IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Zm'ers op tv Vorige pagina
elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 05-09-2002 20:16 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

Ja, ik doe mee in de nieuewe always reclame!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-09-2002 20:33 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 20:16 schreef elmar het volgende:
Ja, ik doe mee in de nieuewe always reclame!

jij bent de afgestoten baarmoeder met bloed?


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 05-09-2002 20:34 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

Animatie bij de VARA???!!!
Goed gedaan Jenje (ik ben benieuwd, maarre wat voor connecties heb je met de TV-wereld?)

Ben zelf in mei op Rotterdam TV te zien geweest in een mede door mij geproduceerd programma over de Willem de Kooning Academie. Mocht je dat per ongeluk gezien hebben: in beeld was ik die langharige, verveelde en bovendien falende geluidsman.... Gelukkig kijkt er niemand naar die zender Het is trouwens wel een goed programma.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-09-2002 20:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 20:34 schreef White Tree het volgende:
Animatie bij de VARA???!!!
Goed gedaan Jenje (ik ben benieuwd, maarre wat voor connecties heb je met de TV-wereld?)


Hehehe jongens ga nou niet zo groot denken

Het is voor een educatief programma op de VARA dat heet de 'ontdekking' en daar hebben ze over het weer wat animaties nodig.
En ze hebben bij ons gevraagd of iemand dat wou doen, ik graag dus.
Het gaat waarschijnlijk over 1 animatie van nog minder dan een minuut


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 05-09-2002 20:56 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 20:41 schreef Jenje het volgende:
Hehehe jongens ga nou niet zo groot denken

Het is voor een educatief programma op de VARA dat heet de 'ontdekking' en daar hebben ze over het weer wat animaties nodig.
En ze hebben bij ons gevraagd of iemand dat wou doen, ik graag dus.
Het gaat waarschijnlijk over 1 animatie van nog minder dan een minuut

Over een jaartje zit jenje in snolliewood.


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 05-09-2002 20:57 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 20:33 schreef ghoulliette het volgende:
jij bent de afgestoten baarmoeder met bloed?


FOUT! ik ben die verklede tampon!


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 05-09-2002 20:59 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

on topic!


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 06-09-2002 12:11 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 20:34 schreef White Tree het volgende:
Animatie bij de VARA???!!!
Goed gedaan Jenje (ik ben benieuwd, maarre wat voor connecties heb je met de TV-wereld?)

Ben zelf in mei op Rotterdam TV te zien geweest in een mede door mij geproduceerd programma over de Willem de Kooning Academie. Mocht je dat per ongeluk gezien hebben: in beeld was ik die langharige, verveelde en bovendien falende geluidsman.... Gelukkig kijkt er niemand naar die zender Het is trouwens wel een goed programma.


he, op die school zit mijn vriendin ook!


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 06-09-2002 12:14 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Ik ben wel eens bij All You Need Is Love op tv geweest, zat 'lekker' in de burger King wat te 'eten' toen kwam die Ten Brink opeens binnen, dus ik ging alvast staan natuurlijk, anders moet die arme vent zo zoeken.....

maar hij kwam voor iemand anders...


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 06-09-2002 18:49 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

En??? Heeft iemand me gezien????


I spy with my little and verrry evil eye.....


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 06-09-2002 18:59 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Niemand?? Heb ik niet eens fans na mijn fantastische optreden op tv noord-holland


I spy with my little and verrry evil eye.....


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 06-09-2002 20:41 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

sorry.. ik kijk amper tv, en aangezien ik niet in noord holland woon is tv noord holland helemaal lastig te kijken


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point."


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 06-09-2002 20:48 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2002 20:41 schreef Phaestus het volgende:
sorry.. ik kijk amper tv, en aangezien ik niet in noord holland woon is tv noord holland helemaal lastig te kijken


wordt inderdaad vrij lastig ja


I spy with my little and verrry evil eye.....


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 27-10-2002 13:25 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

In feite alleen interessant voor de ZM-mers die in Flevoland wonen:

Devoraz en ik komen aanstaande donderdag (31 oktober) op tv in het Omrpep Flevoland programma "Binnen de Dijken" betreffende Halloween in Flevoland...

Afgelopen donderdag is er een filmploegje bij ons thuisgeweest om opnames te maken waarin wij uitleggen wat halloween is... Ik heb me voor de gelegenheid geschminkt als wicked witch from the East (Wizard of Oz) en Devoraz is voor het gemak maar even als Alice Cooper gegaan


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 28-10-2002 15:15 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Cool! Opnemen, digitaliseren en op internet zetten!!!


Zenial


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 03-11-2002 23:31 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 8 augustus 2002 9:25 schreef ghoulliette het volgende:
vertel vertel vertel!!!!
NEE!! Ik schaam me kapot...



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-11-2002 23:42 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2002 23:31 schreef Judge M. het volgende:
NEE!! Ik schaam me kapot...

zo ben jij even snel


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 04-11-2002 0:26 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ja sorry.. sommige topics ga ik echt niet helemaal meer door zitten wroeten..

Misschien had ik ook maar beter niks kunnen zeggen...



Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen