IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Alice in Chains Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-10-2003 19:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zo .. weer eens een AiC revival


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 20-10-2003 19:10 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

NP: Alice in Chains - Another Brick in the Wall (enige nummer wat ik heb )

Nog album-tips?


Lies
Usericon van Lies
Posted 20-10-2003 19:11 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Layne Staley back from the dead?

*Is solidair en zet ook een AIC'tje op.*


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-10-2003 19:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Gewoon alles ...

Vooral jar of Flies, SAP en Dirt heersen


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-10-2003 19:17 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

"Dirt" is hun bekendste album, staan o.a. "Would?", "Them Bones" en "Rooster" op, daar hebben ze half jaren 90 dikke hits mee gescoord. Die nummers MOET je kennen!!


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 20-10-2003 19:18 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2003 19:17 schreef Snaack het volgende:
"Dirt" is hun bekendste album, staan o.a. "Would?", "Them Bones" en "Rooster" op, daar hebben ze half jaren 90 dikke hits mee gescoord. Die nummers MOET je kennen!!


yep


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-10-2003 19:20 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

PS: Alice in Chains HEERSCHT!!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-10-2003 22:11 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ja, ik vind dat je gewoon alle albums moet hebben, zijn allemaal nogal briljant, en verschillend genoeg om ze allemaal te willen hebben.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 20-10-2003 22:13 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Vooral het laatste album "Alice In Chains" is erg goed.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-10-2003 23:28 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Tsja, dat is het beetje het probleem bij mij, het is niet echt zo dat een bepaald album beter is. Ze zijn allemaal op een andere manier het beste album.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 20-10-2003 23:29 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Nou...die past meer in het doom-straatje qua teksten en sfeer dan...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-10-2003 23:35 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Hehe, nou ja, volgens mij doen ze dat allemaal hoor. Denk dat Dirt het misschien wel iets meer heeft, dat is toch wel iets meer "bleak".


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 20-10-2003 23:37 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Hmmm...Dirt is voor mij een happy album...bij AIC is het direct raak...

Dirt is wel beter imo...dat wel.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-10-2003 23:41 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

hmm, ik vind juist dat er op AIC meer "vrolijke" nummers staan Maar op Jar of Flies staan echt vrolijke nummers, iig qua springerigheid van de muziek. Teksten lijken zelfs nooit vrolijk.

Ben nu AIC maar aan het rippen en dat is JOUW schuld, ga zo maar even Frogs luisteren, briljant nummer.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 20-10-2003 23:47 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

graag gedaan


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-10-2003 23:51 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2003 23:47 schreef Voice Of Doom het volgende:
graag gedaan


Schuld impliceert bij mij inderdaad niet dat ik het erg vind


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-10-2003 17:52 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Vet! Ik heb Dirt vandaag gekocht voor 7,99 bij de FRS en hij heerscht erg hard! Ze hadden er nog 1 (Face Lift)...maar die zal ik morgen even halen!


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 02-11-2003 14:25 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht



Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 20-12-2003 15:08 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

ik zit weer eens in een AiC-tripje...geniaal spul hebben die lui uitgebracht...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 20-12-2003 18:59 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

misschien moet ik ze ook eens opnieuw checken. Het is al een eeuwigheid geleden dat ik Dirt gehoord heb. Here they come to snuff the rooster ...


In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 23-05-2004 0:55 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

Haha, dat ik als laatste in dit topic gepost heb. Nu naar Dirt aan het luisteren


In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 23-05-2004 1:46 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 23 januari 2003 9:56 schreef Jenje het volgende:
Heb gisteravond van onze zwaar heerschende bassist de wat meer akoetsische cd's van Alicew in Chains geleend (Sap, Jar of Flies en Unplugged).

Pff wat is dit mooi zeg. Alles sleept lekker voort met een emotie die dwars door je heen snijd.
Fantastische samenzang met twee opmerkelijke stemmen.

Super relax muziek!
jij bent ewcht gay!


Life doesn't get much better than this!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-05-2004 15:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2004 1:46 schreef H-K het volgende:
jij bent ewcht gay!
Hoi Roy


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-05-2004 15:46 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2003 23:35 schreef ZelThoR het volgende:
Hehe, nou ja, volgens mij doen ze dat allemaal hoor. Denk dat Dirt het misschien wel iets meer heeft, dat is toch wel iets meer "bleak".


Nee hoor. De s/t is echt doomier dan dirt.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 23-05-2004 16:49 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Let's agree to disagree

Nou ja, ok, leg dan eens uit waarom s/t meer doom is dan Dirt. Overtuig me


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen