IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : America boycotten Volgende pagina
1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 06-03-2003 21:01 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

In een het zeer lokale blad alhier is een oproep geplaatst om, met het oog op het dictatoriale en agressieve gedrag van Amerika, dit land te boycotten voor zover dat mogelijk is. Geopperd werd geen Coca of Pepsi Cola te drinke; geen Mc Donalds voer naar binnen werken (als je dat al deed); geen Amerikaanse cd's, films of software te kopen (maar gewoon branden of illegale kopiën gebruiken). Deze minimale, doch indien massaal uitgevoerd machtige, manier om te laten blijken dat ik het niet eens ben met het gedrag van Amerika ga ik met onmiddelijke ingang ten uitvoer brengen.

Zijn er mensen met meer aanbevelingen hoe je Amerika als burger in Nederland kunt dwars zitten?

Er stond nog een idee in: vooral veel Franse wijn en Duits bier drinken


- Help! Stomme fout in de titel!!!-

[Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 07-03-2003 12:42]



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-03-2003 21:03 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

geen macdonalds en geen drpepper meer?? no way

is er niet iets waardoor je juist de REGERING treft?

amerikaanse vlaggen verbranden is dat nou ook niet echt maar dat is wel veel leuker

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 06-03-2003 21:03]


Je moeder.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-03-2003 21:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

pff .. lamme actie .. wat heeft Pepsi met BUsh te maken?


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 06-03-2003 21:05 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Amerika haalt Franse wijn uit de schappen omdat Frankrijk niet precies doet wat hen voor ogen staat. Nou dan drink ik geen Pepsi meer als Amerika niet ophoud de wereld te terroriseren.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-03-2003 21:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2003 21:05 schreef 1i1ith het volgende:
Amerika haalt Franse wijn uit de schappen omdat Frankrijk niet precies doet wat hen voor ogen staat. Nou dan drink ik geen Pepsi meer als Amerika niet ophoud de wereld te terroriseren.

Nog lammere actie. Zij doen flauw, doe ik flauw terug.

De acties van Amerika vind iedereen zielig, en dan moeten we het zelf gaan doen
Gewoon de amerikaanse regering negeren, dan komt het wel door.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-03-2003 21:08 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 6 maart 2003 21:06 schreef Jenje het volgende:
Nog lammere actie. Zij doen flauw, doe ik flauw terug.

De acties van Amerika vind iedereen zielig, en dan moeten we het zelf gaan doen
Gewoon de amerikaanse regering negeren, dan komt het wel door.


vlaggen verbranden


Je moeder.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 06-03-2003 21:11 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2003 21:06 schreef Jenje het volgende:
Nog lammere actie. Zij doen flauw, doe ik flauw terug.

De acties van Amerika vind iedereen zielig, en dan moeten we het zelf gaan doen
Gewoon de amerikaanse regering negeren, dan komt het wel door.

ik zou het meer confronteren met eigen gedrag noemen en negeren is niet genoeg... daarvoor is het bord te dik , wat ze voor hun kop hebben.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-03-2003 21:12 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 6 maart 2003 21:11 schreef FireFox het volgende:
ik zou het meer confronteren met eigen gedrag noemen en negeren is niet genoeg... daarvoor is het bord te dik , wat ze voor hun kop hebben.


daarom vlaggen verbranden

BURN


Je moeder.


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 06-03-2003 21:13 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2003 21:03 schreef karnivoor het volgende:
geen macdonalds en geen drpepper meer?? no way

is er niet iets waardoor je juist de REGERING treft?

amerikaanse vlaggen verbranden is dat nou ook niet echt maar dat is wel veel leuker


Het is ook niet zo zeer een kwestie dat je er gelijk alles mee verandert. Maar als veel mensen dat doen merken die Amerikaanse bedrijven wel dat hun produkten minder goed in de markt liggen. En aangezien bedrijven erg machtig zijn in Amerika, kan hun gepiep over dalende omzetcijfers misschien wel wat teweeg brengen.
Misschien idealistisch, maar in mijn ogen beter dan het achteloos langs je heen laten gaan. Daarvoor vind ik Amerika een te gestoord land.
En onthoudt: Heel het raderwerk staat stil indien uw machtige arm dat wil!



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-03-2003 21:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2003 21:11 schreef FireFox het volgende:
ik zou het meer confronteren met eigen gedrag noemen en negeren is niet genoeg... daarvoor is het bord te dik , wat ze voor hun kop hebben.
Doe dan een volledig trade boycot

Door McDonalds Pepsi en Coca Cola te boycotten tref je amerika niet, omdat die bedrijven ook in Nederland zitten en je dus nederlanders zo treft


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-03-2003 21:20 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

inderdaad, de zooi voor de europese markt wordt gemaakt in europa, coca cola nederland bv, komt dat bekend voor?


Je moeder.


Nibiru
Blaaskurkh
Usericon van Nibiru
Posted 06-03-2003 21:23 by Nibiru Wijzig reactieProfiel van NibiruQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2003 21:03 schreef karnivoor het volgende:


amerikaanse vlaggen verbranden is dat nou ook niet echt maar dat is wel veel leuker


Voor de Amerikaanse ambassade, doe je mee?


"Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn."


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 06-03-2003 21:31 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2003 21:19 schreef Jenje het volgende:
Doe dan een volledig trade boycot

Door McDonalds Pepsi en Coca Cola te boycotten tref je amerika niet, omdat die bedrijven ook in Nederland zitten en je dus nederlanders zo treft


ja ach ik heb makkelijk praten ik drink toch sowieso geen cola (ben nogal gehecht aan die witte dingen in mn mond... <- hahaha wat dubbelzinnig )


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-03-2003 21:32 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 6 maart 2003 21:23 schreef Nibiru het volgende:
Voor de Amerikaanse ambassade, doe je mee?




quote:
Op 6 maart 2003 21:31 schreef FireFox het volgende:
ja ach ik heb makkelijk praten ik drink toch sowieso geen cola (ben nogal gehecht aan die witte dingen in mn mond... <- hahaha wat dubbelzinnig )


ik drink weinig anders


Je moeder.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 06-03-2003 21:32 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

jezus wat dom zeg, net zoals die idioten die in irak bij potentiele stelling gaan staan om een statement te maken
Wanneer worden mensen eens wakker en stoppen ze met die onzin


"This one is older than shit, heavier than time!"


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 06-03-2003 21:34 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2003 21:20 schreef karnivoor het volgende:
inderdaad, de zooi voor de europese markt wordt gemaakt in europa, coca cola nederland bv, komt dat bekend voor?


Uiteindelijk is het echt wel een Amerikaans bedrijf. En ik houd me aanbevolen voor betere opties!



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-03-2003 21:34 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

zoals? 3es cola en febo? no way


Je moeder.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 06-03-2003 21:35 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2003 21:20 schreef karnivoor het volgende:
inderdaad, de zooi voor de europese markt wordt gemaakt in europa, coca cola nederland bv, komt dat bekend voor?
Ja, maar dan vangen de amerikaanse moederbedrijven natuurlijk wel minder winst.


Touché, pussycat!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 06-03-2003 21:36 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

*realiseert zich plotseling dat ie voor een Amerikaans bedrijf werkt* nee komop jongens kappen hiermee, kijk dit slaat natuurlijk nergens op niet bouycotten

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 06-03-2003 21:36]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-03-2003 21:36 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

dan stoten ze de verliesleidende gedeeltes af of sluiten ze: conclusie, je hebt alleen je eigen economie ermee


Je moeder.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 06-03-2003 21:39 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Wat 'iedereen' trouwens zo geweldig vindt aan de MacDonald's, begrijp ik nog steeds niet. Ik ga al bijna over m'n nek van de lucht als ik er alleen al voorlangs loop. En dan zie je daar van die mensen binnen die zitten te vreten alsof hun leven er van afhangt. Oh nee, dat was een ander topic (ai geen search...)


Touché, pussycat!


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 06-03-2003 21:40 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2003 21:36 schreef karnivoor het volgende:
dan stoten ze de verliesleidende gedeeltes af of sluiten ze: conclusie, je hebt alleen je eigen economie ermee


Nee hoor, want de mensen die dan geen Amerikaanse produkten willen, kopen Europese produkten. Amerikaanse bedrijven rotten op en Europese bedrijven gaan groeien.



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 06-03-2003 21:42 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2003 21:39 schreef Sporty Voleg het volgende:
Wat 'iedereen' trouwens zo geweldig vindt aan de MacDonald's, begrijp ik nog steeds niet. Ik ga al bijna over m'n nek van de lucht als ik er alleen al voorlangs loop. En dan zie je daar van die mensen binnen die zitten te vreten alsof hun leven er van afhangt. Oh nee, dat was een ander topic (ai geen search...)


Ik moet er ook van kotsen, maar "iedereen" schijnt het toch te atten te vinden???


"This one is older than shit, heavier than time!"


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 06-03-2003 21:43 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2003 21:40 schreef 1i1ith het volgende:
Nee hoor, want de mensen die dan geen Amerikaanse produkten willen, kopen Europese produkten. Amerikaanse bedrijven rotten op en Europese bedrijven gaan groeien.

voor sommige produkten is denk ik alleen geen alternatief, ik kijk naar waar ik werk, ik werk dus in feite voor een Amerikaans software bedrijf, en er is momenteel geen europese concurerende software...


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-03-2003 21:43 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2003 21:39 schreef Sporty Voleg het volgende:
Wat 'iedereen' trouwens zo geweldig vindt aan de MacDonald's, begrijp ik nog steeds niet. Ik ga al bijna over m'n nek van de lucht als ik er alleen al voorlangs loop. En dan zie je daar van die mensen binnen die zitten te vreten alsof hun leven er van afhangt. Oh nee, dat was een ander topic (ai geen search...)

Vreselijk he. Daar begrijp ik nou ook helemaal niets van.


Die afhankelijkheid van fast food snap ik sowieso niet!

LEER KOKEN, HOMEAU'S!!!!!

Enfin, de franse keuken is gaaf. Franse wijn is gaaf. Duits bier is gaaf. En, daar hebben ze ook Bratwurst!!! En de Fransen eten kilo's vlees, dus dat zit wel goed. Ik heb gehoord dat Mecca Cola erg lekker is, btw.


P.S. een amerikaanse snackbareigenaar heeft z'n 'French Fries' omgedoopt in 'Liberty Fries'


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-03-2003 21:45 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 6 maart 2003 21:40 schreef 1i1ith het volgende:
Nee hoor, want de mensen die dan geen Amerikaanse produkten willen, kopen Europese produkten. Amerikaanse bedrijven rotten op en Europese bedrijven gaan groeien.


zoals gezegd zijn dit europese bedrijven met lokale mensen als arbeiders, dus die wou je allemaal werkloos gaan maken daarvoor?


Je moeder.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen