IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Nile Vorige pagina | Volgende pagina
Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 14-08-2007 10:58 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2007 10:27 schreef NecRobert het volgende:
Kutproductie
Ithyphallic klinkt als een Cleopatra-tiet man!


dikke +1!!!



Member of the iso-betawuste crew!!


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 15-08-2007 1:49 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Prima productie idd, al was die van AOTW ook prima met die doffere dreunende drums die ik op Ithyphallic soms wel wat mis.


Faustian Spirit of the Earth


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 15-08-2007 8:57 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2007 4:52 schreef Argh het volgende:
vind alleen het titelnr gaaf, verder vraag ik me af waarom Nile nog steeds een kutproductie heeft... nergens voor nodig.



je moet cd's niet downloaden!


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 16-08-2007 18:41 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 15 augustus 2007 1:49 schreef cataclysm child het volgende:
Prima productie idd, al was die van AOTW ook prima met die doffere dreunende drums die ik op Ithyphallic soms wel wat mis.


Een erg heldere, maar aan de andere kant te nette productie. Beetje jammer, deze plaat met een AOTW productie was, nog, vetter geweest.
(Puur muzikaal een deathmetal-topper-2007!)


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


kratarknathrak
Opzouten met je "melodieus"
Usericon van kratarknathrak
Posted 16-08-2007 21:40 by kratarknathrak Wijzig reactieProfiel van kratarknathrakQuote dit berichthttp://www.tproe.com

Nou, ik heb hem vandaag gekocht tezamen met de nieuwe Behemoth (en wat nieuwe indiepop CDs, maar dat laten we hier even buiten beschouwing), en ik vind hem dik oke. Er wordt regelmatig geblastbeat, hoewel minder dan ik graag zie. Als een death/black metal album voor minimaal 95% blastbeated (ik stel een stemmig intro doorgaans op prijs), dan vind ik het helemaal top. Deze heeft het niet, maar al met al een leuke schijf. Productie is lekker helder, en de gitaren knerpen weer lekker zwaar.

Prima schijfje verder, volgende keer wel graag meer blastbeat.

Had ik al gezegd dat ik blastbeats gaaf vind?


"Wie zeurt over originaliteit en meer van dat soort onzin blijft maar lekker thuis naar zijn overgeproduceerde Opeth-plaatjes luisteren." Martijn ter Haar, Kindamuzik


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 16-08-2007 23:02 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

quote:
Op 16 augustus 2007 21:40 schreef kratarknathrak het volgende:

Had ik al gezegd dat ik blastbeats gaaf vind?


Dat kan uiteraard niet vaak genoeg gezegd worden



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-04-2008 19:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2001 14:47 schreef skullfuck het volgende:
nile SCHOPT VET KONT!!!!!live al helemaal


skullie


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 24-01-2009 12:52 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Nile naar de studio

Karl Sanders heeft weer van zich laten horen. Volgens de frontman staat hun zesde album in de kinderschoenen en trekken ze weldra de studio in. Bij de overgang tussen zomer en herfst komt hij uit via Nuclear Blast. Het zou de meest ecclectische plaat van Nile worden totnogtoe.

"We're going to some very unexpected places, I've been listening to some oud music [the oud is a Middle Eastern lute], Iranian music, and some Hindu stuff, and that stuff's definitely rubbing off on the new songs."



Faustian Spirit of the Earth


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 24-01-2009 17:20 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

En laat ze nou eens een fatsoenljke geproduceerde plaat uitpoepen. Die laatste klinkt nergens naar


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-01-2009 19:36 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Graag ook weer overlappende grunts.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 24-01-2009 19:37 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Jeej, een nieuwe Nile in de maak.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


uniqueleader666
Usericon van uniqueleader666
Posted 24-01-2009 20:27 by uniqueleader666 Wijzig reactieProfiel van uniqueleader666Quote dit berichthttp://www.houtendeathfest.com

eerste verzamelaar plus de eerste 2 albums zijn geweldig, wat een platen, daarna Nile uit het oog verloren. Ben benieuwd wat dit gaat worden, ze gaan veel meer wereldmuziek invloeden gebruiken, ik kijk hier wel naar uit eigenlijk


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-01-2009 21:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Black Seeds of Vengeance

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 24-01-2009 21:55]


signature


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-01-2009 22:39 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 24 januari 2009 20:27 schreef uniqueleader666 het volgende:
eerste verzamelaar plus de eerste 2 albums zijn geweldig, wat een platen, daarna Nile uit het oog verloren. Ben benieuwd wat dit gaat worden, ze gaan veel meer wereldmuziek invloeden gebruiken, ik kijk hier wel naar uit eigenlijk


Ik vind alleen de laatste plaat minder; ze missen live ook een frontman van het kaliber Chief Spires of Jon Vesano; diens vertrek was echt een aderlating imo.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 24-01-2009 22:53 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ithyphallic heeft me tot dusverre nog geen moment kunnen boeien, heb dat ding een keer of 5 geluisterd en daarna heeft hij gewoon stof staan happen op de plank. Al het andere werk mag er echter zeker wel zijn, dus ik zal de nieuwe zeker wel weer een kans geven. Maar als het verder gaat als Ithyphallic dan hoeft het voor mij niet echt meer.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 24-01-2009 22:59 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Nooit veel aangevonden,vond het altijd zo saai.


Fuck the world and fuck you


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 24-01-2009 23:34 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 24 januari 2009 22:59 schreef mental het volgende:
Nooit veel aangevonden,vond het altijd zo saai.


...'Bitch bitch bitch.'

[Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 24-01-2009 23:35]


Iedereen heeft recht op mijn mening.


verstikking
Usericon van verstikking
Posted 24-01-2009 23:36 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

quote:
Op 24 januari 2009 22:59 schreef mental het volgende:
Nooit veel aangevonden,vond het altijd zo saai.

Dan raad ik je toch aan de eerste langspeler te luisteren. Amongst the Catacombs, dat heerst de pan uit, voor de rest ben ik niet zo'n fan, hoewel In Their Darkened Shrines ook wat gave nummers heeft.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 24-01-2009 23:43 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Lashed to the slavestick godverdomme!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 24-01-2009 23:44 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2009 23:43 schreef Mark het volgende:
Lashed to the slavestick godverdomme!
Slavestick komt nogal homo erotisch op me over, sorry.


Fuck the world and fuck you


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 24-01-2009 23:45 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 21 april 2008 19:09 schreef Hypnos het volgende:
skullie


: facepalm :

[Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 24-01-2009 23:45]


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 24-01-2009 23:45 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Luister dat nummer gewoon maar een keer, dan praat je wel anders


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 26-01-2009 1:49 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2009 17:20 schreef Metalhead22 het volgende:
En laat ze nou eens een fatsoenljke geproduceerde plaat uitpoepen. Die laatste klinkt nergens naar


Helemaal niets van gemerkt, of toch niks waar ik me aan stoor. De kwaliteit van de muziek daarentegen. Niet dat het slecht is, maar het feit dat ik de kortere, krachtige nummers beter vind dan de zogezegd epische langere nummers zegt genoeg.


Faustian Spirit of the Earth


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 26-01-2009 6:27 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Neil Kernon moet gewoon stoppen met het produceren van deathmetal bands. Of beter gewoon van metalbands in het algemeen. Zijn dunne, overgedetaileerde geluid haalt de bodem uit een plaat. Op hoog volume hoor je enkel snare, cymbalen en een tikkerige kick. De gitaren zijn dan al niet meer te horen.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 23-07-2009 18:54 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Nile reveal album title and European tour

Ancient Egypt-themed Death Metal act NILE have just revealed the title of their upcoming album: "Those whom the gods detest"! It will be released in autumn 2009. The band will also embark on a European headlining tour in winter.





Faustian Spirit of the Earth


Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen