IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Screamo, math-core e.d. Vorige pagina | Volgende pagina
bokaj
Usericon van bokaj
Posted 25-08-2011 1:56 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Ik vind toevallig dan leuk wat zij ook leuk vinden. Vandaar dat het hier wel aanslaat.

Klezmer met die klarinet, wel.



Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 25-08-2011 2:11 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Ik heb het toch net niet met Circle Takes The Square...


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 25-08-2011 2:33 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Nooit eerder van Circle takes the queer gehoord, maar valt mij niet tegen. Zit er een famke in ook? As the roots undo komt op de te luisterenlijst.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 25-08-2011 2:35 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2011 2:33 schreef bokaj het volgende:
Circle takes the queer




Zit wel een vrouw in, ja.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 25-08-2011 2:41 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2011 2:35 schreef Blueprint het volgende:


Zit wel een vrouw in, ja.
Was te makkelijk, zoiets moet je niet laten liggen.

Wat die vrouw betreft vermoedde ik het al bij de foto op de bandcamp, maar je weet het niet meer zeker tegenwoordig. Vroeger toen hardcore mannen nog kaal waren, je weet wel. Die rechtergast heeft ook een mocrojasje aan.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-03-2012 22:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

dit vond ik zo slecht nog niet



signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-10-2012 10:57 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Heilige stront!

http://sputnikmusic.com/news.php?newsid=24570



Heel erg benieuwd naar Raein en Full of Hell.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Inverted Church
Usericon van Inverted Church
Posted 22-10-2012 19:09 by Inverted Church Wijzig reactieProfiel van Inverted ChurchQuote dit berichthttp://terzijdehorde.blogspot.com

Ja, zeker siked! Heb de Hammers track al gehoord, MOKERTJE.



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 29-10-2012 2:09 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Godverdomme wat is Orchid modderfokking hard. Ik word hier compleet weggeblazen!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 29-10-2012 2:13 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Het is Scra-emo toch?


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 29-10-2012 2:18 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

SKRAMZ


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 29-10-2012 2:24 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Orchid is samen met Saetia toch ongeveer de meest baanbrekende band voor dit genre geweest. Orchid voor de snelle, rauwe screamo (Ampere, oude Raein, Reversal of Man, etc), Saetia voor de mix van emo en screamo.

Maar die post kan onwaarheden bevatten, zo veel weet ik ook niet over dit genre.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 29-10-2012 2:36 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

GODVER NIEUWE ALBUM VAN THE SECRET


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 29-10-2012 2:39 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2012 2:36 schreef iPim het volgende:
GODVER NIEUWE ALBUM VAN THE SECRET
Die is wat eentonig, Early Graves maakt er gehakt van.

Ik vind die brugklasserschreeuwzang van de meeste screamobands niet uit te houden.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 29-10-2012 2:47 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Moet je Off Minor - The Heat Death Of The Universe eens proberen. Diezelfde stijl maar met Botch-achtige jaren 90' metalcore overstuurde gitaren, jazzy intersections en een vette bas.



Doet me aan Gospel denken.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 29-10-2012 2:49]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 29-10-2012 23:19 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Sorry, nog steeds brugklasschreeuwjankzang.

Vroeger hokten de losers samen en begonnen een screamobandje om te huilen over het feit dat ze genegeerd werden door de meisjes. Tegenwoordig zitten ze alleen op hun kamer achter een computer en beginnen een suicidal depressive bmproject.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 29-10-2012 23:23 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2012 23:19 schreef bokkie666 het volgende:
Vroeger hokten de losers samen en begonnen een screamobandje om te huilen over het feit dat ze genegeerd werden door de meisjes. Tegenwoordig zitten ze alleen op hun kamer achter een computer en beginnen een suicidal depressive bmproject.


ctrl + p -> inlijsten


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-10-2012 23:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

die zang kan ik ook echt niet verdragen,

ik moet altijd hieraan denken als ik dat hoor



[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 29-10-2012 23:29]


signature


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-10-2012 10:44 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Nieuwe The Chariot!



Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 30-10-2012 11:24 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Goede plaat, maar heel flauw in vergelijking met Long Live. Dikke teleurstelling dus.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 21-12-2012 13:50 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:

Georgia's experimental, apocalyptic punk rock band Circle Takes The Square has announced their long-awaited and highly anticipated new album, Decompositions: Volume 1, will be released tomorrow evening, on December 21 via the band's own Gatepost Recordings. The album will be available digitally for a "pay what you like" price at Bandcamp.

Over two years in the making, Decompositions: Volume 1 is CTTS's first new album in over eight years, a follow up to 2004's heralded debut, As the Roots Undo.

Listen to "Way of Ever-Branching Paths" from Decompositions: Volume 1 at NPR.org

Stream Chapter I: RITES OF INITIATION from Decompositions: Volume 1 at ctts.bandcamp.com

Recorded/mixed/mastered by Anthony Stubelek at Rockstudio in Brunswick, GA, Decompositions: Volume I is a collection of songs, comprised of three central musical narratives. Each composition maintains its own identity and story arc, while also playing an integral role in the overarching plotline that unfolds throughout the Decompositions' two chapters.

Decompositions: Volume 1 track listing:

Chapter I: Rites of Initiation
I. Enter By The Narrow Gates
II. Spirit Narrative
III. Way of Ever-Branching Paths
IV. The Ancestral Other Side

Chapter II: Totem Polaris
V. Prefaced By The Signal Fires
VI. A Closing Chapter (Scarlet Rising)
VII. Singing Vengeance Into Being
VIII. Arrowhead As Epilogue
IX. North Star, Inverted




Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 21-12-2012 14:13 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht



Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Argh
Usericon van Argh
Posted 21-12-2012 18:02 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Er gaat niets boven

Nog geen enkele band gehoord in dit genre die deze heren weten te evenaren.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 21-12-2012 19:37 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

Siked!!!!!!


I am mine own redeemer...!


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 06-01-2013 1:09 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

http://liliumsova.bandcamp.com/

Dit is best wel vette muziek. Een trio dat gebruik maakt van basgitaar, drums, saxofoon en keyboards. Het is opdwingerige mathcore zonder vocalen dat niet bang is om polyritmische drums en wat Meshuggah-gebeuk te verwelkomen. Daartussendoor wat jazzy drums en veel tempowisselingen. Slaat hier erg aan.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen