IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Nile Vorige pagina | Volgende pagina
WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 09-05-2002 16:04 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

ikke

ik vind het best grappig op zn tijd...maar tis niet mn favo


I spy with my little and verrry evil eye.....


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 09-05-2002 16:09 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

'k heb ze live gezien, was niet onder de indruk.
De c.d.'s vind ik ook aardig saai.


Morbid Death
JAMMIE!!
Usericon van Morbid Death
Posted 09-05-2002 16:53 by Morbid Death Wijzig reactieProfiel van Morbid DeathQuote dit bericht

Goeie band. 'K heb alleen Black seeds op CD maar kan niet zeggen dat ik 'm heel vaak draai. Live vind ik ze wel zeeeeeeeeeer bruut, ondertussen heb ik ze nu zo'n 4 keer gezien en elke keer blazen ze de hele boel omver. Snap eigenlijk niet waarom ik die andere plaatjes van ze nog nie heb.


Drink met matuh............., nooit alleen.


sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 09-05-2002 17:30 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

Nile ? Hell yeah !!


zo, dat was mijn beurt dan weer


G.
Usericon van G.
Posted 09-05-2002 19:34 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2001 22:51 schreef lestat het volgende:
Toen ik Nile voor de eerste keer onder de koptelefoon luisterde werd ik compleet uit m'n onderbroek geblazen , geweldig, en als je die "egyptische klanken"niet ziet zitten dan heb je het gewoon niet begrepen zoals zovelen die alleen maar cd's aanschaffen omdat die in de aardschok of wat voor blad dan ook een goed punt krijgen,of gewoon om te kunnen zeggen ,"ja ,die cd heb ik ook."
maarja over smaak valt niet te twisten,en zeker niet met mensen die geen smaak hebben.


Leuk om jou heier weer eens te zien Ik wist wel dat je op dit topic moest reageren


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 09-05-2002 19:42 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

Ik vind nile een van de beste death metal bands, ik vind ze zeker een van de meest originele death metal bands. Nile is gewoon tyfus vet!!


Trieste gast


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-05-2002 20:29 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Nile is gewoon ultra-super. In tegenstelling ot duizenden vandie niewiue bandjes weten zij daadwerkelijk iets nieuws toe te voegen aan het death metal genre. Ik kan dan ook niet wachten tot de nieuwe cd uitkomt. Ik heb ze ook een keer live gezien in de Biebob en dat was een van de betere concerten die ik ooit heb gezien.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 09-05-2002 21:32 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2001 20:23 schreef TNightmare het volgende:
Nee, Nile is ook niks voor mij. Mortician same story.


Na Nile live gezien te hebben in 013 kom ik hier graag op terug . Nile live wil ik zeker vaker meemaken, maar Nile op cd heb ik nog steeds weinig behoefte aan.


overturnedskewer
Abhorrent christendom, inside burning
Usericon van overturnedskewer
Posted 11-05-2002 12:26 by overturnedskewer Wijzig reactieProfiel van overturnedskewerQuote dit bericht

betere vraag:

Wie kent nile niet?



Black Metal ist krieg :-)


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 11-05-2002 12:55 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik hedde die laatste... maar dies niet echt aan mij besteed heb ik het idee


Ik, Wil Schuurman


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 11-05-2002 13:55 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Nile heerscht
Ik heb altijd het idee dat als ik een programma kijk op discovery over egypte, dat daar binnen kort wel een nummer over geschreven wordt.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 11-05-2002 16:47 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2001 23:03 schreef NecRomantica het volgende:
nile is wel gaaf ja..niet meer en niet minder

meej eens


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 11-05-2002 18:31 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

ik ken Nile (vond het opzich al een overbodige vraag), vind het wel aardig, maar bands als Dying Fetus en Cryptopsy trekken mij meer


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 12-05-2002 15:07 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2002 16:04 schreef WickedKimmie het volgende:
ikke

ik vind het best grappig op zn tijd...maar tis niet mn favo

wat is dan je favo...

Nile is mooi...
als je de muziek hoort denk je aan pyramides ..
en bij het liedje
ramses the bringer of war..
kan ik een hele veldslag voor me zien


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 12-05-2002 15:10 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2002 15:07 schreef wladimir het volgende:
wat is dan je favo...

Nile is mooi...
als je de muziek hoort denk je aan pyramides ..
en bij het liedje
ramses the bringer of war..
kan ik een hele veldslag voor me zien


hey vladje! tsja, Opeth...maar dat kennen ze niet in de magni


I spy with my little and verrry evil eye.....


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 12-05-2002 15:12 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2002 12:26 schreef overturnedskewer het volgende:
betere vraag:

Wie kent nile niet?


ehh...ikke
Ik zal er eens wat aan doen.


MuayThaigerrr!!


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 12-05-2002 15:13 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2002 15:10 schreef WickedKimmie het volgende:
hey vladje! tsja, Opeth...maar dat kennen ze niet in de magni


Ja maar magni kennen ze ook niks
magni draaien ze altijd kut muziek..


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 12-05-2002 15:17 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2002 15:13 schreef wladimir het volgende:
Ja maar magni kennen ze ook niks
magni draaien ze altijd kut muziek..



uhu....offtopic...check je mail


I spy with my little and verrry evil eye.....


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 12-05-2002 16:41 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

nile heerst, amongst the catacombs... heerst nog wel het hardste

tis gewoon vet origineel, blaast lekker en het onderwerp egypte is gewoon vet interessant


Je moeder.


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 12-05-2002 16:42 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

Ik heb ook die "in the beginning" compilatie. Echt superheerschend


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 13-05-2002 9:18 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

its gewoon een vette band!!!
nuff said!


REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 13-05-2002 19:51 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

helemaal met je eens..

xdeckx:


No meat is sweater


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-05-2002 4:45 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Nieuws:

May 18th:

NILE with new album and headliner US-tour

Critically-acclaimed death metal powerhouse NILE have completed their forthcoming record, entitled In Their Darkened Shrines.

In Their Darkened Shrines was recorded in South Carolina's Soundlab Studios, with production from the band's Karl Sanders and long-time NILE producer Bob Moore. The final track listing is as follows:

01. The Blessed Dead
02. Execration Text
03. Sarcophagus
04. Kheftiu Asar Butchiu
05. Unas Slayer of the Gods
06. Churning the Maelstrom
07. I Whisper in the Ear of the Dead
08. Wind of Horus
09. In Their Darkened Shrines
I. Hall of Saurian Entombment
II. Invocation to Seditious Heresy
III. Destruction of the Temple of the Enemies of Ra
IV. Ruins


NILE's In Their Darkened Shrines will be released by Relapse Records in North America on August 20th and in Europe on September 2nd. Additionally, NILE has announced a US headlining tour, their first in support of In Their Darkened Shrines. The tour will be presented by Revolver magazine and will commence on July 6th, in Atlanta, GA, running through mid-August. Support on the tour will be provided by ARCH ENEMY, HATE ETERNAL and ORIGIN.

News about


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 26-05-2002 12:40 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Ik ging laatst is naar hun site toe..

is er een andere site voor hun site in de plaats gekomen

echt vaag..



Weet iemand hier iets van?


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 26-05-2002 12:48 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2002 12:40 schreef wladimir het volgende:
Ik ging laatst is naar hun site toe..

is er een andere site voor hun site in de plaats gekomen

echt vaag..



Weet iemand hier iets van?



http://www.deathmetal.com/nile/

Voor zover ik weet is dat hun officiele site..je hebt wel enkele fansites die wat beter zijn..


Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen