IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Hulp gezocht voor tattoo-design. Vorige pagina | Volgende pagina
Lytse
An Angel of Shit
Usericon van Lytse
Posted 09-12-2003 15:39 by Lytse Profiel van Lytse

goeie link, veel portfolios, zat ideeën:

http://www.bmezine.com/tattoo/bme-tatt.html


good intent and honesty do not redeem stupidity


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-12-2003 15:41 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

gave site thanx!

Toch niet, na 150 imaghes moet je je aanmelden

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 09-12-2003 15:44]


Lytse
An Angel of Shit
Usericon van Lytse
Posted 09-12-2003 15:48 by Lytse Profiel van Lytse

quote:
Op 9 december 2003 15:41 schreef Jenje het volgende:
gave site thanx!

Toch niet, na 150 imaghes moet je je aanmelden


die portfolios kun je toch gewoon bekijken?


good intent and honesty do not redeem stupidity


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 09-12-2003 15:49 by DMTR Profiel van DMTRhttp://www.shadowsofdisgust.com

[quote]Op 9 december 2003 15:32 schreef Lytse het volgende:
en? het is en blijft een flauwe opmerking. Waar baseer je dat soort onzin eigenlijk op.

Laten we eerst even duidelijk maken dat jij smaak en kwaliteit door elkaar haalt.



nooit gezegd dat ik zoveel van tattoos weet, maar ik ben ook niet degene die hier kritiek loopt te spuien wat nergens opslaat. En het lijkt me maar goed dat je die shop niet hebt overgenomen... ook een algemene opmerking hoor.

Je voelt je echt wel aangesproken he? Niet normaal zeg. Jij moet lekker zelf weten wat je laat zetten. Daar lig ik toch niet wakker van? En mijn kritiek zou nergens op slaan als ik het niet onderbouwde. Dat doe ik wel, maar schijnbaar benje zo idolaat van die gek dat je dat niet kunt accepteren ofzo



tja... maar je niet afvragen hoe zoiets zou kunnen komen, dat is dan weer teveel gevraagd.

Totaal niet. Ik weet hoe het kan en dat heb ik inmiddels al meerdere malen gezegd. Dat het huid is waar je mee werkt is geen excuus. Dat is hetzelfde als een schilderij verneuken en de schuld aan de kwasten geven..


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 09-12-2003 15:50 by Arson Profiel van Arson

quote:
Op 9 december 2003 15:32 schreef Lytse het volgende:
en? het is en blijft een flauwe opmerking. Waar baseer je dat soort onzin eigenlijk op.



nooit gezegd dat ik zoveel van tattoos weet, maar ik ben ook niet degene die hier kritiek loopt te spuien wat nergens opslaat. En het lijkt me maar goed dat je die shop niet hebt overgenomen... ook een algemene opmerking hoor.



tja... maar je niet afvragen hoe zoiets zou kunnen komen, dat is dan weer teveel gevraagd.





He domme doos, als je er geen verstand van hebt hou dan je muil. De kriteik die de heer DMTR gaf was volkomen terecht en deze gast heeft meer verstand van tattoos dan jij uberhaupt ergens van hebt.

Dus die amerikaan is bagger. En degene die hier Tattoo Wim in Groningen goed vind is ook al niet goed wijs.

Voor een goeie tattooe shop zoek je het internet af gaat vervolgens naar die shop toe kijkt in het fotoboek en bent goed kritisch. Die shit gaat er niet weer af. Geld kan nooit een issue zijn in iets wat de rest van je leven op je lichaam staat lijkt me.

@ Jenje... ik meende dat jij zo'n hondekop wou


None of us are saints - Albert Fish


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-12-2003 15:56 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ook ja, die is No Nonsense aan het tekenen voor mij, maar ik wil wel meer


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 09-12-2003 15:57 by DMTR Profiel van DMTRhttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 9 december 2003 15:41 schreef Jenje het volgende:
gave site thanx!

Toch niet, na 150 imaghes moet je je aanmelden
Da's waar, maar je hoeft alleen maar een foto van je eigen piercing, tattoo in te sturen en dan mag je geloof wel overal kijken. Moet ik ook nog doen..Oh trouwens, mijd die Duitse tattoo gallery sites...moet je overal voor betalen, irritante banners enzo...niks waard


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Lytse
An Angel of Shit
Usericon van Lytse
Posted 09-12-2003 15:57 by Lytse Profiel van Lytse

quote:
Op 9 december 2003 15:49 schreef DMTR het volgende:
Laten we eerst even duidelijk maken dat jij smaak en kwaliteit door elkaar haalt.


niks hoor, jij zegt dat mensen die plaatjes uitzoeken kennelijk niet om kwaliteit geven, dat is onzin.



quote:
Je voelt je echt wel aangesproken he? Niet normaal zeg. Jij moet lekker zelf weten wat je laat zetten. Daar lig ik toch niet wakker van? En mijn kritiek zou nergens op slaan als ik het niet onderbouwde. Dat doe ik wel, maar schijnbaar benje zo idolaat van die gek dat je dat niet kunt accepteren ofzo


je hebt die opmerking helemaal niet onderbouwd...
en ik ben nooit idolaat. Ik accepteer gewoon geen loze uitspraken.


quote:
Totaal niet. Ik weet hoe het kan en dat heb ik inmiddels al meerdere malen gezegd. Dat het huid is waar je mee werkt is geen excuus. Dat is hetzelfde als een schilderij verneuken en de schuld aan de kwasten geven..


nogmaals, je hebt niks onderbouwd, alleen gezegd dat die kerel niet kan tekenen, omdat er bepaalde dingen niet in perspectief zijn.
ik zeg niet dat met huid werken een excuus is, ik zeg dat dat een andere manier van werken is dan met papier. Zo simpel is het niet om iets goed te tattoeëren, de huid is en vooral de locatie van een tattoo maakt heel veel uit.
dat is gewoon logica, daar hoef je verdorie niet eens verstand van tattoeëren voor te hebben

Edit: als je het zo goed kunt onderbouwen waarom trek jij je mijn posts dan eigenlijk zo aan? Ik vind gewoom dat wanneer je kritiek levert je dat ook goed moet onderbouwen. En dan kom je er bij mij niet vanaf met: dat was een algemene opmerking.

[Dit bericht is gewijzigd door Lytse op 09-12-2003 16:04]


good intent and honesty do not redeem stupidity


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 09-12-2003 15:58 by Arson Profiel van Arson

en dat is goed...

binnenkort eerst de naam van mijn dochter in het Japans in mijn arm laten kerven waarna er 3 japanse duivels op mijn linkerarm zullen komen... is die ook maar weer vol. Freehand natuurlijk...


None of us are saints - Albert Fish


Lytse
An Angel of Shit
Usericon van Lytse
Posted 09-12-2003 15:58 by Lytse Profiel van Lytse

quote:
Op 9 december 2003 15:50 schreef Arson het volgende:
He domme doos, als je er geen verstand van hebt hou dan je muil. De kriteik die de heer DMTR gaf was volkomen terecht en deze gast heeft meer verstand van tattoos dan jij uberhaupt ergens van hebt.



flinke vent!

drachten zeker?


good intent and honesty do not redeem stupidity


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 09-12-2003 16:04 by DMTR Profiel van DMTRhttp://www.shadowsofdisgust.com

Oh mijn God, Als je toch verdomme handen niet anatomisch correct tekent en neuzen scheef voor iemands kop, dan ben je SLECHT! Of je nou tattoeeert, schildert, tekent of wat dan ook. Voordat je de naald pakt heb je of eerst getekend op de huid of een folie erop geplakt waar je al op kunt zien of iets scheef komt te zitten of niet...als je daar vervolgens niks aan doet en gewoon gaat tattoeeren, vind ik dat niet iets om te prijzen. En dat is wat ik constant zeg. En als jij zo iemand wel goed vindt, dan vind je dat..en dat is smaak en dus geen kwaliteit naar mijn mening. En ja, uit ervaring weet ik dat de meeste mensen (jij dus kennelijk niet) die hun tattoo's uit kant en klare boeken halen niets om kwaliteit geven. Dus het is geen persoonlijke aanval of zoiets...voel je even aangesproken zeg..


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 09-12-2003 16:09 by Arson Profiel van Arson

quote:
Op 9 december 2003 15:58 schreef Lytse het volgende:
flinke vent!

drachten zeker?


Kijk dat jij meent de waarheid in pacht te hebben en vervolgens onzin uitkraamt waar mensen op gaan reageren en waar jij niet tegen kan... tsja...

En dat jij meent dat mijn opmerking iets te maken heeft met mijn woonplaats zegt veel over je IQ


None of us are saints - Albert Fish


Lytse
An Angel of Shit
Usericon van Lytse
Posted 09-12-2003 16:13 by Lytse Profiel van Lytse

quote:
Op 9 december 2003 16:04 schreef DMTR het volgende:
Oh mijn God, Als je toch verdomme handen niet anatomisch correct tekent en neuzen scheef voor iemands kop, dan ben je SLECHT! Of je nou tattoeeert, schildert, tekent of wat dan ook. Voordat je de naald pakt heb je of eerst getekend op de huid of een folie erop geplakt waar je al op kunt zien of iets scheef komt te zitten of niet...als je daar vervolgens niks aan doet en gewoon gaat tattoeeren, vind ik dat niet iets om te prijzen. En dat is wat ik constant zeg. En als jij zo iemand wel goed vindt, dan vind je dat..en dat is smaak en dus geen kwaliteit naar mijn mening.


ik snap je wel, maar let nou even goed op met wat ik bedoel voordat je je bloeddruk zo omhoog laat schieten

omdat die kerel nou niet het beste is met het tattoeëren van (in dit geval) handen en neuzen, wil nog niet zeggen dat hij verder niet goed is. Je praat net of moet alles perfect zijn. Dat bestaat toch verdorie simpelweg niet. En zoals gezegd vind ik het een goed ding dat dat soort dingen ook te zien zijn in zijn portfolio, dan weet je waar je aan toe bent.
Ik vind het gewoon flauw als er dan meteen gezegd wordt dat hij slecht is. Op sommige dingen mischien wel, maar de rest van zijn werk is wel verdomde goed en dat telt ook mee.

en wat me persoonlijk is opgevallen met tattoos is dat het ook uitmaakt waar je iets laat tattoeëren. Sommige tattoos raken ook uit perspectief omdat je simpelweg met beweging hebt te maken, heb zelf een tattoo op mijn onderrug en als ik me voorover buig dat lijkt alles uit perspectief... wil niet zeggen dat het slecht getattoeëerd is.


good intent and honesty do not redeem stupidity


Lytse
An Angel of Shit
Usericon van Lytse
Posted 09-12-2003 16:15 by Lytse Profiel van Lytse

quote:
Op 9 december 2003 16:09 schreef Arson het volgende:
Kijk dat jij meent de waarheid in pacht te hebben en vervolgens onzin uitkraamt waar mensen op gaan reageren en waar jij niet tegen kan... tsja...


tsch, vragen stellen mag dus niet? Ik vraag om onderbouwd kritiek.

quote:
En dat jij meent dat mijn opmerking iets te maken heeft met mijn woonplaats zegt veel over je IQ


tja... ons kent ons he?!


good intent and honesty do not redeem stupidity


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 09-12-2003 16:22 by Arson Profiel van Arson

Als je nu je eigen posts even terugleest kan ook jij zien dat dat nou niet bepaald vragen zijn... maar goed.

Ik heb gezegd wat ik daarvan vond en daar wou ik het graag bij laten.


None of us are saints - Albert Fish


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 09-12-2003 16:24 by DMTR Profiel van DMTRhttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 9 december 2003 16:13 schreef Lytse het volgende:
ik snap je wel, maar let nou even goed op met wat ik bedoel voordat je je bloeddruk zo omhoog laat schieten

omdat die kerel nou niet het beste is met het tattoeëren van (in dit geval) handen en neuzen, wil nog niet zeggen dat hij verder niet goed is. Je praat net of moet alles perfect zijn. Dat bestaat toch verdorie simpelweg niet. En zoals gezegd vind ik het een goed ding dat dat soort dingen ook te zien zijn in zijn portfolio, dan weet je waar je aan toe bent.
Ik vind het gewoon flauw als er dan meteen gezegd wordt dat hij slecht is. Op sommige dingen mischien wel, maar de rest van zijn werk is wel verdomde goed en dat telt ook mee.

en wat me persoonlijk is opgevallen met tattoos is dat het ook uitmaakt waar je iets laat tattoeëren. Sommige tattoos raken ook uit perspectief omdat je simpelweg met beweging hebt te maken, heb zelf een tattoo op mijn onderrug en als ik me voorover buig dat lijkt alles uit perspectief... wil niet zeggen dat het slecht getattoeëerd is.


Okee, okee, alleen wil ik voor mijn eigen spul wel absoluut perfectie. Die standaard bepaal je uiteraard zelf dus die zal bij mij dan hoger liggen dan bij jou misschien. Dat je bij Rinto geweest bent is in elk geval goed naar mijn mening.. Daarom zou ik nooit bij die Amerikaanse man nooit iets laten zetten omdat ik vantevoren wil weten waar ik aan toe ben. Stel dat zo'n kop scheef wordt, mocht ik dat willen laten zetten, dan was ik toch mooi genaaid. Tuurlijk heb je gelijk dat je huid meebeweegt. Maar je moet wel kunnen zien dat het goed zit als je huid rust heeft en niet onder spanning staat. Maar goed, als een ieder maar tevreden is...mijn bloeddruk is weer lager..


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Lytse
An Angel of Shit
Usericon van Lytse
Posted 09-12-2003 16:27 by Lytse Profiel van Lytse

quote:
Op 9 december 2003 16:22 schreef Arson het volgende:
Als je nu je eigen posts even terugleest kan ook jij zien dat dat nou niet bepaald vragen zijn... maar goed.

Ik heb gezegd wat ik daarvan vond en daar wou ik het graag bij laten.


ik heb mijn mening gegeven en vragen gesteld, dat doe je doorgaans op een forum. Of moet ik het maar gewoon met iedereen eens zijn? Dat DMTR een mening heeft vind ik allang leuk, kun je discussieren, ik vraag hem gewoon die goed te onderbouwen.

En ik ga tenminste niet meteen schelden, dat vind ik nou superflink gedrag op een forum.

Edit: oops, foutje

[Dit bericht is gewijzigd door Lytse op 09-12-2003 16:32]


good intent and honesty do not redeem stupidity


Lytse
An Angel of Shit
Usericon van Lytse
Posted 09-12-2003 16:30 by Lytse Profiel van Lytse

quote:
Op 9 december 2003 16:24 schreef DMTR het volgende:
Okee, okee, alleen wil ik voor mijn eigen spul wel absoluut perfectie. Die standaard bepaal je uiteraard zelf dus die zal bij mij dan hoger liggen dan bij jou misschien. Dat je bij Rinto geweest bent is in elk geval goed naar mijn mening.. Daarom zou ik nooit bij die Amerikaanse man nooit iets laten zetten omdat ik vantevoren wil weten waar ik aan toe ben. Stel dat zo'n kop scheef wordt, mocht ik dat willen laten zetten, dan was ik toch mooi genaaid. Tuurlijk heb je gelijk dat je huid meebeweegt. Maar je moet wel kunnen zien dat het goed zit als je huid rust heeft en niet onder spanning staat. Maar goed, als een ieder maar tevreden is...mijn bloeddruk is weer lager..



om dat ik wel eens moeilijk vragen stel wil niet zeggen dat ik ruzie zoek. Ik vond die ene uitspraak van jou gewoon wat te makkelijk. En eerlijk gezegd weet ik niet of onze standaarden zoveel verschillen, dat ligt mischien weer aan wat voor soort tattoo je voorkeur heeft denk ik.



good intent and honesty do not redeem stupidity


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 09-12-2003 16:31 by Arson Profiel van Arson

schelden, vloeken en tieren doe ik altijd. Dus ook op een forum.


None of us are saints - Albert Fish


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-12-2003 16:35 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 9 december 2003 15:32 schreef Lytse het volgende:

tja... maar je niet afvragen hoe zoiets zou kunnen komen, dat is dan weer teveel gevraagd.



Ben je nou echt zo dom of doe je alsof?
waarom iemand niet kan tekenen--> gebrek aan talent. iemand die goed kan tekenen d=kan dit niet soms, maar altijd. wat een Friese boerentrien "denk"werk van je weer.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-12-2003 16:37 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 9 december 2003 15:57 schreef Lytse het volgende:




nogmaals, je hebt niks onderbouwd, alleen gezegd dat die kerel niet kan tekenen, omdat er bepaalde dingen niet in perspectief zijn.


gek he dat je niet kunt tekenen als dingen niet in perspectief zijn.... jongeuh je geeft zelf ook nogmaals de gebreken van een slecht tekenaar neer en je ziet het niet eens.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-12-2003 16:46 by Snaack Profiel van Snaack

wat een gekanker weer om niets zeg

ZwareMetalen, de hangplek voor zeikerds


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-12-2003 16:50 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 9 december 2003 16:46 schreef Snaack het volgende:
wat een gekanker weer om niets zeg

ZwareMetalen, de hangplek voor zeikerds


Ik was net een post aan het typen met ongeveer dezelfde strekking....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-12-2003 16:54 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

mooie/ gave tattoo dan maar


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-12-2003 17:02 by Snaack Profiel van Snaack

Ja, wanneer komen de mooie tattoo's, miss Ghoul?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen