IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Lunar Aurora Vorige pagina | Volgende pagina
NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-08-2003 10:53 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2003 0:24 schreef Dwaallicht het volgende:
Ja, natuurlijk moet je heel goed luisteren, jesus fucking christ, sinds wanneer is er iets mis met heel goed luisteren .

Nou moet jij eens goed luisteren!
Weltenganger, Seelenfeuer en Of Bloodstained Celestial...zijn ook niet perfekt geproduceerd, maar zijn wel zo helder dat je het kunt volgen.
Het is net of ik de ongemasterde versie heb van Ars Moriendi ofzo.
Trouwens muzikaal is het ook de minste nmm.

Ik weet nog toen ik A.M. kocht op de metalmarket op Waldrock en dat ik niet kon wachten om 'm thuis uit m'n luidsprekers te horen knallen. Viel dat ff tegen.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 05-08-2003 14:00 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2003 0:14 schreef impaled succubus het volgende:
horen de foto's in weltenganger beschreven?
kom op jongens ik ben toch niet de enige hier met dat album


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-08-2003 14:33 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2003 14:00 schreef impaled succubus het volgende:
kom op jongens ik ben toch niet de enige hier met dat album

Hoe bedoel je beschreven. Staat er bij jou tekst door de foto's heen ofzo?


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 05-08-2003 14:44 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2003 14:33 schreef NecRobert het volgende:
Hoe bedoel je beschreven. Staat er bij jou tekst door de foto's heen ofzo?
jupo, is ook 2e handsje.


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 05-08-2003 14:58 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Hoe bedoel je tekst? De naam van de bandleden staat in het zilver gedrukt op de foto, that's it. Is soms wel niet altijd goed leesbaar.

Het origineel is uit op Voices Productions, het amerikaanse WW3 records heeft net een re-release uit.


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 05-08-2003 14:59 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2003 14:58 schreef Wolveken het volgende:
Hoe bedoel je tekst? De naam van de bandleden staat in het zilver gedrukt op de foto, that's it. Is soms wel niet altijd goed leesbaar.

Het origineel is uit op Voices Productions, het amerikaanse WW3 records heeft net een re-release uit.
nee er staat echt nog iets bijgeschreven


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-08-2003 15:12 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

dan heeft de vorige eigenaar het vast als kladpapier gebruikt.

of....of...!!:
Jij hebt de uiterst zeldzame en ongelukbrengende evil hand-written-in-blood editie!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 05-08-2003 15:13 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2003 15:12 schreef NecRobert het volgende:
dan heeft de vorige eigenaar het vast als kladpapier gebruikt.

of....of...!!:
Jij hebt de uiterst zeldzame en ongelukbrengende evil hand-written-in-blood editie!
haha ik voor de 2e aangezien aale teksten ondertekent zijn door het desbetreffende bandlid


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-08-2003 18:35 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

http://www.lunaraurora.de/Mp3/Theunknowndead.zip

Ziet hier een MP3 van hun aankomende CD "Elixir of Sorrow".

Luister even en laat mij weten hoe het is, omdat ik op het moment geen mp3's kan afspelen, omdat ik een kutcomputer heb


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


' '
Usericon van ' '
Posted 30-01-2004 16:31 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Dat Ars Moriendi klinkt niet verkeerd zeg.


"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 30-01-2004 22:12 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Met een beetje geluk komt Lunar Aurora dit jaar naar Nederland.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 30-01-2004 22:39 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2004 22:12 schreef Gangrad het volgende:
Met een beetje geluk komt Lunar Aurora dit jaar naar Nederland.
gaaf

ars moriendin is idd een gave plaat.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 30-01-2004 23:05 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

ben erg benieuwd naar de split met paysage d'hiver!



Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 01-03-2004 12:22 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

... nog altijd geen nieuw materiaal uit ... die verdomde kutlabels. De band is uit totale miserie een eigen label begonnen. Intriest dat deze klasbak niet de support krijgt die het verdient ...


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-03-2004 15:31 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2004 12:22 schreef Wolveken het volgende:
... nog altijd geen nieuw materiaal uit ... die verdomde kutlabels. De band is uit totale miserie een eigen label begonnen. Intriest dat deze klasbak niet de support krijgt die het verdient ...
komt wel meer voor, kijk maar naar dimensional phsychosis ook nog steeds geen label.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Ebullition
Usericon van Ebullition
Posted 08-03-2004 9:50 by Ebullition Wijzig reactieProfiel van EbullitionQuote dit berichthttp://www.metalprovider.com/ved_buens_ende

Heb net bericht gekregen dat het 'nieuwe'* Lunar Aurora album "Elixer of Sorrow" nu eindelijk gereleased is.

Spoedig heb ik hem opvoorraad (hint, hint).


* Even voor de duidelijkheid: het gaat om de opvolger van "Ars Moriendi" (1999/2000). Het is dus een nieuw album alleen de opnames van "Elixer of Sorrow" stammen uit de zomer van 2001.

[Dit bericht is gewijzigd door Ebullition op 08-03-2004 9:51]


~ We are a virus with shoes


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 08-03-2004 9:53 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Eindelijk, eindelijk ... Ben erg benieuwd!


quote:
Op 8 maart 2004 9:50 schreef Ebullition het volgende:
Heb net bericht gekregen dat het 'nieuwe'* Lunar Aurora album "Elixer of Sorrow" nu eindelijk gereleased is.

Spoedig heb ik hem opvoorraad (hint, hint).


* Even voor de duidelijkheid: het gaat om de opvolger van "Ars Moriendi" (1999/2000). Het is dus een nieuw album alleen de opnames van "Elixer of Sorrow" stammen uit de zomer van 2001.


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Occultux Sathanas
Submit to Selfdestrucion
Usericon van Occultux Sathanas
Posted 18-03-2004 23:01 by Occultux Sathanas Wijzig reactieProfiel van Occultux SathanasQuote dit berichthttp://occultuxsathanas.cjb.net

De mijne is besteld , en ze hebben nog een nieuw album in 2001 opgenomen, moet ook nog verschijnen..

binnenkort een interview met ze op m'n website


occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 18-03-2004 23:16 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 18 maart 2004 23:01 schreef Occultux Sathanas het volgende:
De mijne is besteld , en ze hebben nog een nieuw album in 2001 opgenomen, moet ook nog verschijnen..

binnenkort een interview met ze op m'n website

Dit zullen we dan eens moeten lezen he

[ot]Ik schrok effe toen ik zag dat jij de site van Dargaard hebt gemaakt, heerschband, hou ik heel erg veel van [/ot]


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 21-03-2004 11:15 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Heb je hierover mail gestuurd.


quote:
Op 8 maart 2004 9:50 schreef Ebullition het volgende:
Heb net bericht gekregen dat het 'nieuwe'* Lunar Aurora album "Elixer of Sorrow" nu eindelijk gereleased is.

Spoedig heb ik hem opvoorraad (hint, hint).


* Even voor de duidelijkheid: het gaat om de opvolger van "Ars Moriendi" (1999/2000). Het is dus een nieuw album alleen de opnames van "Elixer of Sorrow" stammen uit de zomer van 2001.


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 21-04-2004 10:18 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Elixir of Sorrow eergister besteld bij Displeased Ben erg benieuwd!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-05-2004 0:20 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Jezus wat heerscht Elixer of Sorrow . Geweldig geluid, lekker afgemixt (nog beter dan op Ars Moriendir) en dat met de sfeer van Weltenganger


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 02-08-2004 19:12 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Bij deze roep ik Elixir of Sorrow tot beste Lunar Aurora-plaat tot nu toe! Black metal van de allerbovenste plank!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 27-10-2004 15:01 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Verdorie die laatste Elexir of Sorrow heerscht, machtige cd , heerlijke sfeer, typische Lunar Aurora sound, heeeeeeeeeeeeeeeerlijk


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 27-10-2004 16:11 by enlil Wijzig reactieProfiel van enlilQuote dit bericht

elixir of sorrow heerst zeker


Signature


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen