IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Screamo, math-core e.d. Vorige pagina | Volgende pagina
iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 06-12-2010 15:14 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Vraagt meneer Necrobert of ik circle takes the square ken... Tuurlijk ken ik circle takes the square, klassiekertje is dat album!

Circle takes the square is de band, as the roots undo heet het album. dat kwam niet helemaal duidelijk uit mijn post.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 06-12-2010 15:15]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 06-12-2010 15:17 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2010 15:14 schreef iPim het volgende:
Vraagt meneer Necrobert of ik circle takes the square ken... Tuurlijk ken ik circle takes the square, klassiekertje is dat album!


Sjezus, toen was je 10, weet ik veel


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 06-12-2010 15:17 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Toen kende ik de band nog niet hoor :p


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 06-12-2010 15:19 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Dat 'broekies' was duidelijk niet naar mij gericht, maar toch: ben die band en dat album nu al een groot aantal keren tegengekomen, maar heb het nooit willen beluisteren. Toch maar eens neerladen, misschien vind ik het wat.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 06-12-2010 20:55 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

Ik vind het 'em niet echt geweldig dus dat is goed mogelijk Ben


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 06-12-2010 21:03 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Daar is de screamo niet Frans genoeg voor zeker?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 06-12-2010 21:07 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

Altijd nog beter dan screamoƫnde Jappen iig


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 06-12-2010 22:08 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2010 21:07 schreef KHPLF het volgende:
Altijd nog beter dan screamoƫnde Jappen iig


+99999


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 06-12-2010 22:36 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

het album van Charlie*Adler, mijn vorige band in deze stijl gratis en voor niks: http://www.mediafire.com/?fye4l4g5psy8p64



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 28-12-2010 23:17 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht



Screamo. Er is echt veel slecht spul te vinden in dat genre (en als ik er te lang naar luister pleeg ik zelfmoord), maar af en toe slaat de energie echt over. Briljante track, dat Tigersuit. Dat wordt de komende tijd weer even sporadisch Raein luisteren.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-12-2010 23:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ken je toevallig Oceana?

als je fan bent moet je zeker es EmergentSea checken


signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 28-12-2010 23:27 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Oceana ligt mij dan totaal niet. Het mist wat chaos


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


master-rens
Usericon van master-rens
Posted 29-12-2010 11:11 by master-rens Wijzig reactieProfiel van master-rensQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/rensiemetal

Mastodon is geen screamo en geen math-core.... Maar wel een hele gave band
Luister is naar de nieuwste plaat van Baroness - Blue Record. Die is erg gaaf en een beetje in het straatje van Mastodon


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 29-12-2010 12:37 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

You Slut mag hier ook wel vernoemd worden vind ik, geniaal!



Of Auto Automatic! Dit jaar nog een album uitgebracht, geweldige shit.



En tot slot Adebisi Shank, ook wel redelijk!



Alstu!


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 31-12-2010 20:29 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

You Slut! en Adebisi Shank zijn meer mathrock/-postrock in mijn ogen, en passen niet echt in dit topic. Toch twee erg goede bands!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 19-03-2011 22:31 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Snake Baptist - Churchmouth (EP, 2011)


Liefhebbers van screamo, ga dit absoluut checken. Heerlijke noisy screams met een formidabele groove in ieder nummer. Het is verre van zo melodieus en melancholisch als de 'groten' in het genre (Orchid, Saetia, Raein), maar het is daardoor een stuk krachtiger.

http://www.myspace.com/snakebaptist

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 19-03-2011 22:31]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 19-03-2011 22:49 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Checkin' out, als jij de nieuwe Born Of Osiris checkt


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-07-2011 23:08 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

nieuwe Raein valt zowaar nog mee

of is dat een verzamelaar van rare material?

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 30-07-2011 23:10]


signature


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 31-07-2011 0:24 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Ken ik niet.

The Pantom Carriage, hoort die in dit topic?

http://www.zwaremetalen.com/recensie/19482/The-Phantom-Carriage-New-Thing.html

Jazzy-post black metal volgens de recensent, maar de chaos en energie gaat wel de kant van Dillinger Escape Plan op.

Hier te beluisteren of te downloaden: http://thephantomcarriage1.bandcamp.com/

iPim weet dat vast wel. Waar is die eigenlijk?

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 31-07-2011 0:25]


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 31-07-2011 0:31 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Die zit in het buitenland.

The Phantom Carriage past hier wel trouwens, het kan fans van beide genres (screamo en mathcore) aantrekken. Mijn ding is het niet, veel te post-metalachtig.

quote:
Op 30 juli 2011 23:08 schreef Hypnos het volgende:
nieuwe Raein valt zowaar nog mee

of is dat een verzamelaar van rare material?


Is naar het schijnt een nieuwe full-length, geen verzamelaar. Maar ik ga het laten liggen, Raein is goed als ze er echt de beuk in gooien en dat gebeurt naar het schijnt minder en minder

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 31-07-2011 0:34]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 31-07-2011 0:38 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2011 0:31 schreef BenKnuckles het volgende:
Die zit in het buitenland.

The Phantom Carriage past hier wel trouwens, het kan fans van beide genres (screamo en mathcore) aantrekken. Mijn ding is het niet, veel te post-metalachtig.
Veel te veel van alles, zodat niemand er meer wat mee kan.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 23-08-2011 21:59 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Eindelijk! Nieuw Circle Takes the Square materiaal! Helaas maar 4 nummertjes. Volgende hoofdstuk komt spoedig hierna uit geloof ik.



Hij is hier te beluisteren:

http://ctts.bandcamp.com/album/decompositions-vol-i-chapter-1-rites-of-initiation

Het is in ieder geval een stuk toegankelijker dan As the Roots Undo, maar de spannende composities en de intensiteit zijn de heren en dame nog niet verleerd iig. Briljant!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 23-08-2011 22:38 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 23 augustus 2011 21:59 schreef NecRobert het volgende:

Het is in ieder geval een stuk toegankelijker dan As the Roots Undo, maar de spannende composities en de intensiteit zijn de heren en dame nog niet verleerd iig. Briljant!


Hm, ik heb wat meer moeite om er in te komen (ondanks meerdere luisterbeurten), maar dat komt wellicht omdat ik As the Roots Undo helemaal grijs heb gedraaid.

Zeker Way of Everbranching Paths vind ik (nog) vrij random klinken. Al zal het waarschijnlijk gewoon wat meer tijd nodig hebben.



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 24-08-2011 13:54 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Fuck! Dat komt voor mij echt uit het niets, syyyyked om dit te horen


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 25-08-2011 1:33 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Dat The Phantom Carriage vind ik best leuk, maar is misschien ietsje: ''kom we laten alles door elkaar gooien wat we leuk vinden''.

Er zitten zeker wat TDEP stukjes in, maar daartussen is het ook screamo, black, crust, post- en hardcore en whatever nog meer.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 25-08-2011 1:33]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen