IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Zm'ers op tv Vorige pagina | Volgende pagina
bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 15-07-2002 21:28 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2002 19:53 schreef zjosuah het volgende:
joa, hier op RTV (regionale tv Kempen) was er 'n reportage over Graspop. ook 'n interview me ne gast met 'n ZM shirt..
Ben z'n naam kwijt, mor hij zal 't zelf wel weten zeker...


Haha, dat ben ik geweest, ik weet alleen niet meer wat ik gezegd heb.


Bazzio Attacks!!!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-07-2002 21:39 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ha, ik ga zeker kijken. Een mede-ZM-er op tv is bijna verplichte kost.

ik heb overigens gezworen niet op TV te verschijnen behalve als ik iets zinnigs te melden heb. dat kan dus nog lang duren.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 15-07-2002 21:42 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Donderdagavond kan ik niet kijken i.v.m. fitness. Dat word dus de video programmeren.


the only pleasure is pain


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 15-07-2002 21:46 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Dan zijn net de Simpsons afgelopen op BBC 2, dus ik hoop dat ik eraan denk, dan kan ik blijven hangen voor de tv.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 15-07-2002 22:04 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Leuk! Ik ga ook kijken


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 15-07-2002 22:06 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 15 juli 2002 21:39 schreef attila_de_hun het volgende:
ik heb overigens gezworen niet op TV te verschijnen behalve als ik iets zinnigs te melden heb. dat kan dus nog lang duren.

Heheh.. Op tv krijg je de kans niet om iets zinnigs te zeggen

Ik ga zeker kijken (na de Simpsons..)


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 15-07-2002 22:25 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

LOL

een maat van mij schijnt ook zo'n formulier ingevuld te hebben, en was er ook doorheen gekomen. Alleen heeft hij nix gewonnen (wel een stuk of 20 keer de naam van zn band genoemd, dus ook als antwoord of foto)


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 15-07-2002 22:27 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

lol, maar ik ga denk ik ook wel even kijken, als ik er aan denk


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 15-07-2002 22:37 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Ik ben ooit een keer ook op TV geweest

Ik zeg maar niet waarom


Wiegen Meister !


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 15-07-2002 22:39 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 15 juli 2002 22:37 schreef Shadow_Smile het volgende:
Ik ben ooit een keer ook op TV geweest

Ik zeg maar niet waarom


Nou word ik wel nieuwsgierig.
Ik ben ook een keer op tv geweest. Tijdens de studentendemonstratie in Den Haag. Vrolijk springend op een politiebusje.


the only pleasure is pain


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 15-07-2002 22:40 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 15 juli 2002 22:37 schreef Shadow_Smile het volgende:
Ik ben ooit een keer ook op TV geweest

Ik zeg maar niet waarom

Ik ook.. 4 keer
Kom S_S, zeg maar waarom.. Ook in Get the Picture?


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-07-2002 22:40 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht



quote:
Op 15 juli 2002 22:37 schreef Shadow_Smile het volgende:
Ik ben ooit een keer ook op TV geweest

Ik zeg maar niet waarom


waarom
waarom
waarom


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 15-07-2002 22:41 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

soms boobytrap ofzo ? lijkt me typisch iets voor die vrienden van je om je dat te flikken


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-07-2002 22:45 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Heehehe..

ik ben een keer op tv geweest.. ongeveer 2 seconden op TMF tijdens de Dynamo 98 uitzending (stond in het publiek bij een band welke ik niet nader zal specificeren ) .. argh.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 15-07-2002 22:49 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Ben ook een keer 10 seconde op de BBC in beeld geweest. was in de Money Program, een stukje over (S)hell in europa. Die gasten kwamen voor 30 sec beeldmateriaal speciaal naar Nederland, kan je nagaan wat zo'n programma wel niet kost.


Bazzio Attacks!!!


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 15-07-2002 22:59 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Vandaag was er bij BNN bij Je zal het maar hebben een jongen die er ook wel metal-achtig uitzag. Kamer met Iron Maiden-poster en ik dacht dat ik iets van Vomitory zag hangen...

Was wel grappig. Maar t was geen ZMer geloof ik.


I spy with my little and verrry evil eye.....


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-07-2002 23:04 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ben wel eens op tv geweest bij lingo toen mn moeder meedeed een paar jaar terug, aan het einde van et programma mocht ik ook het podium op

en in de clip van WT van icequeen zit een stukje van hun concert op lowlands 2000, in dat korte fragmentje gaat de camera langs het publiek waarin ik sta, niet herkenbaar maar ik herken mezelf wel in dat stipje


Je moeder.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 15-07-2002 23:35 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

hehe lol


G.
Usericon van G.
Posted 16-07-2002 0:44 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

Gaan we nu allemaal vertellend dat we ook wel eens op t zijn geweest *zucht*wat is dat toch dat mensen daar nog steeds zo opgewonden van raken


FOL
Usericon van FOL
Posted 16-07-2002 1:06 by FOL Wijzig reactieProfiel van FOLQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2002 22:25 schreef Bintmeister het volgende:
LOL

een maat van mij schijnt ook zo'n formulier ingevuld te hebben, en was er ook doorheen gekomen. Alleen heeft hij nix gewonnen (wel een stuk of 20 keer de naam van zn band genoemd, dus ook als antwoord of foto)


haha das vet, zo hoort het


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-07-2002 1:07 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2002 22:37 schreef Shadow_Smile het volgende:
Ik ben ooit een keer ook op TV geweest

Ik zeg maar niet waarom


In 'The Bar' zeker

Ah kom op S_S en vertel het gewoon man! Je hebt ons nu wel errug nieuwsgierig gemaakt


FOL
Usericon van FOL
Posted 16-07-2002 1:07 by FOL Wijzig reactieProfiel van FOLQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2002 22:59 schreef WickedKimmie het volgende:
Vandaag was er bij BNN bij Je zal het maar hebben een jongen die er ook wel metal-achtig uitzag. Kamer met Iron Maiden-poster en ik dacht dat ik iets van Vomitory zag hangen...

Was wel grappig. Maar t was geen ZMer geloof ik.


aja, dat zweet programma op bnn


FOL
Usericon van FOL
Posted 16-07-2002 1:08 by FOL Wijzig reactieProfiel van FOLQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2002 22:39 schreef Vampire_girl het volgende:
Tijdens de studentendemonstratie in Den Haag.


ey daar was niks mis mee eh


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 16-07-2002 1:11 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ik had Vampire_Girl wel willen zien dansen op dat politiebusje...

Ik ben ooit ook eens op TV geweest toen ik nog een snotneusje van 10 was; ik was publiek bij een suffe voetbalwedstrijd.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-07-2002 1:13 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik ben met mijn vorige band eens 10 seconden op Netwerk te zien geweest..

Het zijn toch 10 minutes of fame Dan heb ik nog wat tegoed


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen