IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Screamo, math-core e.d. Vorige pagina
Inverted Church
Usericon van Inverted Church
Posted 09-03-2015 20:32 by Inverted Church Wijzig reactieProfiel van Inverted ChurchQuote dit berichthttp://terzijdehorde.blogspot.com

Ik maakte vorig jaar een Duitsche screamo mix voor mijn bandmaten, behalve Acme nog meer Duitsch gehuil voor de liefhebbers!

http://8tracks.com/hiephoigitaar/german-tears



slavearc
Usericon van slavearc
Posted 10-03-2015 8:49 by slavearc (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van slavearcQuote dit bericht

Luister ik nu, thanks. Kende een paar niet. Maar ik merk dat ik die jaren 90 Bremen-bands toch het beste vind. Die hebben soms nog wel wat ballen. Die eerste platen van Morser, Carol en Systral.

Dit was ook wel mooi...een kylie minogue- cover.


The writing's on the wall and the penmanship sucks


Hanging garden
Usericon van Hanging garden
Posted 10-03-2015 10:08 by Hanging garden Wijzig reactieProfiel van Hanging gardenQuote dit bericht

Voor de geinteresseerden: Decompositions​:​Volume Number One van circle takes the square is nu gratis te downloaden via bandcamp.
http://ctts.bandcamp.com/


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 10-03-2015 10:26 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2015 8:49 schreef slavearc het volgende:
Luister ik nu, thanks. Kende een paar niet. Maar ik merk dat ik die jaren 90 Bremen-bands toch het beste vind. Die hebben soms nog wel wat ballen. Die eerste platen van Morser, Carol en Systral.



ik denk sowieso dat het een scene was met een heel hoog gemiddelde kwaliteits niveau. Ik heb nog geen slechte bands uit die scene gevonden.

[Dit bericht is gewijzigd door tomcat ha op 10-03-2015 10:33]



Inverted Church
Usericon van Inverted Church
Posted 10-03-2015 16:56 by Inverted Church Wijzig reactieProfiel van Inverted ChurchQuote dit berichthttp://terzijdehorde.blogspot.com

quote:
Op 10 maart 2015 10:26 schreef tomcat ha het volgende:
ik denk sowieso dat het een scene was met een heel hoog gemiddelde kwaliteits niveau. Ik heb nog geen slechte bands uit die scene gevonden.


Zeker waar. De Belgische variant trok ik ook erg goed!




slavearc
Usericon van slavearc
Posted 11-03-2015 8:10 by slavearc (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van slavearcQuote dit bericht

Ik vond die Belgische Outrage 7"-es altijd goed(Between Brackets en To Terrorize Ear And Mind). Het Franse Öpstand vond ik ook wel echt goed. Maar dat is misschien meer grind.



The writing's on the wall and the penmanship sucks


Hanging garden
Usericon van Hanging garden
Posted 19-04-2015 12:12 by Hanging garden Wijzig reactieProfiel van Hanging gardenQuote dit bericht

Math/Emo I guess:


Die gitaren zijn heerlijk.


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 19-04-2015 13:13 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

gisteren lekker city of caterpillar, indian summer en heaven in her arms geluisterd.



[Dit bericht is gewijzigd door tomcat ha op 19-04-2015 13:13]



williamblake
Usericon van williamblake
Posted 22-03-2017 9:37 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

City of caterpillar reünietour in juli!

https://www.punknews.org/article/63348/tours-city-of-caterpillar-schedule-european-tour

Ticket voor de Antwerpen show is al binnen. Kijk ik echt wel naar uit!



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 22-03-2017 10:49 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

WOW!!!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 17-07-2017 14:11 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Het was sterk!



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 17-07-2017 15:19 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ik ga zo in OCCII, hopelijk zijn er genoeg kaartjes aan de deur.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 18-07-2017 22:11 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2017 14:11 schreef williamblake het volgende:
Het was sterk!



Hetzelfde kan gezegd worden van de show in Amsterdam gisteren. Nooit gedacht dat ik deze band ooit live aan het werk zou kunnen zien!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 19-07-2017 12:34 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

jammer dat ik niet kon, pg.99 gaat ook bezig met een reunie tour zag ik.



HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 19-07-2017 13:24 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/




williamblake
Usericon van williamblake
Posted 19-07-2017 13:31 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2017 12:34 schreef tomcat ha het volgende:
jammer dat ik niet kon, pg.99 gaat ook bezig met een reunie tour zag ik.


Samen met Majority rule blijkbaar. Hopelijk komt er ook een Europese tour met beide bands.



williamblake
Usericon van williamblake
Posted 26-07-2017 20:07 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Majority rule alvast in oktober een Eurotour. Ticket is al binnen.



tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 29-07-2017 21:35 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

in nijmegen in iedergeval



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 19-05-2018 12:58 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 19-05-2018 14:22 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

"Literally worse than the Holocaust"

:''''''''''''''''''''''''')



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 24-02-2023 12:50 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

See You Next Tuesday heeft een nieuwe uit, Distractions genaamd. Parasite is een van mijn favoriete platen, met Intervals kan ik niks, deze is dan weer best leuk. Helemaal kapotgeproducet en weinig afwisseling, maar enkele heel erg leuke stukken. Dergelijke blasts from the pasts kunnen veel slechter lopen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen