IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Summoning Vorige pagina | Volgende pagina
NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 26-07-2003 17:17 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2003 17:02 schreef rvanderholst het volgende:
door dit topic ben ik eens aan het downen geslagen, kmoet zeggen: wat ontzettend gaaf zeg!! khad er al wel vaker over gehoord maar nooit wat mee gedaan! Nu wel, en ik ben blij!!



Er gaat een wereld voor je open.
Koop de CD's, zet een koptelefoon op, doe de gordijnen dicht, ga liggen en onderneem de indrukwekkende reis door de magische wereld van Summoning...


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 26-07-2003 17:23 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2003 17:17 schreef NecRobert het volgende:
Er gaat een wereld voor je open.
Koop de CD's, zet een koptelefoon op, doe de gordijnen dicht, ga liggen en onderneem de indrukwekkende reis door de magische wereld van Summoning...


Ken jij Potentiam?? met hun cd Balsyn?

Ijslandse doomy black: www.potentiam.com

checkt het eens uit!


I Find That I Am Not There...


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 14-12-2003 12:01 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ben weer eens Summoning gaan luisteren.Het blijft echt machtig mooie muziek
Een ware reis door de wereld van Midden-Aarde.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


' '
Usericon van ' '
Posted 14-12-2003 12:07 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Ja prachtig inderdaad. Echt knap hoe ze zo'n duidelijke eigen stijl hebben en weten te behouden.


"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 14-12-2003 21:39 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Heeft iemand die "lost tales" cd nou eigenlijk? Is dat wat?


Zenial


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 14-12-2003 21:42 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2003 21:39 schreef Zenial het volgende:
Heeft iemand die "lost tales" cd nou eigenlijk? Is dat wat?
Yep! Alleen jammer dat er geen gitaar/grunt in voorkomt, verder wel erg sfeervol, vooral Arcenstone! Die staat toch zeker wel in mijn lijstje met meest gewaardeerde Summoning nummers!


' '
Usericon van ' '
Posted 14-12-2003 21:51 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Ik vind dat Lost Tales maar niks om eerlijk te zijn. Beetje samples met keyboards. Toch wel het slechtste van Summoning, hun allereerste werken niet meegerekend.


"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 14-12-2003 21:52 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2003 21:51 schreef ' ' het volgende:
Ik vind dat Lost Tales maar niks om eerlijk te zijn. Beetje samples met keyboards. Toch wel het slechtste van Summoning, hun allereerste werken niet meegerekend.
Reken je daar ook Lugburz mee mee? *met allereerste werk dus* of bedoel je puur de promo's/demo's?


' '
Usericon van ' '
Posted 14-12-2003 21:56 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Ik zet Lugburz nog wel liever op dan Lost Tales, maar vanaf Minas Morgul wordt het natuurlijk pas echt prachtig.

Demo's zijn uiteraard om te huilen.


"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 14-12-2003 22:04 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Mee eens, het werk tussen "Lugburz" en "Let Mortal Heroes Sing Your Fame" is toch het beste wat ze geproduceerd hebben, leuk dat ze snel kwalitatief stegen en de muziek toch nog een eigen geluid heeft. Ik denk eerder dat "Lost Tales" een soort uitstapje is naar een niet-metal-kant van Summoning en dat ze hierna gewoon verder gaan waar ze met "Let Mortal Heroes Sing Your Fame" gestopt waren!


' '
Usericon van ' '
Posted 14-12-2003 22:15 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Laten we het hopen!


"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"


Waldkauz
Usericon van Waldkauz
Posted 14-12-2003 22:34 by Waldkauz Wijzig reactieProfiel van WaldkauzQuote dit bericht

Lost Tales bestond uit nummers die al eerder volledig opgenomen waren .. oud materiaal dus.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 14-12-2003 22:35 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2003 22:34 schreef Waldkauz het volgende:
Lost Tales bestond uit nummers die al eerder volledig opgenomen waren .. oud materiaal dus.
Maar nog niet uitgebracht...dus.


Waldkauz
Usericon van Waldkauz
Posted 14-12-2003 22:39 by Waldkauz Wijzig reactieProfiel van WaldkauzQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2003 22:35 schreef Elfensteen het volgende:
Maar nog niet uitgebracht...dus.
Dat klopt. Er is dus geen reden aan te nemen dat ze op een andere voet verder zullen gaan dan waar ze gestopt na hun laatste CD met nieuw materiaal, tenzij anders aangegeven.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 14-12-2003 22:45 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2003 22:39 schreef Waldkauz het volgende:
Dat klopt. Er is dus geen reden aan te nemen dat ze op een andere voet verder zullen gaan dan waar ze gestopt na hun laatste CD met nieuw materiaal, tenzij anders aangegeven.
Juist, ik dacht dus dat het wel nieuw materiaal was en dat ze even een "expirementele fase" aan het beleven waren..


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 15-12-2003 12:42 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

maarreh de demo's kwamen ter sprake; heeft iemand ze? (op mp3 of zo) en wil ze voor mij op cd'tje zetten.

dit zijn de demo's volgens de officiele site
quote:

The Urilia Text (1994)



This is a split demo together with "Pazuzu" and in an awfull quality which makes it hardly possible to hear any details. The demo only contains 2 Summoning songs.

Track list:
1. Beyond Bloodred Horizons (Summoning) (4:17)
2. Dragons Of Time (Summoning) (7:44)
3. Prologue (Pazuzu)
4. Der Mond ward der Erde neue Sonne (Pazuzu)
5. Incantation of the Firegod (Pazuzu)
6. The Urilia Abomination (Pazuzu)
7. Epilogue (Pazuzu)


Anno Mortiri Domini (1994)


Track list:
1. The Summoning (Verse III-VI The Infernal Cabbala) (1:56)
2. Tales From the Northern Forest (3:49) [modified to Where Winters Forever Cry on Lugburz]
3. Upon the Viking Stallion (4:51)
4. Dark Age (1:54) [modified to Flight of the Nazgul on Lugburz]
5. In the Name of the Holy Penis - God (2:01)
6. Nordlichter
7. Jesus


Upon The Viking's Stallion (1993)


This is the first musical appearance of Summoning.

Track list:
A-Side:
1. As I kneel before the Northstar
2. Your Whish is my Command
3. The Lords Prayer
4. Satans Realm

B-Side:
5. And I softy kissed my Sword.
6. Raising with the Winterfrost
7. To ride the Paths of Legions unknown



ik zou ze erg graag willen hebben. ik weet dat Zenial er een aantal heeft



Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 15-12-2003 13:05 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Van die eerste split heb ik de Summoning-nummers op MP3, verder heb ik Upon The Viking's Stallion en die tweedde demo wil ik ook nog wel hebben..


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 15-12-2003 14:00 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 15 december 2003 12:42 schreef Markam het volgende:
maarreh de demo's kwamen ter sprake; heeft iemand ze? (op mp3 of zo) en wil ze voor mij op cd'tje zetten.

dit zijn de demo's volgens de officiele site

ik zou ze erg graag willen hebben. ik weet dat Zenial er een aantal heeft

Hehehe niks officieel helaas. Die dingen zijn onbetaalbaar

Hmmm ik moet mijn info even aanpassen... maar ik heb dus op mp3 de "Anno Mortiri Domini 1959" demo (alleen de eerste 5 nummers, ik denk dat die twee laatste bonustracks zijn aangezien er in jouw info ook geen tracktijden bij staan) in 192 kbit en de summoning nummers van die Urilia Text demo (maar het tweede nummer duurt bij mij maar 2:04 dus is misschien incompleet) in 32 kbit

Oh ja en het is natuurlijk waardeloze kwaliteit allemaal.


Zenial


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 15-12-2003 14:02 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 14:00 schreef Zenial het volgende:
Hehehe niks officieel helaas. Die dingen zijn onbetaalbaar

Weet jij wat die derde demo kan opbrengen? (ik heb er namelijk 40 pleurie voor neergelegd)


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 15-12-2003 14:08 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 15 december 2003 14:02 schreef Elfensteen het volgende:
Weet jij wat die derde demo kan opbrengen? (ik heb er namelijk 40 pleurie voor neergelegd)

Hmmm als je echt goed kan aantonen dat het een originele demo is en geen kopietje dan kan je er misschien wel meer dan 40 pleuro voor krijgen. Maar ik ga het er niet voor betalen hehehehe.
Trouwens, kan je dat ding eens mp3'en?


Zenial


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 15-12-2003 14:09 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 14:08 schreef Zenial het volgende:
Hmmm als je echt goed kan aantonen dat het een originele demo is en geen kopietje dan kan je er misschien wel meer dan 40 pleuro voor krijgen. Maar ik ga het er niet voor betalen hehehehe.
Wow...dus dat was geen verkeerde koop! Mooi!
quote:

Trouwens, kan je dat ding eens mp3'en?
Als jij een manier weet om het op te nemen in goede kwaliteit... sure!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 15-12-2003 14:10 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 15 december 2003 14:09 schreef Elfensteen het volgende:
Wow...dus dat was geen verkeerde koop! Mooi!
Als jij een manier weet om het op te nemen in goede kwaliteit... sure!

Mja kabeltje trekken tussen je koptelefoon uitgang op je cassettedeck en je line-in op je geluidskaart...


Zenial


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 15-12-2003 14:27 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 14:10 schreef Zenial het volgende:
Mja kabeltje trekken tussen je koptelefoon uitgang op je cassettedeck en je line-in op je geluidskaart...
Hm, zal eens wat zoeken tussen m'n kabelzooi, moet te doen zijn...


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 15-12-2003 15:07 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Ik dacht die derde demo op mp3 te hebben, maar nu ik hier die tracklist zie moet ik tot de conclusie komen dat het dus de eerste 5 nummers zijn van de tweede demo (wel in 192 kbs overigens).

Minas Morgul is wat mij betreft de beste Summoning plaat . Wat betreft Lost Tales: het eerste nummer Arcenstone is erg gaaf, het tweede nummer (Saruman) daarentegen doet me niet zo veel. Zou hem zelf dus niet snel kopen.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 15-12-2003 15:14 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Saruman is IMHO een beetje eentonig..


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen