IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Zm'ers op tv Vorige pagina | Volgende pagina
mini
Usericon van mini
Posted 10-08-2002 15:20 by mini Wijzig reactieProfiel van miniQuote dit bericht

Ik ben 1 keer op RTV Oost geweest, ik was nog halfnaakt ook nog , was net klaar met een judotoernooi waar ik eerste was geworden en werdt geinterviewd omdat het al mijn derde grote toernooi-winst achter elkaar was, en ik was net bezig met mijn judogi uit te trekken en een trui aan te doen en toen had ik een camera voor me neus, van neveuziteit vergeten trui aan te trekken



Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 10-08-2002 15:50 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

*LOL*



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 02-09-2002 17:48 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Geen ZM'er , maar wel een metalhead op tv bij 'de zwakste schakel' afgelopen zondag.

Lang haar, en een shirt van Sacred Reich, met een open bloes eroverheen (kennelijk mag dat nog net wel).

Die gast won dus wel mooi even de quiz..

En hij kwam met een heuse metalhead-statement aan het einde van de show (bij de aftiteling, als ze nog wat mogen zeggen);
En ik wil nog even zeggen 'don't judge a book by it's cover' , veel mensen denken door hoe ik eruit zie niet dat ik dierenarts ben , en dat ik slim genoeg ben voor zo'n kwis, maar zo zie je maar weer


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 02-09-2002 17:50 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Jah, had ik ook gezien!!!
Die gast was echt goed


Zenial


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 02-09-2002 17:52 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2002 17:50 schreef Zenial het volgende:
Jah, had ik ook gezien!!!
Die gast was echt goed


Ja , hij was vrij slim ja! Vooral cool dat die laatste tegenspeelster zo'n verschrikkelijk snobwijf was, maar gelukkig wel die andere dude eruit stemde na overweging omdat deze strategisch speelde.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 02-09-2002 19:08 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Kijk, dat mag ik graag zien. Metalheads die laten zien dat ze slimmer zijn als dat die domme telefoon reclame laat zien.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


mansongirl
Goddess of hate
Usericon van mansongirl
Posted 02-09-2002 19:11 by mansongirl Wijzig reactieProfiel van mansongirlQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mansongirl

leuk voor je...alhoewel ik zelf nooit in zo'n programma te zien zou willen zijn...ten eerste omdat ik de presentatrice een dom wijf vind en ten tweede omdat ze domme vragen stellen...maar ok, das dan mijn mening... ik vin het evengoed heel leuk voor je!


luuuuuuv is in the air.........


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 02-09-2002 19:37 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2002 19:11 schreef mansongirl het volgende:
leuk voor je...alhoewel ik zelf nooit in zo'n programma te zien zou willen zijn...ten eerste omdat ik de presentatrice een dom wijf vind en ten tweede omdat ze domme vragen stellen...maar ok, das dan mijn mening... ik vin het evengoed heel leuk voor je!


Is wel duidelijk dat je het niet bijster interessant vindt, aangezien je niet erg goed leest .


Eternal Darkness
Usericon van Eternal Darkness
Posted 02-09-2002 19:56 by Eternal Darkness Wijzig reactieProfiel van Eternal DarknessQuote dit berichthttp://-

Ik ben ooit eens op tv geweest bij Hart van Nederland.Ik geloof 3 seconden ofzo.Ik was bij een lokaal dorpsfeest in Oude water genaamd het Heksenfeest.Was wel gezellig daar.En over de kwestie met je blote aars op tv of iets anders bloot ach ligt aan de situatie ik zou er niet van wakker liggen ik schaam me nooit meestal.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-09-2002 19:58 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2002 17:48 schreef Valorian666 het volgende:
Geen ZM'er , maar wel een metalhead op tv bij 'de zwakste schakel' afgelopen zondag.

Lang haar, en een shirt van Sacred Reich, met een open bloes eroverheen (kennelijk mag dat nog net wel).

Die gast won dus wel mooi even de quiz..

En hij kwam met een heuse metalhead-statement aan het einde van de show (bij de aftiteling, als ze nog wat mogen zeggen);
En ik wil nog even zeggen 'don't judge a book by it's cover' , veel mensen denken door hoe ik eruit zie niet dat ik dierenarts ben , en dat ik slim genoeg ben voor zo'n kwis, maar zo zie je maar weer


Ja die heb ik ook gezien


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 02-09-2002 20:56 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2002 17:48 schreef Valorian666 het volgende:
Geen ZM'er , maar wel een metalhead op tv bij 'de zwakste schakel' afgelopen zondag.

Lang haar, en een shirt van Sacred Reich, met een open bloes eroverheen (kennelijk mag dat nog net wel).

Die gast won dus wel mooi even de quiz..

En hij kwam met een heuse metalhead-statement aan het einde van de show (bij de aftiteling, als ze nog wat mogen zeggen);
En ik wil nog even zeggen 'don't judge a book by it's cover' , veel mensen denken door hoe ik eruit zie niet dat ik dierenarts ben , en dat ik slim genoeg ben voor zo'n kwis, maar zo zie je maar weer

heheh ja die hebbik ook gezien


My madness, my sadness


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 02-09-2002 20:58 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Yep ik zag het ook, hij was true


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 03-09-2002 13:38 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

ik ben diep geschokt dat er echt mensen kijken naar programma's als get the pikture en de zwakste schakel...

hoe zwakzinnig ben je dat je je vrije tijd aan dergelijke crap verdoet


None of us are saints - Albert Fish


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 03-09-2002 13:41 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2002 13:38 schreef Arson het volgende:
ik ben diep geschokt dat er echt mensen kijken naar programma's als get the pikture en de zwakste schakel...

hoe zwakzinnig ben je dat je je vrije tijd aan dergelijke crap verdoet


Wees welkom in het zwakzinnigengesticht!


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 03-09-2002 13:43 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 3 september 2002 13:38 schreef Arson het volgende:
ik ben diep geschokt dat er echt mensen kijken naar programma's als get the pikture en de zwakste schakel...

hoe zwakzinnig ben je dat je je vrije tijd aan dergelijke crap verdoet


De zwakste schakel heerst gewoon, prachtig welke tactieken er worden gebruikt om elkaar uit te spelen (ipv de slechtste de beste eruit stemmen). Ook leuk dat de deelnemers elkaar zo lekker af kunnen zeiken.

Heerlijke quiz!


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-09-2002 20:01 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2002 13:38 schreef Arson het volgende:
ik ben diep geschokt dat er echt mensen kijken naar programma's als get the pikture en de zwakste schakel...

hoe zwakzinnig ben je dat je je vrije tijd aan dergelijke crap verdoet


ik ben diep geschokt door deze spelling.
picture is het, und so weiter.


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 05-09-2002 19:37 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Ik kom morgenavond om 18.15 waarschijnlijk op TV Noord-Holland. Intervieuw-tje over de Floriade. Ik ben het meisje in het witte t-shirt en de rooie broek. Nou nog kijken of het uitgezonden wordt.


I spy with my little and verrry evil eye.....


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-09-2002 19:38 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 19:37 schreef WickedKimmie het volgende:
Ik kom morgenavond om 18.15 waarschijnlijk op TV Noord-Holland. Intervieuw-tje over de Floriade. Ik ben het meisje in het witte t-shirt en de rooie broek. Nou nog kijken of het uitgezonden wordt.


dat kan ik hier niet ontvangen


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 05-09-2002 19:38 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 19:37 schreef WickedKimmie het volgende:
Ik kom morgenavond om 18.15 waarschijnlijk op TV Noord-Holland. Intervieuw-tje over de Floriade. Ik ben het meisje in het witte t-shirt en de rooie broek. Nou nog kijken of het uitgezonden wordt.


Floriade .

Witte t-shirt en rooie broek




Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-09-2002 19:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Als alles een beetje gunstig uitkomt, gaat er op de VARA een animatiefilmpje van Jenje's hand komen


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 05-09-2002 19:39 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 19:38 schreef Valorian666 het volgende:
Floriade .

Witte t-shirt en rooie broek





ja, ach he, je hebt op school gegymd en je wil wat he...


I spy with my little and verrry evil eye.....


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-09-2002 19:46 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 19:39 schreef Jenje het volgende:
Als alles een beetje gunstig uitkomt, gaat er op de VARA een animatiefilmpje van Jenje's hand komen

en jou hand is te herkennen aan?


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 05-09-2002 19:57 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 19:46 schreef ghoulliette het volgende:

en jou hand is te herkennen aan?




..

wel gaaf.. een zelfgemaakte animatiefilm die het tot de vara schopt


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-09-2002 19:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Het is een hele korte voor een educatief programma

Over het weer, denk er aub niet teveel van

Goeljetje, van mijn hand betekent datik hem gemaakt heb ...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-09-2002 20:04 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 19:58 schreef Jenje het volgende:
Het is een hele korte voor een educatief programma

Over het weer, denk er aub niet teveel van

Goeljetje, van mijn hand betekent datik hem gemaakt heb ...


ik dacht al dat je de stand in hand was voor een wasmiddel reclame

maarre wanneer is ie op


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen