaal/ jugendstill achtig, maar mij is aangeraden om eerst met iets kleins te beginnen om te kijken of ik het wel trek.

waarom niet uit de plaatjes boeken... omdat het crap is. En ik een paar weken terug samen met een tattoo artiest iedereen die in de shop kwam in die dingen ging bladeren en vragen hoeveel het kostte belachelijk hebben gemaakt.


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 04-12-2003 20:52 by IronGlory Profiel van IronGloryhttp://users.pandora.be/malagant/



Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 04-12-2003 20:53 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Op 4 december 2003 20:51 schreef ghoulliette het volgende:
rug, het liefst een grote, en ornamentaal/ jugendstill achtig, maar mij is aangeraden om eerst met iets kleins te beginnen om te kijken of ik het wel trek.

waarom niet uit de plaatjes boeken... omdat het crap is. En ik een paar weken terug samen met een tattoo artiest iedereen die in de shop kwam in die dingen ging bladeren en vragen hoeveel het kostte belachelijk hebben gemaakt.
Zou ook nooit iets uit een boekje nemen. ZOu iets willen waar niemand anders mee loopt. Iets persoonlijks...


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Lytse
An Angel of Shit
Usericon van Lytse
Posted 04-12-2003 20:57 by Lytse Profiel van Lytse

quote:
Op 4 december 2003 20:51 schreef ghoulliette het volgende:
waarom niet uit de plaatjes boeken... omdat het crap is. En ik een paar weken terug samen met een tattoo artiest iedereen die in de shop kwam in die dingen ging bladeren en vragen hoeveel het kostte belachelijk hebben gemaakt.


wat moet een tattoo artiest dan met boeken als het toch crap is? Slecht voor je eigen handel dacht ik...
Zelfontwerp is ook niet altijd kwaliteit lijkt mij. Ik heb van alles wat, een paar tattoos zijn met wat kleuraanpassingen gewoon uit een boek en een paar die ik zelf heb ontworpen. Ben met allemaal zeer tevreden. Nu vertrouw ik er sowieso op dat Rinto geen prutswerk aflevert trouwens. Hij heeft een keer een hartstikke mooie cover-up gedaan voor een verknoeide tattoo bij mijn man (nooit tattoos laten zetten/aanpassen als je dronken bent) en ik heb zelf over 2 oude tattoos 2 nieuwe laten zetten, ook heel mooi gedaan.


good intent and honesty do not redeem stupidity


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-12-2003 21:00 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

rinto is wel een bekende voor old-school. (ik neem aan dat je Rinto Groningen bedoeld).

De meeste mensen willen kleine simpele dingen, en geen echt kunstwerk daarvoor zijn die dingen perfect, hij verdiend er echt wel op. Hoeveel mensen lopen er wel niet met een panter, dolfijn of chinees teken rond.

bij Oldschool tattoo's wordt steeds gebruikt gemaakt van de zelfde symbolen, zwaluwen, kersjes etc. daarbij maakt het weinig uit of het van een voorbeeld is, het is toch altijd het zelfde plaatje, dat hoort bij old school.


Lytse
An Angel of Shit
Usericon van Lytse
Posted 04-12-2003 21:08 by Lytse Profiel van Lytse

quote:
Op 4 december 2003 21:00 schreef ghoulliette het volgende:
rinto is wel een bekende voor old-school. (ik neem aan dat je Rinto Groningen bedoeld).


wie anders?!

quote:
De meeste mensen willen kleine simpele dingen, en geen echt kunstwerk daarvoor zijn die dingen perfect, hij verdiend er echt wel op. Hoeveel mensen lopen er wel niet met een panter, dolfijn of chinees teken rond.


het hoeft toch niet altijd kunst te zijn? als je het zelf maar leuk vind en als het maar bij je past, vind ik veel belangrijker. Uniek zijn is ook maar relatief.
Toen ik 7 jaar geleden mijn labret piercing liet zetten was dat ook nog vrij uniek, tegenwoordig lopen er zoveel mensen met zo'n piercing rond, maar dat maakt mij niet minder blij met mijn eigen piercing...

quote:
bij Oldschool tattoo's wordt steeds gebruikt gemaakt van de zelfde symbolen, zwaluwen, kersjes etc. daarbij maakt het weinig uit of het van een voorbeeld is, het is toch altijd het zelfde plaatje, dat hoort bij old school.


smaken verschillen, niks mis mee. Veel old school tattoos zijn en blijven populair en er zijn genoeg mensen die zulke tattoos gewoon naar hun eigen smaak aan laten passen.

Ik heb zelf wel eens idee gehad en aan de hand van die plaatjes duidelijk kunnen maken hoe en wat ik wou hebben, handig dacht ik zo

[Dit bericht is gewijzigd door Lytse op 04-12-2003 21:09]


good intent and honesty do not redeem stupidity


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 04-12-2003 21:35 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 4 december 2003 16:50 schreef zillah-morte het volgende:
Wie kan mij helpen een mooie grote tattoo te maken?
Echt een grote.. Ik heb al ideeeeeeeeen

In welke richting wil je gaan, welk thema?


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 04-12-2003 22:12 by Gunman Profiel van Gunman

quote:
Op 4 december 2003 21:00 schreef ghoulliette het volgende:
...
Hoeveel mensen lopen er wel niet met een panter, dolfijn of chinees teken rond.
...

idd, ik had dus ook een panter, wel zeer gedetaiileerd enzo, maar toch, ik heb enkele weken terug DIT ervan laten maken (wordt volgende week nog afgewerkt)


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-12-2003 22:12 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

ziet er mooi uit!


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 04-12-2003 22:13 by anonymous Profiel van anonymous

Ik hou niet zo van panters in tattoos... Voor de rest ziet ie er wel mooi uit.


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 04-12-2003 22:16 by Gunman Profiel van Gunman

quote:
Op 4 december 2003 22:13 schreef anonymous het volgende:
Ik hou niet zo van panters in tattoos... Voor de rest ziet ie er wel mooi uit.

De panter staat er al 6 jaar, zat een foutje in een poot die nu mooi weggewerkt is. EN ik wou al lang een knoopwerk-motief. De tatoo-artieste
heeft daar een mooie interpretatie van gemaakt (eigenlijk veelal met de losse hand )


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen