IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Summoning Vorige pagina | Volgende pagina
Zenial
Usericon van Zenial
Posted 15-12-2003 15:20 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 15 december 2003 15:07 schreef Vlkodlak het volgende:
Ik dacht die derde demo op mp3 te hebben, maar nu ik hier die tracklist zie moet ik tot de conclusie komen dat het dus de eerste 5 nummers zijn van de tweede demo (wel in 192 kbs overigens).

Hehe same here. Ik vraag me af of deze info wel klopt dan. Want op de echte officiele Summoning pagina (www.summoning.info) kan ik niks vinden over de demo's. Alleen op een onofficiele pagine (www.summoning.com) zie ik bovenstaande info staan...


Zenial


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 15-12-2003 15:24 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 15:20 schreef Zenial het volgende:
Hehe same here. Ik vraag me af of deze info wel klopt dan. Want op de echte officiele Summoning pagina (www.summoning.info) kan ik niks vinden over de demo's. Alleen op een onofficiele pagine (www.summoning.com) zie ik bovenstaande info staan...
http://www.summoning.info/Releases.aspx?Language=E&ReleaseCathegory=Demo


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-02-2004 18:47 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2003 22:16 schreef XnegativeX het volgende:
NOT!

Dol Guldur is het beste Summoning album. De sfeer die dat album uitademt is totaal onovertroffen!



Hell Fucking Yeah!

NP: Angbands Schmieden


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Curunír
Usericon van Curunír
Posted 20-03-2004 14:52 by Curunír Wijzig reactieProfiel van CurunírQuote dit bericht

Summoning
Ik heb de cd's "Minas Morgul", "Dol Guldur", "Stronghold" en "Let Mortal Heroes Sing Your Fame". Ik vind de sfeer die vooral de twee eerstgenoemde albums uitdragen fantastisch. Ideaal bij het lezen van hoofdstukken uit In De Ban Van De Ring, als "The Black gate is closed" en "The Tower of Cirith Ungol".
Het is ook wel tof dat de heren quotes uit het boek in hun teksten verwerken.

Beste nr.: "Long Lost To Where No Pathway Goes" (van het album "Stronghold")
Beste album: Dol Guldur


"I find your lack of faith disturbing."


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 10-08-2004 20:53 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

6 Songs are already fix starters for the upcoming release. Summoning have already chosen several pictures and paintings for the booklet. At the moment they are trying to get the rights for a certain painting over Napalm. Silenius found some new locations for his photo sessions, so you can expect some very gloomy and dark photos again. He also selected the basic lyrics already. The concept will be based on the main story of the Silmarillion. We are still not sure, if we make a concept album, or not. Maybe we will part the songs into topics. That means that we maybe make a concept over two or three songs; the next concept over the other songs etc.

HEERSCH

np: Summoning - Where Winters Forever Cry


Like Some Snow-white Marble Eyes


invictis
Usericon van invictis
Posted 10-08-2004 20:54 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

nem je hits!!!
oh nee dit is geen Larp het gaat over de band


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 10-08-2004 20:58 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

HEEEEERSCH!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 10-08-2004 21:01 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

Aah, nog een fanaat

Als ze nou nog eens zo sterk terug komen als met het laatste album Let Mortal Heroes..


Like Some Snow-white Marble Eyes


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 10-08-2004 21:18 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Elk album is een parel op zich. Ik zou geen favoriet kunnen noemen iig.

Ik raak echt nooit uitgeluisterd op deze schitterende muziek!

NP: Summoning - Khazad Dum


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 10-08-2004 21:22 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

WOW! Goed nieuws zeg!
Ik ben erg benieuwd...



Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 10-08-2004 21:23 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2004 21:18 schreef NecRobert het volgende:
Elk album is een parel op zich. Ik zou geen favoriet kunnen noemen iig.

Ik raak echt nooit uitgeluisterd op deze schitterende muziek!

NP: Summoning - Khazad Dum
Ik kan ook niet echt een favoriet aanwijzen, terwijl ik toch het meest naar Mortal Heroes... wordt getrokken!

Geweldige muziek die eigenlijk nooit verveeld!


Like Some Snow-white Marble Eyes


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 10-08-2004 21:26 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Verwachte releasedatum is december 2004. Ik ga 'm op sinterklaas vragen


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 10-08-2004 21:28 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

Ik vraag hem wel aan de zanger, heb ik hem een dag eerder


Like Some Snow-white Marble Eyes


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 10-08-2004 23:25 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Ik heb een tijdje geleden Minas Morgul aangeschaft. Al vrij snel merkte ik dat het muziek is waar je echt voor moet gaan zitten (iets waar ik lang niet altijd het geduld voor heb. ), maar de moeite wordt zeker beloond.
Wat een sfeer zit er in die nummers verborgen! Op vakantie heb ik nog De Hobbit van het begin tot het eind uitgelezen met die plaat in m'n discman. Die Oostenrijkers weten echt precies de Tolkiensfeer neer te zetten, en dat is niet iets wat ik elke dag tegenkom.
Een prima album!

De rest zal ik zeker eens een kans gaan geven. En die nieuwe natuurlijk.


Jullie zijn allemaal negers!


sepulmaster
Usericon van sepulmaster
Posted 18-08-2004 22:04 by sepulmaster Wijzig reactieProfiel van sepulmasterQuote dit berichthttp://users.pandora.be/chiro_mariakerke

Ik heb Minas Morgul van the wounded immortal geleend, en die is echt zalig.

Dat is zo'n cd die je maar niet beu geraakt en die je alleen op jezelf in je kamer in de donker moet beluisteren.

Het is iedere keer een plezier om die cd op te leggen, jammer dat hij hem heeft teruggevraagd. Die cd is de aanschaf meer dan waard.

Heelas, portemonnees moeten ook meekunnen.


"kakkn doe zèèr"


Inquisitor Of Satan
Eulaliaaa!
Usericon van Inquisitor Of Satan
Posted 22-08-2004 21:47 by Inquisitor Of Satan Wijzig reactieProfiel van Inquisitor Of SatanQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Hidden-In-a-Fog/

Gave band, ben benieuwd naar hun volgende album


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 30-09-2004 10:11 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl



Zenial


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 30-09-2004 11:04 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2004 10:11 schreef Zenial het volgende:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=4038848715&ssPageName=STRK:MEWA:IT

Leuk shirt, maar een beetje duur


inderdaad een beetje duur, bij Displeased krijgen ze ook een hele mooie, is iig wat goedkoper.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 30-09-2004 14:19 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht





Jullie zijn allemaal negers!


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 30-09-2004 19:48 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

ohhh man!!! wat geweldig dit!!! het blijft gewoon volop heerschen!!!


"Farewell, leave the shore to an ocean wide and untamed
Hold your shield high, let the wind bring your enemy your nightmare
By the bane of my blade, a mighty spell is made and
Far beyond the battle blood shall fall like a hard rain"





Bruce Banner


BasBoot
Ultima Ratio Regum
Usericon van BasBoot
Posted 01-10-2004 2:16 by BasBoot Wijzig reactieProfiel van BasBootQuote dit bericht

Ja, mooie lyrics hoor, maar misschien kun je je voorstellen dat ander mensen zich daar niet zo super geil bij voelen


A narrow view sees better.


holtor
burn for me baby!
Usericon van holtor
Posted 01-10-2004 2:17 by holtor Wijzig reactieProfiel van holtorQuote dit bericht

de understatement van het jaar


BasBoot
Ultima Ratio Regum
Usericon van BasBoot
Posted 01-10-2004 2:17 by BasBoot Wijzig reactieProfiel van BasBootQuote dit bericht

Dank U :D


A narrow view sees better.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 01-10-2004 3:31 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 1 oktober 2004 2:16 schreef BasBoot het volgende:
Ja, mooie lyrics hoor, maar misschien kun je je voorstellen dat ander mensen zich daar niet zo super geil bij voelen


kan je je ook voorstellen dat jij dat waarschijnlijk wel bij andere bands hebt, terwijl anderen dat dan net weer niet hebben? Kan je je ook voorstellen dat je vorige post helemaal niets toevoegt? kan je je ook voorstellen dat het best wel opvalt dat je keihard je weg naar "de 50" spamt?

Ik vind Summoning gewoon heerschen! En dat uit ik hier graag


Bruce Banner


holtor
burn for me baby!
Usericon van holtor
Posted 01-10-2004 3:36 by holtor Wijzig reactieProfiel van holtorQuote dit bericht

ik vind het ook een ongelofelijke nitszeggende kuttekst


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen