IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Alice in Chains Vorige pagina | Volgende pagina
jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 10-07-2006 15:45 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Mischien als hij aan de heroine gaat dat het dan wat beter lukt


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Cpt.Chaos
No antivenom available...
Usericon van Cpt.Chaos
Posted 10-07-2006 15:46 by Cpt.Chaos Wijzig reactieProfiel van Cpt.ChaosQuote dit berichthttp://www.chaos.antisociaal.nl

quote:
Op 10 juli 2006 15:45 schreef jbassist het volgende:
Mischien als hij aan de heroine gaat dat het dan wat beter lukt


wie weet...


if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-07-2006 15:47 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2006 15:42 schreef Cpt.Chaos het volgende:
dat is toch logisch... die vent had gewoon een vreselijke kutstem die gewoon erbij paste, zijn stem maakte het kompleet. zoiemand kan je niet echt goed vervangen of je moet een zelfde figuur vinden met net zo'n stem...

er zijn maar weinig bands die hun zanger succesvol kunnen vervangen.

Het was niet alleen klankkleur, de heren Cantrell en Staley wisten er ook verdomd knappe tweestemmige partijen uit te persen. Ik weet niet of die nieuwe zanger die technische vaardigheid heeft.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 10-07-2006 15:47 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2006 15:45 schreef jbassist het volgende:
Mischien als hij aan de heroine gaat dat het dan wat beter lukt



Disko Disko Partizani


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 10-07-2006 15:48 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2006 15:42 schreef Cpt.Chaos het volgende:
dat is toch logisch... die vent had gewoon een vreselijke kutstem die gewoon erbij paste, zijn stem maakte het kompleet. zoiemand kan je niet echt goed vervangen of je moet een zelfde figuur vinden met net zo'n stem...

er zijn maar weinig bands die hun zanger succesvol kunnen vervangen.

Argh!
Vreselijke kutstem? Nou ben ik een Layne-fucker, maar ook al was ik dat niet, kon ik je nog wel vertellen dat zijn stem bijzonder is, en ik vind hem te gek. Zou zo 1, 2, 3 geen mooiere stem kunnen opnoemen.


Disko Disko Partizani


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 10-07-2006 15:48 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

staat er eigenlijk nieuw werk op de planning? of zo nog wat optredens...



IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 10-07-2006 15:51 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2006 15:47 schreef ZelThoR het volgende:
Het was niet alleen klankkleur, de heren Cantrell en Staley wisten er ook verdomd knappe tweestemmige partijen uit te persen. Ik weet niet of die nieuwe zanger die technische vaardigheid heeft.

En dat ook.
@ Colli; Stiekem hoop ik van niet. Denk niet dat ik dat werk kan bestempelen als 'AiC'.


Disko Disko Partizani


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 10-07-2006 15:51 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Vertel me wat je wil maar die gast kon zo meedoen aan idols, het was een nietszeggend popstemmetje imo.
wel goed, maar nietzeggend, die getergdheid die je van layne hoorde zal hij denk ik nooit goed kunnen reproduceren.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 10-07-2006 15:52 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

Ha.
Volgens mij ben ik het voor één keer met je eens, er inderdaad vanuit gaande dat je het over de nieuwe zanger hebt.


Disko Disko Partizani


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 10-07-2006 15:53 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

tuurlijk, en idd.. het was cool ze tezien maar geen nieuwe plaat aub.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 10-07-2006 15:53 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht


True.


Disko Disko Partizani


Cpt.Chaos
No antivenom available...
Usericon van Cpt.Chaos
Posted 10-07-2006 15:54 by Cpt.Chaos Wijzig reactieProfiel van Cpt.ChaosQuote dit berichthttp://www.chaos.antisociaal.nl

quote:
Op 10 juli 2006 15:48 schreef IJsregen het volgende:
Argh!
Vreselijke kutstem? Nou ben ik een Layne-fucker, maar ook al was ik dat niet, kon ik je nog wel vertellen dat zijn stem bijzonder is, en ik vind hem te gek. Zou zo 1, 2, 3 geen mooiere stem kunnen opnoemen.


de term vreselijk kutstem was hier juist positief bedoeld he...


if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 10-07-2006 15:54 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2006 15:54 schreef Cpt.Chaos het volgende:
de term vreselijk kutstem was hier juist positief bedoeld he...

En dan nog kan ik daar niks positiefs uit opmaken.
Ik houd van die stem!

[Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 10-07-2006 15:55]


Disko Disko Partizani


Cpt.Chaos
No antivenom available...
Usericon van Cpt.Chaos
Posted 10-07-2006 16:00 by Cpt.Chaos Wijzig reactieProfiel van Cpt.ChaosQuote dit berichthttp://www.chaos.antisociaal.nl

quote:
Op 10 juli 2006 15:54 schreef IJsregen het volgende:
En dan nog kan ik daar niks positiefs uit opmaken.
Ik houd van die stem!


ik moet zeggen dat ik zijn stem ook zeker weet te waarderen. heb er ergens zelfs nog een paar cdtjes van liggen geloof ik... eens opsnorren en kijken of mijn term nu wel of niet terecht was hahaha


if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 10-07-2006 16:00 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

op graspop werd ik zeer positief verrast door de nieuwe zanger.. vanaf de eerste nootjes van sludge factory totaan the very end vond ik t zeer overtuigend

grote pet af ook dat ze niet iemand gezocht hebben die voldoet aan de uiterlijke verwachtingen en gewoon voor iemand gekozen hebben die qua stem goed overeenkomt, niet geforceerd klinkt en daarbij een goeie performer is... de samenzang met cantrell was ook behoorlijk goed..

een week daarna (goffertpark) hadden ze een iets minder perfect geluid maar was t wel een stuk enthousiaster allemaal...

ben t er zeker mee eens dat layne niet te vervangen is... met een kenmerkende zanger/frontman kan dat bijna nooit... wel vond ik t allemaal heel aannemelijk klinken en heb er erg van genoten....

volgende keer zonder twijfel weer


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 10-07-2006 16:01 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2006 16:00 schreef Cpt.Chaos het volgende:
ik moet zeggen dat ik zijn stem ook zeker weet te waarderen. heb er ergens zelfs nog een paar cdtjes van liggen geloof ik... eens opsnorren en kijken of mijn term nu wel of niet terecht was hahaha

Zo mag ik het horen!


Disko Disko Partizani


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 11-07-2006 11:27 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

hebben we het hier al gehad over die te gekke donkere videoclips van AIC?

stuk voor stuk te gek



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-07-2006 12:24 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Vette dingen, ik ben ook erg blij met m'n Music Bank DVD


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 11-07-2006 12:25 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Wat ik op waldrock hoorde vond ik eigenlijk een beetje sneu. Zoiets als Queen zonder Freddy, The Who zonder Keith, Metallica zonder Cliff. De angel was eruit.
En ik vond ze net als Soulfly, een beetje teren op de tijden dat het nog wel leuk was.. Alleen had AiC wel kop en staart in hun optreden en Soulfly liep gewoon een dik half uur te jambajen.


Een kleine snol zit zo vol.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 11-07-2006 15:28 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ik heb genoten in Nijmegen



IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 11-07-2006 16:49 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2006 12:24 schreef ZelThoR het volgende:
Vette dingen, ik ben ook erg blij met m'n Music Bank DVD

Jaaaaaaa, die is super te gek. Die tussenstukjes ook, haha!


Disko Disko Partizani


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 11-07-2006 19:10 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2006 12:25 schreef SkinPeeleR het volgende:
Wat ik op waldrock hoorde vond ik eigenlijk een beetje sneu. Zoiets als Queen zonder Freddy, The Who zonder Keith, Metallica zonder Cliff. De angel was eruit.



dat had ik zo verwacht/was daar op voorbereid.... vond dat echter totaal niet.. maar goed ik ben ook niet zon grote zeikbak qua bandleden etc...


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 12-07-2006 10:21 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

metallica zonder cliff WAS toch goed te doen?



Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 12-07-2006 10:32 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Ja, ook alleen maar tijdens Justice imo


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 30-07-2006 12:55 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com




Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen