IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Nile Vorige pagina | Volgende pagina
MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 29-06-2007 21:31 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ik ben nu heel braaf de e-card aan het luisteren. Klinkt wel vet!

[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 29-06-2007 21:32]


MetalViking
Usericon van MetalViking
Posted 29-06-2007 22:06 by MetalViking Wijzig reactieProfiel van MetalVikingQuote dit bericht

Nile - Papyrus Containing The Spell To Preserve Its Possessor…
Internet-Only* Single (incl. Video Footage)

Voor wie geïnteresseerd zou zijn, gratis neer te halen van kerrazy of betalend van de nuclear blast online shop!!

[Dit bericht is gewijzigd door MetalViking op 29-06-2007 22:10]


Verlekkerd op dood metaal


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 30-06-2007 6:18 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 29 juni 2007 22:06 schreef MetalViking het volgende:
Nile - Papyrus Containing The Spell To Preserve Its Possessor…
Internet-Only* Single (incl. Video Footage)

Voor wie geïnteresseerd zou zijn, gratis neer te halen van kerrazy of betalend van de nuclear blast online shop!!
tssssssss die hele cd is gratis te neerladen..


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


MetalViking
Usericon van MetalViking
Posted 01-08-2007 20:57 by MetalViking Wijzig reactieProfiel van MetalVikingQuote dit bericht

Vandaag een foto gezien op het nile-forum van de piramide-versie, indrukwekkend. Heeft iemand hier hem besteld?




[Dit bericht is gewijzigd door MetalViking op 02-08-2007 18:11]


Verlekkerd op dood metaal


creature of the nigh
Usericon van creature of the nigh
Posted 01-08-2007 20:59 by creature of the nigh Wijzig reactieProfiel van creature of the nighQuote dit bericht

Ziet er goed uit, ik moet het doen met de standaard digi


MetalViking
Usericon van MetalViking
Posted 01-08-2007 21:01 by MetalViking Wijzig reactieProfiel van MetalVikingQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2007 20:59 schreef creature of the nigh het volgende:
Ziet er goed uit, ik moet het doen met de standaard digi


ik ook ,morgen maar eens achtergaan. 50 euro is echt wel teveel voor een cd. De digi zal ook wel dik in orde zijn

[Dit bericht is gewijzigd door MetalViking op 01-08-2007 21:02]


Verlekkerd op dood metaal


creature of the nigh
Usericon van creature of the nigh
Posted 01-08-2007 21:02 by creature of the nigh Wijzig reactieProfiel van creature of the nighQuote dit bericht

absoluut, niks mis mee


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-08-2007 22:45 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Hoe kun je aan dat ding komen ?


Fuck the world and fuck you


MetalViking
Usericon van MetalViking
Posted 01-08-2007 22:48 by MetalViking Wijzig reactieProfiel van MetalVikingQuote dit bericht

Mailorder van nuclear blast

http://shop.nuclearblast.de/

Ziezo


Verlekkerd op dood metaal


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-08-2007 22:48 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Ik dank u zeer vriendelijk wel. nu alleen nog wachten op geld.


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-08-2007 22:49 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

hoeveel stuks zijn dr van dat ding ? is ie zwaar limited zeker ?


Fuck the world and fuck you


MetalViking
Usericon van MetalViking
Posted 01-08-2007 22:52 by MetalViking Wijzig reactieProfiel van MetalVikingQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2007 22:49 schreef mental het volgende:
hoeveel stuks zijn dr van dat ding ? is ie zwaar limited zeker ?


Nummeriert und limitiert auf 1.000 Exemplare! Kommt inkl. Digipak-Version des neuen Death Metal-Killers im Digisleeve, dem Echtheitszertifikat, Photocards und dem CD-Booklet als Papyrusrolle!

1000 stuks, dus wees maar snel binnen 2 maand ofzo is hij zeker weg!



Verlekkerd op dood metaal


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-08-2007 22:53 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

oh ok, deze maand kaufen dus, thanks man.


Fuck the world and fuck you


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 02-08-2007 1:41 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Sterke cd !

Iets minder agressief dan Annihilation of the Wicked vind ik, maar ik heb het gevoel dat er wel meer eenheid in de nummers zit. Qua sfeergeluiden enzo zit het best nog wel goed


Faustian Spirit of the Earth


MetalViking
Usericon van MetalViking
Posted 02-08-2007 18:12 by MetalViking Wijzig reactieProfiel van MetalVikingQuote dit bericht

Heb vandaag de Digi Gekocht, echt prachtig, ook even de foto van de piramide-versie vergroot


Verlekkerd op dood metaal


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 12-08-2007 22:17 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

als de heren nile nou een cover zouden doen, moet dat dan egypt van mercyful fate zijn of walk like an egyptian van the bangles?



In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 12-08-2007 23:06 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Pyramid Song van Radiohead


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-08-2007 23:57 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

By the rivers of Babylon....


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 13-08-2007 0:10 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

another pyramid van the police?


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 13-08-2007 17:06 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Powerslave van Maiden natuurlijk, zonder twijfel.


Nervel
Usericon van Nervel
Posted 13-08-2007 23:15 by Nervel Wijzig reactieProfiel van NervelQuote dit berichthttp://www.smurfmetal.com

ik vond de nieuwe niet zo heel indrukwekkend, eerlijk gezegd.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 14-08-2007 1:35 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ik vind op deze plaat vooral de kortere nummers (behalve Papyrus + 16 woorden) veel interessanter dan de langere nummers.

Ithyphallic, Laying Fire Upon Apep en vooral The Essential Salts


Faustian Spirit of the Earth


Argh
Usericon van Argh
Posted 14-08-2007 4:52 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

vind alleen het titelnr gaaf, verder vraag ik me af waarom Nile nog steeds een kutproductie heeft... nergens voor nodig.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-08-2007 10:19 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ik vind de produktie er per CD juist alleen maar op vooruit gaan Geweldig werkje weer. Bruut en groots, maar zonder daarvoor een hele bak aan samples en effecten nodig te hebben. Nile heerscht den pan uit.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 14-08-2007 10:27 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2007 4:52 schreef Argh het volgende:
vind alleen het titelnr gaaf, verder vraag ik me af waarom Nile nog steeds een kutproductie heeft... nergens voor nodig.
Kutproductie
Ithyphallic klinkt als een Cleopatra-tiet man!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen