IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Problemen met computer-Netwerk Vorige pagina | Volgende pagina
nattedroom
yeah
Usericon van nattedroom
Posted 07-05-2004 15:29 by nattedroom Wijzig reactieProfiel van nattedroomQuote dit bericht

hotmail loopt te kutten

had ik nou maar toegang tot het GODVERDOMME topic


moderators zijn je vrienden, vertrouw ze!


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 14-06-2004 15:40 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

mijn pc reboot elke keer... hij zegt dan Lsass.exe een conflict heeft... heb al een worm fix tool er over gehad maar ut werkt nie !!... WHEEELP !


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 14-06-2004 15:49 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

housecall.trendmicro.com

goede online virusscanner


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 14-06-2004 16:27 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

quote:
lsass - lsass.exe - Process Information
Process File: lsass or lsass.exe
Process Name: Local Security Authority Service
Description: Windows Local Security Authority Server Process handles Windows security mechanisms. It verifies the validity of user logons to your computer or server. Technically, the software generates the process that is responsible for authenticating users for the Winlogon service.
Company: Microsoft Corp.
System Process: Yes
Security Risk ( Virus/Trojan/Worm/Adware/Spyware ): No
Common Errors: N/A

lsass is dus geen virus of trojan.
Als je juist hotfixes hebt geïnstalleerd kan deze link je misschien helpen: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;[LN];Q319709

[Dit bericht is gewijzigd door DarknessThere op 14-06-2004 16:29]


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 14-06-2004 16:29 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Dat weet ik, echter kan een virus er wel voor zorgen dat lsas over de zei kgaat,


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 14-06-2004 18:48 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

dank u mensen, ik zal het es proberen


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 11-08-2004 12:26 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

Bij ons thuis internetten wij via een thuis-netwerk. Het vreemde is nu dat alle computers toegang tot het internet hebben, behalve die van mij. Alle kabels zijn goed aangesloten maar toch kan ik maar geen verbinding krijgen.

Daarbij kan ik ondanks dat mijn schijf maar voor de helft vol staat geen 2 programma's naast elkaar opstarten. Daar zou niet genoeg ruimte voor zijn.

Iemand enig idee wat hiervan de oorzaak zou kunnen zijn?


Waag eens een dansje!


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 11-08-2004 12:28 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 11 augustus 2004 12:26 schreef Morningrise het volgende:
Bij ons thuis internetten wij via een thuis-netwerk. Het vreemde is nu dat alle computers toegang tot het internet hebben, behalve die van mij. Alle kabels zijn goed aangesloten maar toch kan ik maar geen verbinding krijgen.
Of een kapotte kabel of de verkeerde instellingen.

quote:
Daarbij kan ik ondanks dat mijn schijf maar voor de helft vol staat geen 2 programma's naast elkaar opstarten. Daar zou niet genoeg ruimte voor zijn.
Verschil tussen werkgeheugen (RAM) en capaciteit van je harde schijf.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 11-08-2004 12:30 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 12:28 schreef helmet het volgende:
Of een kapotte kabel of de verkeerde instellingen.
Ik gok op een brakke netwerkkaart.


Like Some Snow-white Marble Eyes


Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 11-08-2004 12:32 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 12:28 schreef helmet het volgende:
Of een kapotte kabel of de verkeerde instellingen.



Hoe check ik of de instellingen goed zijn? Het lijkt me sterk dat dat zo is aangezien ik tot gisterenmiddag gewoon op het internet kon.

quote:

Verschil tussen werkgeheugen (RAM) en capaciteit van je harde schijf.


Formatteren?


Waag eens een dansje!


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 11-08-2004 12:33 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 12:32 schreef Morningrise het volgende:
Hoe check ik of de instellingen goed zijn? Het lijkt me sterk dat dat zo is aangezien ik tot gisterenmiddag gewoon op het internet kon.
Zie mijn antwoord..
quote:

Formatteren?
Neen, meer werkgeheugen voor je PC aanschaffen. Formatteren is (bijna) nooit een eerste oplossing


Like Some Snow-white Marble Eyes


Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 11-08-2004 12:37 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 12:33 schreef Pink Floyd het volgende:
Zie mijn antwoord..



Oh...moet ik dan een nieuwe netwerkkaart kopen of zeg ik nu iets heel stoms. Ik vrees dat ik niet meer verstand heb van computers dan de gemiddelde mongool.

[qoute]
Neen, meer werkgeheugen voor je PC aanschaffen. Formatteren is (bijna) nooit een eerste oplossing [/quote]

Kan dat dan zomaar?

[Dit bericht is gewijzigd door Morningrise op 11-08-2004 12:38]


Waag eens een dansje!


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 11-08-2004 12:40 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 12:37 schreef Morningrise het volgende:
Oh...moet ik dan een nieuwe netwerkkaart kopen of zeg ik nu iets heel stoms. Ik vrees dat ik niet meer verstand heb van computers dan de gemiddelde mongool.


Kan dat dan zomaar?
Ja, ik zou in eerste instantie toch even de kabel vervangen, ter test. Als dat niet werkt, een nieuwe netwerkkaart proberen idd!

Ja, dat kan zomaar, wel even informeren bij een PC-zaak!


Like Some Snow-white Marble Eyes


Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 11-08-2004 12:46 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

Danke sehr


Waag eens een dansje!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 11-08-2004 12:55 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 12:37 schreef Morningrise het volgende:
Oh...moet ik dan een nieuwe netwerkkaart kopen of zeg ik nu iets heel stoms. Ik vrees dat ik niet meer verstand heb van computers dan de gemiddelde mongool.

(...)


Nooit ervan uit gaan dat er echt iets kapot is. De kans dat een netwerkkaart kapot gaat, is echt ontzettend klein (in ieder geval veel kleiner dan de kans dat Windows gewoon loopt te k*tten...). En ik heb het zelf ook nog nooit meegemaakt dat mijn netwerkkabel het begeven had...

Als je je computer opnieuw opstart, levert dat nog wat op?



Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 11-08-2004 15:11 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 12:55 schreef altx het volgende:
Nooit ervan uit gaan dat er echt iets kapot is. De kans dat een netwerkkaart kapot gaat, is echt ontzettend klein (in ieder geval veel kleiner dan de kans dat Windows gewoon loopt te k*tten...). En ik heb het zelf ook nog nooit meegemaakt dat mijn netwerkkabel het begeven had...

Als je je computer opnieuw opstart, levert dat nog wat op?




Niet veel helaas


Waag eens een dansje!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 11-08-2004 15:16 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 15:11 schreef Morningrise het volgende:
Niet veel helaas


Ok, dat wilde ik ff weten. Het overkomt mij namelijk om de zo veel tijd dat ik de verbinding met de router kwijt raak (en 1 van de oplossingen daarvan is om de computer opnieuw op te starten).


Wat je misschien ook nog kan proberen, is om je compu te scannen met Ad-Aware. Ik heb namelijk een tijdje geleden een of ander iets van mijn pa's computer af moeten halen dat zijn internetverbinding om zeep hielp (als je niet beter wist, was je alle kabels na gaan kijken...).


edit: En als je enig idee hebt hoe dat moet, zou ik toch ff willen aanraden om de ip-adressen van de 3 computers na te kijken. (Mocht om de een of andere vage reden je locale ip-adres veranderd zijn zodat-ie niet meer in dezelfde range zit als de andere computers en de router, dan krijg je ook geen verbinding.)

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 11-08-2004 15:20]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Orion
Usericon van Orion
Posted 11-08-2004 15:29 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

om me er ook maar es mee bemoeien , ze zei toch dat ze de enige was die geen verbinding kan maken.?
dan ligt het naar aan de router lijkt me.


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 11-08-2004 15:32 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Het irritante van dit soort dingen is dat ik het zelf nu al lang opgelost zou hebben, maar zo van afstand is het niet echt makkelijk om te bepalen wat er aan de hand is...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 11-08-2004 15:33 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 15:16 schreef altx het volgende:
edit: En als je enig idee hebt hoe dat moet, zou ik toch ff willen aanraden om de ip-adressen van de 3 computers na te kijken. (Mocht om de een of andere vage reden je locale ip-adres veranderd zijn zodat-ie niet meer in dezelfde range zit als de andere computers en de router, dan krijg je ook geen verbinding.)
Neh...dat lijkt me TE bizar, als je nergens met je klauwen aangezeten hebt veranderen die IP addy's niet!

Overigens zou spyware o.i.d. wel een veroorzaker van het probleem kunnen zijn.


Like Some Snow-white Marble Eyes


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 11-08-2004 15:46 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 15:33 schreef Pink Floyd het volgende:
Neh...dat lijkt me TE bizar, als je nergens met je klauwen aangezeten hebt veranderen die IP addy's niet!

(...)



Hmz, ik heb hele andere ervaringen... helaas...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 11-08-2004 15:46 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 15:46 schreef altx het volgende:
Hmz, ik heb hele andere ervaringen... helaas...
:\\ hoe kreeg/krijg je dat dan voor elkaar?

[Dit bericht is gewijzigd door Pink Floyd op 11-08-2004 15:46]


Like Some Snow-white Marble Eyes


Orion
Usericon van Orion
Posted 11-08-2004 15:47 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 15:33 schreef Pink Floyd het volgende:


Overigens zou spyware o.i.d. wel een veroorzaker van het probleem kunnen zijn.


dat is echt van dat helpdesk praat


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 11-08-2004 15:47 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 15:47 schreef Orion het volgende:
dat is echt van dat helpdesk praat
Want?


Like Some Snow-white Marble Eyes


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 11-08-2004 15:49 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 15:46 schreef Pink Floyd het volgende:
:\ hoe kreeg/krijg je dat dan voor elkaar?


Het lijkt erop dat mijn compu de verbinding met de router kwijt raakt als er te veel traffic is of zo en dus ook de verbinding met de DHCP-server van de router. Met als gevolg dat ik ineens een 169.x.x.x ip-adres heb in plaats van 192.168.x.x.

Als ik even later met behulp van WINIPCFG mijn ip-adres ververs, dan vindt-ie de DHCP-server weer en krijg ik weer netjes een 192.168.x.x ip-adres.

Jij enig idee of hier een oplossing voor is?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen