IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : C-187 - 187 to the world : de voortzetting na Pestilence!!!! Vorige pagina | Volgende pagina
REelax187
Usericon van REelax187
Posted 14-01-2006 16:57 by REelax187 Wijzig reactieProfiel van REelax187Quote dit bericht

Pestilence was OK totdat Van Drunen eruit stapte en dit nieuwe Mameli-project is niet meer dan een hoop bagger. Ga toch op je zolderkamertje een spin uit je mond laten lopen, kneus....

Als ik jou nu eens een stomp op je domme gelaat geef zodat je bloed spuugt, kneus!!!!!???

Maar goede, back on da map, C-187 met op bass TONY CHOY !!!!!!
Gitaar Tymon, en ikkuh natuurlijk!!!!

Hopelijk binnenkort weer nieuws uit het C kamp.

Groet Patrick M.


REelax187
Usericon van REelax187
Posted 14-01-2006 17:00 by REelax187 Wijzig reactieProfiel van REelax187Quote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2005 13:14 schreef Zenial het volgende:
Hee Patrick weet niet of je dit nog leest, maar ik heb een mailtje van Tony Choy gekregen en hij probeert in contact te komen met je. Of je hem wil mailen op achoymusic@aol.com


Ik heb inmiddels weer contact met Tony!!!


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 14-01-2006 17:03 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

Ok dan Ik ben benieuwd hoe het zal klinken.

[Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 14-01-2006 17:04]


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


REelax187
Usericon van REelax187
Posted 14-01-2006 17:06 by REelax187 Wijzig reactieProfiel van REelax187Quote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2006 17:03 schreef Brujo het volgende:
Ok dan Ik ben benieuwd hoe het zal klinken.


Hij wil nix liever dan direkt overvliegen, dus het gaat zeker lukken met C.

De muziek is zo VETTTTT.

P.M.


Ed
Usericon van Ed
Posted 14-01-2006 17:34 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

Tony nu terug bij Pestilence (of c-187)? Hij is ook al terug voor de concerten van Atheist, hopelijk komt een van de beste metalbassisten ooit terug in de metal (ook al las ik dat die met z'n latino band het ook erg goed deed)!

[Dit bericht is gewijzigd door Ed op 14-01-2006 17:35]


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-01-2006 18:58 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 14 januari 2006 16:57 schreef REelax187 het volgende:
...
Maar goede, back on da map, C-187 met op bass TONY CHOY !!!!!!
Gitaar Tymon, en ikkuh natuurlijk!!!!

Hopelijk binnenkort weer nieuws uit het C kamp.

Groet Patrick M.


BR000TAL!! Half Pestilence ten tijde van Testimony weer bij elkaar hehe...al zal het vast weer anders klinken; het belooft iig al flink!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 28-01-2006 19:05]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Heipaal
Usericon van Heipaal
Posted 23-04-2006 1:05 by Heipaal Wijzig reactieProfiel van HeipaalQuote dit bericht

En is er alweer nieuws?

[Dit bericht is gewijzigd door Heipaal op 03-06-2006 14:10]


"Je moet de mening van de meerderheid niet verwarren met de waarheid....."


Heipaal
Usericon van Heipaal
Posted 09-06-2006 22:41 by Heipaal Wijzig reactieProfiel van HeipaalQuote dit bericht

Zijn er al ontwikkelinkgen?


"Je moet de mening van de meerderheid niet verwarren met de waarheid....."


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 09-06-2006 22:55 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik las wat dingen op de muur, maar niet door de man zelf geschreven, kijk in het Zomaar een vraag (NL bands topique), pagina 3.

[Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 09-06-2006 22:55]



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-06-2006 23:03 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Quote van Kriziunizer (Robbie woning):

"Ik heb een stuk of 10 nummers op schijf. Deels door hem zelf gezongen. En met een stel hele lekkere Pestilence riffs en hele stoere, originele arrangementen.

Vervolgens had hij een stel muzikanten gevonden die zijn shit daadwerkelijk konden spelen. En volgens mij zelfs een zanger.
Hij wilde niet per se een rapper, maar de zang moest wel de flow van rap en hiphop hebben. Dus geen hardcore-geschreeuw, maar soepele shit. Er is ook wel een label dat het uit wil brengen.
Maar Patrick legt -zoals gebruikelijk- de lat nogal hoog voor zichzelf. Hij heeft een duidelijke 'don't settle for less'-instelling.

Mijn vermoeden: Er is nog niets verschenen, omdat hij de tijd er niet rijp voor vindt, of omdat hij het niet zo kan brengen als hij het graag zou willen.

Bovendien heeft ie een zoontje. En dat vindt ie volgens mij minstens zo boeiend als jullie gesnak naar 'Out Of The Body'."


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 09-06-2006 23:04 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ja, dat ja.



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-06-2006 23:29 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 9 juni 2006 23:04 schreef Oud Vuil het volgende:
Ja, dat ja.


Yep; thanks voor teh tip!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Ed
Usericon van Ed
Posted 07-07-2006 21:06 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

zat een interview met aghora te lezen en wat lees ik..

Chaos-Forum : What albums made the biggest impact on your life?

Steve Vai - Passion & warfare
Allan Holdsworth - Secrets
Cynic - Focus
Pantera- Vulgar display of power
cowboys from hell
Tool - Aenima,Lateralus
Meshuggah- Destroy Erase Improve
Dream Theater - Images And words
Megadeth - Rust in Peace
Metallica - And Justice For all
Extreme - II, III, IV
Carcass - Heartwork
Pestilence - Spheres

http://metal-forum.xooit.com/t352-Interview-with-Aghora-vocals-guitar-bassist.htm

[Dit bericht is gewijzigd door Ed op 07-07-2006 21:06]


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-12-2006 13:52 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

WOEHOE!

Former PESTILENCE Mainman MAMELI Launches C-187 - Dec. 4, 2006

C-187, the new band featuring former PESTILENCE mainman Patrick Mameli (guitar) alongside Tony Choy (bass; ATHEIST; ex-CYNIC), Sean Reinert (drums; CYNIC, ex-DEATH) and Tony Jelencovich (vocals; M.A.N, ex-TRANSPORT LEAGUE, MNEMIC), has inked a deal with Holland's Mascot Records. The band will enter the studio in February 2007 to begin recording its debut album for a summer release. A tour will follow in the fall.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 05-12-2006 14:25 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

Hotdayummmm die line up


But there is no real me: only an entity, something illusory................


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 05-12-2006 14:28 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Sean Reinert op drums? Cool. Maar ik dacht dat de drummer van Textures aanvankelijk het drumwerk zou verzorgen. Is dat overgebeterd of verwar ik het met iets anders?


Touché, pussycat!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 05-12-2006 14:29 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Stef drumt bij Exivious, denk dat je daarmee in de war bent.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 05-12-2006 14:38 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Silly me... Ik houd wel weer gauw m'n muil.


Touché, pussycat!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-12-2006 16:58 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Wel vreemd dat Tymon out of the picture is nu, hopeljk gaat het goed met hem, maar iig hebben we het hier over een ouderwetse klasse line up!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 05-12-2006 17:08 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

De line-up is killer, maar eerst horen, dan juichen (of huilen..)


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 05-12-2006 17:15 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2006 13:52 schreef Mutilator het volgende:
WOEHOE!

Former PESTILENCE Mainman MAMELI Launches C-187 - Dec. 4, 2006

C-187, the new band featuring former PESTILENCE mainman Patrick Mameli (guitar) alongside Tony Choy (bass; ATHEIST; ex-CYNIC), Sean Reinert (drums; CYNIC, ex-DEATH) and Tony Jelencovich (vocals; M.A.N, ex-TRANSPORT LEAGUE, MNEMIC), has inked a deal with Holland's Mascot Records. The band will enter the studio in February 2007 to begin recording its debut album for a summer release. A tour will follow in the fall.
beter!


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 05-12-2006 19:01 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 5 december 2006 16:58 schreef Mutilator het volgende:
Wel vreemd dat Tymon out of the picture is nu, hopeljk gaat het goed met hem, maar iig hebben we het hier over een ouderwetse klasse line up!
Joa die's nog wel bezig, sprak em een paar dagen terug nog digitaal. Bevreemdde me ook wel trouwens, dat hij niet meer vermeld staat. Hmz. Verder wel vet nieuws tho


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-02-2007 19:19 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

C-187 Featuring PESTILENCE, CYNIC Members: Studio Update

C-187, the new band featuring former PESTILENCE mainman Patrick Mameli (guitar) alongside Tony Choy (bass; ATHEIST; ex-CYNIC), Sean Reinert (drums; CYNIC, ex-DEATH) and Tony Jelencovich (vocals; M.A.N, ex-TRANSPORT LEAGUE, MNEMIC), has entered the studio to begin recording its debut album for a summer release via Holland's Mascot Records. The group has issued the following update on the recording process:

"Sean Reinert finished the drum tracks a couple of days ago. The drumming will set a new standard in (heavy fusion). The recording is done at the Space Lab Studios in Oedt/Moers, near Düsseldorf in Germany, which is fxxxing in the middle of nowhere! The songs now sound so amazing that it will be difficult to describe the style. Tony Choy has also done eight tracks of killer bass playing. It sounds thick and it has a crazy fxxxing groove!.. This is going to be sick, sick as hell. After that it's up to Patrick Mameli and Tony J.J. to take this project to the next level."

C-187 will tentatively hit the road in the fall. More information will be made available soon.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Ed
Usericon van Ed
Posted 14-02-2007 19:21 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

Geloof alleen dat nu de hele wereld denkt dat die oude demo's z'n nieuwe werk is? dat zijn toch oude demo's?


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-02-2007 20:44 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Hm, zou het de kant van Negativa opgaan?



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen