IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Hulp gezocht voor tattoo-design. Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-12-2003 19:21 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

I know, maar ja .. roosjes .. heb al roos genoeg


Moet dus iets zwar donkers ende evils ende macho zijn he ..


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-12-2003 19:22 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 8 december 2003 19:21 schreef Jenje het volgende:
I know, maar ja .. roosjes .. heb al roos genoeg


Moet dus iets zwar donkers ende evils ende macho zijn he ..

Lol @ macho


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-12-2003 19:24 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Daar is niets lolligs aan ..


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 09-12-2003 9:51 by DMTR Profiel van DMTRhttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 8 december 2003 14:29 schreef Lytse het volgende:
kijk, dat irriteert me toch wel wat, dat plaatjes "niet kunnen" en natekenen ook niet. Ieder mens moet lekker iets uitzoeken wat bij hem/haar past en of dat een plaatje is of zelf ontworpen dat maakt niks uit, als je er zelf maar blij mee bent. Een tattoo artist zou gewoon verschillende tchnieken moeten beheersen, of dat nou freestyle is of niet. Waar komt dat rare idee nou opeens vandaan dat een tattoo alleen goed is als het uniek is of "kunst".
Het is zo persoonlijk voor iedereen...
Een goede artist is iemand die zijn werk altijd goed aflevert en daar ook de service bijlevert, of je nou iets lulligs laat zetten of het kunstwerk van de eeuw, moet helemaal niks uitmaken.
Hoho, ik zeg alleen wat IK niet mooi vind. Wat een ander doet moet hij of zij zelf weten. En ik bedoel alleen maar te zeggen dat een artiest het vaak leuker vindt voor zichzelf om zich te mogen uitleven op een design. Dat neemt niet weg dat hij geen service aflevert bij standaard werkjes uit een boek.

En wat die amerikaan betreft. Ik pikte idd even 1 ding eruit, maar als ik ze allemaal van commentaar zou voorzien (bijvoorbeeld handen die niet kloppen) ben ik toch alleen maar weer een zeikerd.


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 09-12-2003 10:08 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

quote:
Op 8 december 2003 19:18 schreef ghoulliette het volgende:
deze vind ik mooi



@jenje: lilith heeft trouwens een gave met doornen (en roosjes)

Mwah, liever op een tegeltje.


Lytse
An Angel of Shit
Usericon van Lytse
Posted 09-12-2003 13:05 by Lytse Profiel van Lytse

quote:
Op 9 december 2003 9:51 schreef DMTR het volgende:
Hoho, ik zeg alleen wat IK niet mooi vind. Wat een ander doet moet hij of zij zelf weten. En ik bedoel alleen maar te zeggen dat een artiest het vaak leuker vindt voor zichzelf om zich te mogen uitleven op een design. Dat neemt niet weg dat hij geen service aflevert bij standaard werkjes uit een boek.


jaja.... waar sloeg dit dan volgens jou op?

quote:
Op 8 december 2003 13:05 schreef DMTR het volgende:
Maar goed, als je het werk van die gozer naast werk van een Paul Booth of John Sig zet, heeft ie nog veel te leren. Maar ja, voor mensen die hun tattoo's van de muur af of uit een flash boek halen maakt dat vast minder uit..


wou je beweren dat wanneer iemand een plaatje uitzoekt geen kwaliteit verwacht?
guess again...

quote:
En wat die amerikaan betreft. Ik pikte idd even 1 ding eruit, maar als ik ze allemaal van commentaar zou voorzien (bijvoorbeeld handen die niet kloppen) ben ik toch alleen maar weer een zeikerd.


als je alleen de slechte dingen eruit pikt wel ja, er zijn ook genoeg voorbeelden van hele mooi tattoos, of sla je die gewoon over?
Als ik je posts zo zie dan betwijfel ik echt of je wel door hebt wat er allemaal bij komt kijken met tattoeëren. het is wel verrekte makkelijk om kritiek te leveren. Het lijkt mij duidelijk dat die man toch echt wel goed kan tekenen. En dat "alleen maar natekenen" is ook grote BS, het moet altijd nog getattoeëerd worden ook. Ieder mens (huid) is weer anders en er is ook een groot verschil met waar je iets laat tattoeëren.
Mijn man en ik zijn allebei door Rinto getattoeëerd maar mijn man zijn tattoos zien er anders uit dan die van mij.

Dat simpel afdoen moet "die man kan niet tekenen" vind ik te makkelijk, er staan genoeg tattoos op die site die bewijzen dat hij wel degelijk kan tekenen, en wat nog belangrijker is: tattoeëren!

smaken verschillen inderdaad en je kan ook gewoon iets niet mooi vinden, maar dat is wel even wat anders dan wat jij beweert...


good intent and honesty do not redeem stupidity


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 09-12-2003 13:14 by DMTR Profiel van DMTRhttp://www.shadowsofdisgust.com

Schijnbaar voel je je aangesproken ofzo, maar ik was in het algemeen aan het praten.

Wat je opmerking betreft. Ik ben ooit gevraagd om een tattoo shop over te nemen. Dus vertel me alsjeblieft niet wat er bij komt kijken. Dat jij een paar keer op Rinto's tafel hebt gelegen maakt je nog niet het tattoo Orakel.

Er staan wel degelijk mooie dingen op die site..maar het overgrote deel is gewoon niks voor mij. En iets dat anatomisch gewoon niet klopt noem ik slecht ja..



You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-12-2003 13:35 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

kunnne we nu weer verder met gave tattoo's posten ??


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 09-12-2003 13:38 by DMTR Profiel van DMTRhttp://www.shadowsofdisgust.com

Nee, daar is het metal-tattoo's topic voor.


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-12-2003 13:39 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

ARGH


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 09-12-2003 13:41 by DMTR Profiel van DMTRhttp://www.shadowsofdisgust.com

Haha!!


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-12-2003 13:44 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Maar jij als tattoo-expert weet jij niets moois wat op een bovenarm/schouder kan met iets van takken doornen (geen pussy ass roosjes)


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 09-12-2003 14:52 by DMTR Profiel van DMTRhttp://www.shadowsofdisgust.com

Ik heb laatst ergens iets gezien bij een gozer die zn hele arm vol had met een soort knoestig takkenwerk. Beetje zo'n doornige boom die je niet tegen wil komen in het bos...zou ik er een vette darkstyle skull doorheen mixen of er vaag doorheen laten schijnen ofzo...oh boy...

expert????


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-12-2003 14:54 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

hmm geen skull, meer een soort bosgeest .. heb je daar afbeelding van?


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 09-12-2003 15:00 by Wolveken Profiel van Wolveken

quote:
Op 9 december 2003 14:54 schreef Jenje het volgende:
hmm geen skull, meer een soort bosgeest .. heb je daar afbeelding van?



Fredrik Andersson (ex-Marduk) had een aardige sleeve gevuld met Trollen en schedels. Kan helaas geen pics vinden.


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-12-2003 15:01 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

he nee bah ..


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 09-12-2003 15:02 by DMTR Profiel van DMTRhttp://www.shadowsofdisgust.com

Nou, ik erover nadenk...ik zou er zelf idd ook geen skull in gooien maar meer alsof er verloren zielen in die boom zitten. Dus dat je op het eerste gezicht niet doorhebt dat er koppen in verweven zitten maar als je beter kijkt je ziet dat er allemaal uit elkaar getrokken gezichten in zitten...

Ik heb daar geen afbeelding van, maar als je met zo'n idee naar martin van Blitzz stapt kan hij er vast iets moois van maken. Hij is erg goed in darkstyle dus dat lukt vast!!


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-12-2003 15:02 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ah ja .. dat lijkt me wel wat ja ...



DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 09-12-2003 15:05 by DMTR Profiel van DMTRhttp://www.shadowsofdisgust.com

Mij ook wel, haha, maar ik hou het bij mijn Japanse stijl...


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-12-2003 15:06 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

ik was eerst :p


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 09-12-2003 15:08 by DMTR Profiel van DMTRhttp://www.shadowsofdisgust.com

Wees niet bang...ik ben nu dus bezig met een duivel op mn rechterarm...die moet eerst nog afgemaakt worden...zie foto in het fototopic pagina 24 ofzo..


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


necroslaughter
Usericon van necroslaughter
Posted 09-12-2003 15:09 by necroslaughter Profiel van necroslaughter

sjees..wat een gelul hier,hahahaha..maar als je nog een goeie tatoo shop zoekt, probeer dan tatoo jan in Rotterdam, op de goudsesingel....daar heb ik m'n tatoos gehaald, die gozer is echt bruut goed !!!


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 09-12-2003 15:11 by DMTR Profiel van DMTRhttp://www.shadowsofdisgust.com

Heeft die ook een site? King Ferry in A'dam ben ik ook nogal van onder de indruk


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Lytse
An Angel of Shit
Usericon van Lytse
Posted 09-12-2003 15:32 by Lytse Profiel van Lytse

quote:
Op 9 december 2003 13:14 schreef DMTR het volgende:
Schijnbaar voel je je aangesproken ofzo, maar ik was in het algemeen aan het praten.


en? het is en blijft een flauwe opmerking. Waar baseer je dat soort onzin eigenlijk op.

quote:
Wat je opmerking betreft. Ik ben ooit gevraagd om een tattoo shop over te nemen. Dus vertel me alsjeblieft niet wat er bij komt kijken. Dat jij een paar keer op Rinto's tafel hebt gelegen maakt je nog niet het tattoo Orakel.


nooit gezegd dat ik zoveel van tattoos weet, maar ik ben ook niet degene die hier kritiek loopt te spuien wat nergens opslaat. En het lijkt me maar goed dat je die shop niet hebt overgenomen... ook een algemene opmerking hoor.

quote:
Er staan wel degelijk mooie dingen op die site..maar het overgrote deel is gewoon niks voor mij. En iets dat anatomisch gewoon niet klopt noem ik slecht ja..



tja... maar je niet afvragen hoe zoiets zou kunnen komen, dat is dan weer teveel gevraagd.




good intent and honesty do not redeem stupidity


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 09-12-2003 15:34 by she_devil Profiel van she_devilhttp://shedevil.wiebel.nl

quote:



mooi !!
op die plaats ongeveer komt na de kerst bij mij ook een plaatje te staan, maar dan in de vorm van een soort draak die om mijn voet gevouwen is en aan de voorkat bijna bij elkaar komt....

[Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 09-12-2003 15:35]


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen