IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Nile Vorige pagina | Volgende pagina
Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 06-07-2012 22:51 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

black seeds


thread over


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 06-07-2012 23:13 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2012 22:51 schreef Black Jew het volgende:
black seeds


thread over



NEE MAN, In their darkened shrines is veel vetter.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 06-07-2012 23:17 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 6 juli 2012 23:13 schreef Sjon het volgende:
NEE MAN, In their darkened shrines is veel vetter.


heb jij poep in de oren?

misschien heb ik wel een hoofd vol schijt.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-07-2012 23:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2012 22:51 schreef Black Jew het volgende:
black seeds


thread over



of Vengeance

dat het nummer alleen al heerst over alle andere Niliteiten


signature


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 06-07-2012 23:20 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

Wind of Horus is sowieso een vetter nummer.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-07-2012 23:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Black Seeds smell much harder that the Wind of Horus


signature


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 07-07-2012 0:04 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2012 23:13 schreef Sjon het volgende:
NEE MAN, In their darkened shrines is veel vetter.
Ik ben met Sjon in dezer.

Die nieuwe is ook lekker, maar mist net dat beetje extra. Een monumentale epische knaller ontbreekt.

[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 07-07-2012 0:08]


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 07-07-2012 13:09 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Nee, die nieuwe... zeeeer matig


Faustian Spirit of the Earth


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 26-08-2012 22:19 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik beschouw At the gate of Sethu ook niet als het beste Nile album. Maar toch vind ik hem erg gaaf. Dit heeft me wel meerdere luister beurten gekost. In mijn oren klinkt het alsof Nile op dit album de Egyptische invloeden beter dan ooit in z'n muziek heeft weten te verwerken. Dit betekend wel dat dit nieuwe album meer drijft op sfeer dan op bruutheid. Tuurlijk, het is nog steeds een extreem heavy Nile album maar de nadruk ligt minder op snelheid en bruutheid. Maar nogmaals, dit bevorderd de duistere, oud-Egyptische sfeer.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 26-08-2012 23:00 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Komt ook door het geluid, geluid is vrij dun en daardoor lijkt het minder bruut


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 27-08-2012 0:16 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Toch ook heel wat minder uitgesproken epische en bombastische stukken? Dus ik vind het qua sfeer ook net wat minder dan gewoonlijk. Technisch zit het natuurlijk nog steeds uitstekend in elkaar, logisch met zulke muzikanten. Maar ik heb het gevoel dat deze plaat wat beleving en inspiratie mist.


Faustian Spirit of the Earth


Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 30-08-2012 23:46 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Ik denk dat ze kwa arrangementen aan hun plafond zitten


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 30-08-2012 23:51 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

...heb trouwens nog een "in the beginning" cd in mijn distro *spamt er op los voor isis & osiris*


I am mine own redeemer...!


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 31-08-2012 0:14 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Nile heeft z'n beste tijd wel gehad vrees ik. Hopelijk bewijst de band het tegendeel met toekomstige releases. Maar dat ik Worship The Animal momenteel vaker luister dan AtGoS zegt wel genoeg.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 11-09-2012 17:46 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Meh, ik ben er niet echt meer van onder de indruk, alhoewel hij mij wel beter kan bekoren dan Those Whom the Gods Detest. Ben bang dat Nile een beetje op is.


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 11-09-2012 18:06 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 31 augustus 2012 0:14 schreef Mortis Rex het volgende:
Nile heeft z'n beste tijd wel gehad vrees ik. Hopelijk bewijst de band het tegendeel met toekomstige releases. Maar dat ik Worship The Animal momenteel vaker luister dan AtGoS zegt wel genoeg.


met beste tijd bedoel je denk ik dat de formule uitgewerkt is, of zoals tmdc schrijft: aan het plafond zitten? ik vind het bijzonder knap als je tig cd's op deze manier kunt maken... heb er zelf helemaal niks mee, wordt knettergek als ik er naar luister maar had ik maar een fractie van hun muzikale kwaliteiten...


I am mine own redeemer...!


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 11-09-2012 23:54 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Ik heb er zelf op CD ook niet veel mee, maar live vind ik het toch iedere keer weer ontzettend geniaal...


Black seeds of bunny!


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 12-09-2012 0:16 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik vind het live juist een dramatisch saai rommeltje, terwijl een plaat als Annihilation of the Wicked best nog goed is.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 15-10-2012 13:10 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

Ik heb "At The Gate of Sethu" inmiddels een tijdje, en ondanks dat ik even moest wennen, moet ik toch zeggen dat ik de plaat ijzersterk vind.
Ik vind het geluid van bijvoorbeeld "In their darkened Shrines" wel veel vetter, maar toch, de nummers op de nieuwe plaat zijn super.
En dat er wat minder van die sfeertussenstukjes op staan, is wat mij betreft ook beter. Het haalt toch wel vaak de vaart eruit op de oudere platen.


lampje


Buried
Usericon van Buried
Posted 02-01-2015 18:26 by Buried (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BuriedQuote dit bericht

https://soundcloud.com/georgekollias/george-kollias-invictus-teaser-unmixed

Bij gebrek aan nieuw Nile materiaal. Drummert Kollias doet het alleen ook erg goed!



Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 24-07-2015 22:13 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Heerlijk nieuw nummer



bub


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 24-07-2015 22:15 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Actueel ook, zeg.




VIESPEUK!!!


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 24-07-2015 23:41 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Redelijk vet ja.

Alleen die tekst op die clip, is 't karaoke???


En nu gaan we vegen


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 25-07-2015 1:45 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Klinkt alleszins al stukken beter dan zowat alles van At The Gate of Sethu.


Faustian Spirit of the Earth


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-07-2015 17:49 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

vet nummer. Zal het wel goed dan ook in ISIS-land!


Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen