IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Summoning Vorige pagina | Volgende pagina
XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 13-02-2003 12:42 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

In mijn optiek hebben de albums na Dol gulder allemaal iets te toegankelijke melodie-lijnen. Ze liggen gewoonweg iets te gemakkelijk in het gehoor. Neemt niet weg dat ik het nogsteeds goeie cd's vind.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 23-07-2003 15:47 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Te gemakkelijk in het gehoor? Te goeie melodien zeker...

In Summoning zit een stijgende lijn. Let Mortal Heroes Sing Your Fame vind ik de beste cd, daarna de voorganger Stronghold.

Maar elke cd heeft wel zijn goeie nummers. Prachtband.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 23-07-2003 16:42 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik kan eigenlijk niet kiezen wat ik nou de beste Summoning plaat vind.
iig Dol Guldur, Stronghold en Let Mortal Heroes Sing Your Fame en ook de mini Nightshade Forests vind ik de beste. Minas Morgul is natuurlijk ook heel gaaf, terwijl Lugburz weer hele andere koek is.
De laatste mini (met oude instrumentale nummers) Lost Tales viel me enigszins tegen.

Stronghold heb ik iig het vaakst gedraaid van allemaal.
De productie is elke CD weer iets helderder geworden. Dit heeft op de kwaliteit van deze muziek eigenlijk geen invloed gehad. Elke plaat heeft wel weer zijn eigen karakter hierdoor.

Wat een ontzettende heerschmuziek is dit toch... *kippenvel-smiley*


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 23-07-2003 17:14 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Nee die nieuwe mini-cd ben ik ook niet van onder de indruk. Jammer wel. Maar goed, het waren ook oude nummers dus is het hopelijk niet representatief voor ander nieuw werk.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 23-07-2003 22:13 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ik vind Let Mortal Heroes... echt een superplaat. Kan m niet vaak genoeg horen. Stronghold vind ik wat minder. Waarom gaan die gasten nooit toeren ofzo? Dat zal helemaal heersend zijn.


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 23-07-2003 23:32 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

Magistrale titel: The Rotting Horse on the Deadly Mountain!


Je kan me de bout hachelen!


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 23-07-2003 23:40 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2003 22:13 schreef MetalJan het volgende:
Ik vind Let Mortal Heroes... echt een superplaat. Kan m niet vaak genoeg horen. Stronghold vind ik wat minder....

Da's juist ook wat ik vind. Alles goed behalve Stronghold.


valdrgalga
Usericon van valdrgalga
Posted 24-07-2003 15:28 by valdrgalga Wijzig reactieProfiel van valdrgalgaQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2003 23:32 schreef Legatius het volgende:
Magistrale titel: The Rotting Horse on the Deadly Mountain!


Detail: het is 'The Rotting Horse on the deadly GROUND'


oak
Usericon van oak
Posted 24-07-2003 19:35 by oak Wijzig reactieProfiel van oakQuote dit bericht

Summoning is erg goed!


Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 24-07-2003 19:36 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

Complexe muziek, erg goed en sfeervol.
Een aanrader


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 24-07-2003 23:38 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

*schop*

Dit is denk ik toch wel 1 van m'n favo-bands (ben het de laatste tijd weer ERG veel gaan luisteren) ook de sfeer die vastgelegd wordt en "vertaald" worden uit de boeken van Tolkien vind ik erg knap gedaan. Gisteren "Lugburz" besteld!


Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 25-07-2003 14:24 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

Ik ken alleen het album Stronghold goed, dat vind ik echt super bruut,
geweldige sfeer en goeie productie


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 25-07-2003 23:39 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

Minas morgul is persoonlijk mijn favoriet!

Ik heb zelf:
Lugburz
Minas morgul
Nightshade forest
Dol goldur
Let Mortal Heroes Sing Your Fame

Verder heb ik een aantal demo's van bands die een soortgelijke muziek maakt als summoning zelf. Voor degene die hier nog in geintresseerd zijn, ik wil best wel een kopie maken van de cassete.

Demo's
Druadan Forest - minas tirith (mix van black en ouderwetse techno(!)
Druadan forest - Mirkwood ( van ex drummer azaghal, heerschend goed!)
Olgerd - ? (Slechte geluidskwaliteit!)
Valar - Where dragons forever war (rukdemo van een rukband van een azaghal lid)

Ik heb een tijdje dit soort muziek gespaard

[Dit bericht is gewijzigd door istharol op 25-07-2003 23:41]


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 25-07-2003 23:41 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2003 23:39 schreef istharol het volgende:
Minas morgul is persoonlijk mijn favoriet!


quote:

Ik heb zelf:
Lugburz
Minas morgul
Nightshade forest
Dol goldur
Let Mortal Heroes Sing Your Fame

Ik heb alles op dit moment
quote:

Verder heb ik een aantal demo's van bands die een soortgelijke muziek maakt als summoning zelf. Voor degene die hier nog in geintresseerd zijn, ik wil best wel een kopie maken van de cassete.

GRAAG! mail me maar


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 25-07-2003 23:45 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Wat ik overigens nog niet in 1 van de summoning topics ben tegengekomen is welke stijl dit nu is...

Black: Te melodieus?
Death: Hahahahaha!
Thrash: Zie boven
Doom: Te snel?


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 25-07-2003 23:48 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Welke stijl? Geen. Niet te definieren. Maar wel een "band" welke me nu langzaam uit een stemming haalt waarbij ik me voor de eerstvolgende trein wilde gooien. Ik wil gewoon het volgende Summoning album horen.

Stemmige Tolkien-geinspireerde melodieuze black metal met dark wave en synthesizer muziek geladeerde metal misschien?

Summoning


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 25-07-2003 23:58 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

U heeft totaal gelijk! Ondefineerbaar (hoewel het bij veel maatschappen onder de noemer "black metal" valt) ik ben zowiezo gek op Tolkien (smartpants: de boeken dus) en ik vond deze band een aantal jaar geleden bij toeval. Ondertussen heb ik alle cd's bij elkaar gezocht en ben erg benieuwd hoe de nieuwe klinkt. Als hij namelijk beter klinkt dan de laatste: HULDE!


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 26-07-2003 0:01 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Ik ga dit eens aan een vriendin van me laten horen, die totaal nooit naar metal luistert, maar wel gek is van Tolkien/Lord of the Rings. Kijken wat ze zegt, of ze het inderdaad terughoort in de muziek.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 26-07-2003 0:04 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Ik denk het wel, maarja; ik ben verstokt aan metal EN aan Tolkien

Maar ze hebben vooral met hun laatste album "Let Mortal Heroes Sing Your Fame" goed bewezen dat ze de sfeer kunnen vastleggen!


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 26-07-2003 0:13 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

Elfensteen, ik mail je morgen, ok?
Ik ga nu namelijk op bed (morgen weer vroeg aan h't werk...)


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 26-07-2003 0:14 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

haha! is goed! (morgen moet ook ik werken) ik lees het morgenavond


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 26-07-2003 0:54 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2003 23:58 schreef Elfensteen het volgende:
U heeft totaal gelijk! Ondefineerbaar (hoewel het bij veel maatschappen onder de noemer "black metal" valt)


waar het ook onder hoort te vallen..
je moet het tenslotte toch ergens kwijt


Don't touch me. I'm evil.


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 26-07-2003 2:12 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 24 juli 2003 15:28 schreef valdrgalga het volgende:
Detail: het is 'The Rotting Horse on the deadly GROUND'



Nu, ik zat dichtbij...


Je kan me de bout hachelen!


Stormblast
Vleeschboom from Hell
Usericon van Stormblast
Posted 26-07-2003 9:06 by Stormblast Wijzig reactieProfiel van StormblastQuote dit bericht

Cool m,n vriendin is totaal niet metal, maar The Return Of The Mountain King vond ze wel te pruimen


This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 26-07-2003 17:02 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

door dit topic ben ik eens aan het downen geslagen, kmoet zeggen: wat ontzettend gaaf zeg!! khad er al wel vaker over gehoord maar nooit wat mee gedaan! Nu wel, en ik ben blij!!



I Find That I Am Not There...


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen