IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : C-187 - 187 to the world : de voortzetting na Pestilence!!!! Vorige pagina | Volgende pagina
jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 14-06-2007 10:14 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht



"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-06-2007 10:28 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

dat nummer is heel goed. vooral de zang vind ik er erg goed bij passen. nu maar hopen dat de rest van de cd ook zo is en als dat het geval is, dat de line up stand houdt.


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 14-06-2007 20:05 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Stevig spul en érg lekker riffwerk! De zang pas er idd prima bij.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 14-06-2007 20:06 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ondanks mijn gezeik op de vorige pagina klinkt het toch niet erger dan ik had gedacht, en klinkt het zelfs best oke! Toch is het niet een plaat die ik aan ga schaffen daarvoor is het net niet mijn ding.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 14-06-2007 20:34 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ja, helemaal niet verkeerd idd.

Alleen:

quote:
2002:

GangstaMetal,Grunge Gangsta Raps with intense technical
metalriffing and should provide fans all over the world a new boost for this
new style, Cheers , Patrick

Hier hoor ik dus helemaal niets van terug.... misschien maar beter ook *krijgt melodic death grunge-visioenen*


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 14-06-2007 20:38 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Klinkt te gek iig!!! Lekker soundje ook! En Reinert blijft gewoon een van de beste (metal)drummers aller tijden.

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 14-06-2007 20:41]


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 14-06-2007 20:56 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Ik zal dan wel de eerste zijn die dit behoorlijk standaard spul vindt. Weinig variatie, weinig nieuws onder de zon eigenlijk. Ik hoop dan maar dat de rest van een hogere kwaliteit is.


"This one is older than shit, heavier than time!"


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 14-06-2007 21:01 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

@ kwaliteitsbepaling door dhr. 0T.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 14-06-2007 23:03 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2007 21:01 schreef FRNK het volgende:
@ kwaliteitsbepaling door dhr. 0T.


Tja ik verwachte wel zoiets, maar vooralsnog wachten we af.


"This one is older than shit, heavier than time!"


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 14-06-2007 23:05 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Nou ik hoor iig meteen (en niet omdat dat bekend is) dat hier een stel topmuzikanten bezig is. Kwaliteit te over. En een kickass nr wat gewoon klopt (en waarin veel meer gebeurt dan je zo op het 1e gehoor misschien zou horen) Wellicht luisteren we op een andere manier naar muziek.

[edit]dat komt bij mij ook vooral door de drums trouwens

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 14-06-2007 23:08]


REelax187
Usericon van REelax187
Posted 20-06-2007 22:22 by REelax187 Wijzig reactieProfiel van REelax187Quote dit bericht

Kijk mensen. Dat ik de term gangstametal heb gebruikt en dat ik heb gezegd dat er op ge-rapt gaat worden moet je natuurlijk wel in de juiste context zien. Op talloze metalsongs wordt er op een ritmische manier gegrunt of geschreeuwd. Dat deed ik ook al op Testimony. Toen gebruikte ik de term rap niet en niemand viel erover. Zelfde als de songtitels. Ik vind de titels erg ruig en bijpassend aan de muziek. Laten we wel zijn, ik ga echt geen topics over bloed en lijken bedenken bij mijn muziek. Juist echte reality zaken zoals drugs, ripdeals en geweld vind ik persoonlijk interessanter. Maar wie ben ik...Ik hou nu eenmaal van een mix van fusion, holdsworth, heavy Pest-riffs en groove. Dat is C-187.
Over een week of 2 komt weer een nieuwe song op de e-card...Wie dacht dat ik met kattepis zou komen komt bedrogen uit. De hele cd is knetterhard, fusion-techisch en met een groove. Like it or dislike it.

Patrick M.



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-06-2007 22:49 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik vermoedde het al idd.

Like it; het is een vet nummer met een smeuige sound (idd oa de gave drumsound); stevig, maar niet dichtgesmeerd zodat het ademt; smaakt naar meer!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-06-2007 22:50]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 20-06-2007 22:51 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Hehehe, gaaf, kom maar op!


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


REelax187
Usericon van REelax187
Posted 20-06-2007 23:00 by REelax187 Wijzig reactieProfiel van REelax187Quote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2007 22:49 schreef Mutilator het volgende:
Ik vermoedde het al idd.

Like it; het is een vet nummer met een smeuige sound (idd oa de gave drumsound); stevig, maar niet dichtgesmeerd zodat het ademt; smaakt naar meer!


Kijk, u snapt het.......Verder, als je een cd opneemt met Reinert en Choy moet je wel met iets goeds komen willen ze participeren. Songmatig maar ook soundmatig. Dit is nog maar het eerste nummer....En, tuurlijk moeten mensen altijd vergelijken met andere muziek als referentiekader. Ik heb zelfs op een forum al gelezen dat het op Meshuggah lijkt hahaha. Ze doen maar.

Ben blij datt er nog openminded mensen zijn. Mensen die geen Pest-Testimony verwachten. Dan zou ik net zo goed direkt kunnen stoppen met spelen. Hoe vaak kan men hetzelfde boek lezen......


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 20-06-2007 23:57 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 20 juni 2007 23:00 schreef REelax187 het volgende:Ik heb zelfs op een forum al gelezen dat het op Meshuggah lijkt hahaha. Ze doen maar.



Nou, dat vond ik ook eigenlijk. Maar dit nummer trek ik beter dan menig Meshuggah plaatje....



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 21-06-2007 0:13 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2007 23:00 schreef REelax187 het volgende:
Kijk, u snapt het.......Verder, als je een cd opneemt met Reinert en Choy moet je wel met iets goeds komen willen ze participeren. Songmatig maar ook soundmatig. Dit is nog maar het eerste nummer....En, tuurlijk moeten mensen altijd vergelijken met andere muziek als referentiekader. Ik heb zelfs op een forum al gelezen dat het op Meshuggah lijkt hahaha. Ze doen maar.

Ben blij datt er nog openminded mensen zijn. Mensen die geen Pest-Testimony verwachten. Dan zou ik net zo goed direkt kunnen stoppen met spelen. Hoe vaak kan men hetzelfde boek lezen......


Ik weet niet of het aan het het feit ligt dat iemand post-testimony verwacht. Maar echt overtuigd ben ik iig niet, dat kan misschien ook komen door de grote namen die aanwezig zijn. MAar goed, ik onthoud me van verder commentaar totdat ik alles gehoord heb. Op een nummer valt ook weinig te zeggen wat dat betreft.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Sprietje
Usericon van Sprietje
Posted 21-06-2007 0:15 by Sprietje Wijzig reactieProfiel van SprietjeQuote dit berichthttp://www.panoptikon.nl

quote:
Op 20 juni 2007 23:57 schreef Henke het volgende:
Nou, dat vond ik ook eigenlijk. Maar dit nummer trek ik beter dan menig Meshuggah plaatje....


Idd hier nog eentje, die E-card maakt me zeer nieuwsgierig naar meer.....


Only 2 things in life are certain, death and taxes.


REelax187
Usericon van REelax187
Posted 29-06-2007 13:50 by REelax187 Wijzig reactieProfiel van REelax187Quote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2007 0:13 schreef 0Tolerence het volgende:
Ik weet niet of het aan het het feit ligt dat iemand post-testimony verwacht. Maar echt overtuigd ben ik iig niet, dat kan misschien ook komen door de grote namen die aanwezig zijn. MAar goed, ik onthoud me van verder commentaar totdat ik alles gehoord heb. Op een nummer valt ook weinig te zeggen wat dat betreft.


Kijk,

Het moet natuurlijk niet zo zijn dat de grote namen synoniem moeten staan voor muziek ala Cynic en supertech moet zijn.

Ik wilde met C-187 juist een schijf maken die lekker in het gehoor ligt. Echte songs met een kop en staart.
Het is nl. veel moeilijker om een "schijnbaar" simpeler nummer te schrijven dan het in eerste instantie lijkt.

Sean zal dit bevestigen. Hij vond het redelijk intensief om deze songs in te spelen omdat er soms veel ruimte tussen de noten zit in de beat. Cynic smeert dit vaak dicht door het gebruik van veel noten....

Binnenkort de 2e song op de e-card. Checken dus.

Patrick.


REelax187
Usericon van REelax187
Posted 29-06-2007 13:53 by REelax187 Wijzig reactieProfiel van REelax187Quote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2007 22:49 schreef Mutilator het volgende:
Ik vermoedde het al idd.

Like it; het is een vet nummer met een smeuige sound (idd oa de gave drumsound); stevig, maar niet dichtgesmeerd zodat het ademt; smaakt naar meer!



Nog effe van deze kant. Cool dat ik nu het gezicht bij de persoon kan plaatsen Mutilator!! Waar een concert van cynic allemaal wel niet goed voor is....


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-06-2007 14:06 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 29 juni 2007 13:53 schreef REelax187 het volgende:
Nog effe van deze kant. Cool dat ik nu het gezicht bij de persoon kan plaatsen Mutilator!! Waar een concert van cynic allemaal wel niet goed voor is....


Meer dan je zou verwachten idd!
Het was een hele speciale avond, met de herinnering van 14 jaar geleden in dezelfde zaal, met dezelfde band nog steeds vers in het geheugen.
Tof dat je erbij was -ik moest mijn graaiklauwen wel ff bewust thuishouden toen je je nieuwe cd opeens tevoorschijn haalde haha!
Proost er eentje met Tymon voor me zou ik zeggen!
Cheers dude!





[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 29-06-2007 14:12]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 29-06-2007 20:17 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Wie is wie?


Sargatanas
Usericon van Sargatanas
Posted 29-06-2007 22:27 by Sargatanas Wijzig reactieProfiel van SargatanasQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2007 10:14 schreef jbassist het volgende:
http://www.mascotrecords.com/assets/MascotPlayer/myWimpy.html

Een song niet eens erg verkeerd!


Tering, dat klinkt toch wel erg lekker. Ben benieuwd naar het andere materiaal.



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 30-06-2007 1:26 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Klinkt zeker lekker! Doet me zelfs hier en daar wat aan Textures denken. Dat zou trouwens een mooie package zijn



bossi
Usericon van bossi
Posted 13-07-2007 0:34 by bossi Wijzig reactieProfiel van bossiQuote dit bericht

He Pat!

Leuk je weer eens te zien(op die foto).
Kan wel zien dat we wat ouder geworden zijn. En je bent je wilde haren kwijt..jammer. Werden ze al grijs??haha
Heb je nieuwe nummer gehoord. Leuk om weer Mameli te horen.Je bent het niet verleerd!!

groetjes,
Roelina





attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-07-2007 22:08 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

http://www.myspace.com/mascot

een ander nummer (rip deal) is hier te beluisteren. en dat nummer is (alweer) erg goed!!!! (dat de zanger deze band maar nooit moge verlaten!!)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 16-07-2007 22:08]


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen