IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Monty Python en co. (Engelse comedy topic) Vorige pagina | Volgende pagina
kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 10-04-2004 10:28 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2004 2:22 schreef MBMarduk het volgende:
Dood aan engelse "humor"


aaah een goed onderbouwde reply


And my marlboro light


Saelwen
Look at all the people with flowers in their hands
Usericon van Saelwen
Posted 17-04-2004 20:48 by Saelwen Wijzig reactieProfiel van SaelwenQuote dit bericht

Voor mij blijft The Holy Grail heerschen boven alle andere MP films. En dan zeker dat stuk met King Arthur en the Black Knight. Hoewel the Knights who say NI natuurlijk ook briljant zijn. Dat idee van die haring! Geweldig!
Verder ben ik vanzelfsprekend dol op Fawlty Towers (The Germans ) en Absolutely Fabulous. Daar ben ik echt helemaal weg van; AF. Fantastisch!


A careful man tries to dodge the bullets while a happy man takes a walk. And maybe it's time to live...


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 18-04-2004 1:15 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2004 20:48 schreef Saelwen het volgende:
en Absolutely Fabulous. Daar ben ik echt helemaal weg van; AF. Fantastisch!

Daar vind ik dus geen fuck aan, maar wat vind men hier eigenlijk van Allan Partridge? Dat vind ik dus zeer fantastisch !


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 18-04-2004 1:22 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

we hebben hier ook wat games van monty python liggen, the meaning of life en the holy grail.

aanraders als je die ergens tegen komt, vast erg goedkoop, want alweer wat ouder. maar erg leuk!


Oud Vuil.


Saelwen
Look at all the people with flowers in their hands
Usericon van Saelwen
Posted 18-04-2004 2:07 by Saelwen Wijzig reactieProfiel van SaelwenQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2004 1:15 schreef BARABAS het volgende:
Daar vind ik dus geen fuck aan, maar wat vind men hier eigenlijk van Allan Partridge? Dat vind ik dus zeer fantastisch !


Nooit van gehoord


A careful man tries to dodge the bullets while a happy man takes a walk. And maybe it's time to live...


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 18-04-2004 13:14 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Allan Partridge (gespeeld door Steve Coogan) is iemand die zijn televisieshow op de BBC is kwijtgeraakt en gedegradeerd is tot radiopresentator, je zou het eens moeten zien ! Trouwens, hebben jullie The Office ook al gezien? Die gast die dat heeft geschreven vindt Steve Coogan ook heel goed, en dat kun je vooral merken aan die ploegbaas (veel overeenkomsten met Allan Partridge)


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-04-2004 13:16 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2004 23:14 schreef Mutilator het volgende:
Nee het is een op zichzelf staande serie; de link is John Cleese die een Python is en z'n vrouw Connie Booth (de serveerster) die wel eens een gastrol in Monty Python vervulde.


Flowery Twats heerscht echt exxxtreem en bizaar.

Het is mijn favoriete Cleese productie die zelfs boven Flying Circus staat.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 18-04-2004 13:19 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

The Office is best grappig ja. Leuk concept ook, het is net of je naar een documentaire zit te kijken.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Colcothar
RottenGijs
Usericon van Colcothar
Posted 18-04-2004 13:55 by Colcothar Wijzig reactieProfiel van ColcotharQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2004 1:41 schreef Mutilator het volgende:
relaxte pa heb jij


inderdaad


Suck on this


Iria
Usericon van Iria
Posted 20-04-2004 22:29 by Iria Wijzig reactieProfiel van IriaQuote dit berichthttp://www.crowe.nl

Monty Python fucking rules!
Vooral MP and the Holy Grail!

Ben afgelopen zomer in Schotland geweest, naar t Doune Castle. Daar is een groot deel van die film opgenomen. Echt zoooo cool, je kon daar bij de ingang kokosnoten lenen en die hele boel naspelen... Haha, daar heb ik me echt uren vermaakt


Horns raised and filled...!


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 20-04-2004 22:31 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

Eric The Viking heerscht anders ook echt wel


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


Immanitas
Usericon van Immanitas
Posted 20-04-2004 22:45 by Immanitas Wijzig reactieProfiel van ImmanitasQuote dit bericht

Meaning of life heb me lam gelachen om die film...

Every sperm is sacred,
Every sperm is great,
If a sperm is wasted,
God gets quite irate.








Yes, there are two paths you can go by, but in the long run, there's still time to change the road you're on.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-04-2004 0:48 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 18 april 2004 13:16 schreef Chelman het volgende:
Flowery Twats heerscht echt exxxtreem en bizaar.

Het is mijn favoriete Cleese productie die zelfs boven Flying Circus staat.


Hmm apart want Python heeft toch veel meer variatie en FT drijft steeds op 't zelfde stramien met enkele typisch Engelse comedy elementen zoals een scapegoat sidekick (Manuel in dit geval) maar misschien was dat toendertijd nog niet cliche (ik weet niet van wanneer Bennie Hill was bijv.)

Uiteraard heeft FT geweldige vertolkingen (wie herkent de acteur van Manuel nou irl?) en gave scripts en oooozes with sarcasm. Dat sarcasme is trouwens typisch Cleese want MP was vaker absurd.

Overigens zouden Monty Python fans ook 'How to irritate people' mogen checken; schitterend!!!

Ik ben trouwens al jaren op zoek naar de film Romance with a double bass maar natuurlijk nergens te krijgen ; kan iemand me toevallig helpen?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Iria
Usericon van Iria
Posted 21-04-2004 11:49 by Iria Wijzig reactieProfiel van IriaQuote dit berichthttp://www.crowe.nl

Kennen jullie ook t spam stuk van MP?
Spam zoals we t nu kennen (internet-spam dus) komt van Amerikaanse worstjes van t merk Spam, sinds MP daar een scetch van gemaakt heeft, wordt t woord spam nu ook gebruikt voor de spam die we vandaag hebben...
Supergrappige scetch!! Met vikingen en John Cleese en alles MP-achtig. SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM LOVEEELYYYY SPAM, WUNDERFULL SPAM!!! SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM


Horns raised and filled...!


Daysleeper
Queen of beer
Usericon van Daysleeper
Posted 21-04-2004 15:35 by Daysleeper Wijzig reactieProfiel van DaysleeperQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/daysleeper

quote:
Op 21 april 2004 11:49 schreef Iria het volgende:
Kennen jullie ook t spam stuk van MP?
Spam zoals we t nu kennen (internet-spam dus) komt van Amerikaanse worstjes van t merk Spam, sinds MP daar een scetch van gemaakt heeft, wordt t woord spam nu ook gebruikt voor de spam die we vandaag hebben...
Supergrappige scetch!! Met vikingen en John Cleese en alles MP-achtig. SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM LOVEEELYYYY SPAM, WUNDERFULL SPAM!!! SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM


JA!! I'd like spam spam spam spam baked beans and spam
baked beans are off today
can I have spam instead


I DON'T LIKE SPAM!

geweldig stukje!


In a world of despair, our lives will end. Some without warning, while others die by design


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 21-04-2004 15:39 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Hier, op deze site staan vele teksten van Monty Python sketch's, liedjes en ook scripts van de films!
http://www.serve.com/bonzai/monty/


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 21-04-2004 15:39 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2004 22:29 schreef Iria het volgende:
Monty Python fucking rules!
Vooral MP and the Holy Grail!

Ben afgelopen zomer in Schotland geweest, naar t Doune Castle. Daar is een groot deel van die film opgenomen. Echt zoooo cool, je kon daar bij de ingang kokosnoten lenen en die hele boel naspelen... Haha, daar heb ik me echt uren vermaakt


Waar is dat kasteel precies?


Iria
Usericon van Iria
Posted 21-04-2004 16:09 by Iria Wijzig reactieProfiel van IriaQuote dit berichthttp://www.crowe.nl

quote:
Op 21 april 2004 15:39 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Waar is dat kasteel precies?


In t plaatsje Doune, ong. 30 km ten noorden van Edinburgh:



Horns raised and filled...!


Daysleeper
Queen of beer
Usericon van Daysleeper
Posted 21-04-2004 16:11 by Daysleeper Wijzig reactieProfiel van DaysleeperQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/daysleeper

quote:
Op 21 april 2004 15:39 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Hier, op deze site staan vele teksten van Monty Python sketch's, liedjes en ook scripts van de films!
http://www.serve.com/bonzai/monty/


Die site is leuk!


In a world of despair, our lives will end. Some without warning, while others die by design


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 21-04-2004 16:27 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2004 16:09 schreef Iria het volgende:
In t plaatsje Doune, ong. 30 km ten noorden van Edinburgh:




Wow. .daar moet ik ook heen!


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point."


Lies
Usericon van Lies
Posted 21-04-2004 21:45 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2004 0:48 schreef Mutilator het volgende:
Ik ben trouwens al jaren op zoek naar de film Romance with a double bass maar natuurlijk nergens te krijgen ; kan iemand me toevallig helpen?
Die hebben wij onlangs online gekocht; mooi snel afgehandeld en al. Nu weet ik wel niet meer via welke site, maar 'k zal 'ns goed nadenken.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 21-04-2004 22:05 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 20 april 2004 22:29 schreef Iria het volgende:
Monty Python fucking rules!
Vooral MP and the Holy Grail!

Ben afgelopen zomer in Schotland geweest, naar t Doune Castle. Daar is een groot deel van die film opgenomen. Echt zoooo cool, je kon daar bij de ingang kokosnoten lenen en die hele boel naspelen... Haha, daar heb ik me echt uren vermaakt



Weet je toevallig ook waar het kasteel 'Anthrax' uit de film is?


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 21-04-2004 22:08 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 21-04-2004 22:10 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 21 april 2004 22:08 schreef Dargull het volgende:
SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM


HahahhHAhAha NICE

Ik ben voor een BAN, WEGENS SPAMMEN!

[Dit bericht is gewijzigd door Claw op 21-04-2004 22:11]


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 21-04-2004 22:13 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2004 22:10 schreef Claw het volgende:
HahahhHAhAha NICE

Ik ben voor een BAN, WEGENS SPAMMEN!


PFFF blijft een geniale grap van de flying circus

[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 21-04-2004 22:13]


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen