IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Zm'ers op tv Vorige pagina | Volgende pagina
FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 08-08-2002 22:25 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2002 22:24 schreef ghoulliette het volgende:
hela hallo die reactie is naar de verkeerde persoon gericht lijkt me

sloeg bij mij meer op iemand die hier alleen even een post neerkwakt (1e) om zoiets ff te melden.....


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 08-08-2002 22:25 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Oh-o...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 08-08-2002 22:26 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht



Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 08-08-2002 22:27 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 8 augustus 2002 22:24 schreef ghoulliette het volgende:
hela hallo die reactie is naar de verkeerde persoon gericht lijkt me


Je hebt gelijk.

Morgil bij deze ophouden met deze onzin. Als je problemen met Ghoulliette hebt dan los je het maar via icq of e-mail op.


the only pleasure is pain


patrick
Usericon van patrick
Posted 08-08-2002 22:27 by patrick Wijzig reactieProfiel van patrickQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2002 22:24 schreef Vampie het volgende:
Wie is Patrick nou weer btw.?


dat ben ik hoezo???


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-08-2002 22:29 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

wat vampire girl zegt dus

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 08-08-2002 22:30]


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 08-08-2002 22:29 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Leuk dat je je eerst ff voorstelt..en meteen begint te schelden...


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 08-08-2002 22:29 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

[spelfouteneditor]

quote:
Op 8 augustus 2002 22:21 schreef patrick het volgende:
he dom w(ei)ijf laat jij foto eens zien want ik (denk) dat als jij je foto laat zien dat de server van zwaremetalen gelijk plat li(ch)gt van mensen die natuurrampen willen zien!!!!
(Greetz)greets patrick



[/spelfouteneditor]



Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 08-08-2002 22:30 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2002 22:19 schreef ghoulliette het volgende:
kun jij wel lezen morgilletje????


Ja hoor aangezien ik geen analfabeet ben. De posts duiden op het feit dat ik een hekel heb aan egotrippers.

quote:
Op 8 augustus 2002 22:21 schreef patrick het volgende:
he dom weif laat jij foto eens zien want ik denk dat als jij je foto laat zien dat de server van zwaremetalen gelijk plat licht van mensen die natuurrampen willen zien!!!!
Greetz patrick



Nou..hier dus wel een voorbeeld van een analfabeet ( weif ) Leer typen en bemoei je er niet mee n00b.

quote:
Op 8 augustus 2002 22:17 schreef ghoulliette het volgende:
echt wordt eens wat ouder en wijzer meissie hier maak je geen vrienden mee)


Ouder kan ik helaas zelf niks aan veranderen, maar zo kinderachtig gedraag ik me niet (vraag maar aan Vampie en Helmet) En wat die vrienden betreft: vraag ik daarom dan?


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 08-08-2002 22:32 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2002 22:27 schreef Vampire_girl het volgende:
Je hebt gelijk.

Morgil bij deze ophouden met deze onzin. Als je problemen met Ghoulliette hebt dan los je het maar via icq of e-mail op.


sorry! ik was bezig met al dat quoten..het houd al op..ontopic!


patrick
Usericon van patrick
Posted 08-08-2002 22:33 by patrick Wijzig reactieProfiel van patrickQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2002 22:30 schreef Morgil het volgende:
Ja hoor aangezien ik geen analfabeet ben. De posts duiden op het feit dat ik een hekel heb aan egotrippers.



Nou..hier dus wel een voorbeeld van een analfabeet ( weif ) Leer typen en bemoei je er niet mee n00b.



Ouder kan ik helaas zelf niks aan veranderen, maar zo kinderachtig gedraag ik me niet (vraag maar aan Vampie en Helmet) En wat die vrienden betreft: vraag ik daarom dan?



sorry mevrouw perfect



Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 08-08-2002 22:33 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Morgil kappen nu! De volgende flame-post zal worden verwijdert.


the only pleasure is pain


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-08-2002 22:33 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2002 22:30 schreef Morgil het volgende:
Ja hoor aangezien ik geen analfabeet ben. De posts duiden op het feit dat ik een hekel heb aan egotrippers.




je moet de klemtoooooooooon anders leggen. en ego tripper je hebt het wel tegen iemad die jaren lang huilend voor de spiegel heeft gestaan en niet naar buiten durfde. dus FLIKKER OP. mag ik blij zijn dat er eindelijk iemand is die me wel een leuke meid vind.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 08-08-2002 22:33 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

idd..Ik ken Morgil persoonlijk en normaal gesproken lijkt ze absoluut geen 16 (niet 15) dus.Ik vind haar een heel lief meisje

Goulie ( sorry maar ik spel je naam altijd verkeerd) Misschien dat ze zich ergens aan ,ik denk niet dat dit met leeftijd te maken heeft.

Ik ga ne er verder ook niet mee bemoeien .


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 08-08-2002 22:33 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Het flame topik staat bovenaan.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 08-08-2002 22:34 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/



the only pleasure is pain


patrick
Usericon van patrick
Posted 08-08-2002 22:38 by patrick Wijzig reactieProfiel van patrickQuote dit bericht

sorry dat ik me niet voorstel maar ik vind het gewoon zielig van mensen als alleen maar afgaan op het uiterlijk en daar komt nog bij dat ik ghoulliette een beetje ken en vrienden laat je nooit en te nimmer in se steek.

Greetz patrick


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 08-08-2002 22:39 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2002 22:38 schreef patrick het volgende:
sorry dat ik me niet voorstel maar ik vind het gewoon zielig van mensen als alleen maar afgaan op het uiterlijk en daar komt nog bij dat ik ghoulliette een beetje ken en vrienden laat je nooit en te nimmer in se steek.

Greetz patrick


En daarom riekt het zaakje en daarom ga je maar lekker flamen in het flametopik [zie vampire-girl's laatste post].


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 08-08-2002 22:40 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Or sie wil be shot!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 08-08-2002 22:41 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2002 22:40 schreef DimmuChild het volgende:
Or sie wil be shot!




patrick
Usericon van patrick
Posted 08-08-2002 22:42 by patrick Wijzig reactieProfiel van patrickQuote dit bericht

maar in iedergeval ik ben patrick woon vlakbij rotterdam ben 16 jaar
als je wat wil weten ask me

Greetz patrick


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 08-08-2002 22:43 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2002 22:39 schreef Slechtheid het volgende:
En daarom riekt het zaakje en daarom ga je maar lekker flamen in het flametopik [zie vampire-girl's laatste post].


precies...


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 08-08-2002 22:43 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

ontopic please


the only pleasure is pain


patrick
Usericon van patrick
Posted 08-08-2002 22:45 by patrick Wijzig reactieProfiel van patrickQuote dit bericht

on topic dus.

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 08-08-2002 22:45]


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 08-08-2002 22:46 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

. lama dus


Maar ontopic...ik denk niet dat ik op t.v. zou durven..stond vroeger al te rillen als ik een spreekbeurt moest houden.Laat staan dat ik voor zoveel mensen op t.v. zou moeten staan.Het idee alleen al..

[Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 08-08-2002 22:47]


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen