IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : America boycotten Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-03-2003 11:25 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Het heeft natuurlijk wel effect als je Amerikaanse producten weigerd te kopen, ookal zijn ze in europa gefrabriceerd. Het moederbedrijf merkt het wel, maar de europese dochter gaat mee onderuit.
Ik stel voor dat wel allemaal alleen nog maar typisch europees eten gaan eten, hutspot enzo
Geen nikes kopen, niet naar de pizzahut en de KFC en niet meer naar MTV kijken.
Hmmmmmmmmm volgens mij doe ik dit sowieso al.

Oke allemaal een vliegtuigkapen en op een gebouw invliegen


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 07-03-2003 11:45 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Wat is dit voor enorme domme bullshit?
Zullen we dan ook maar alle Amerikanen uit Nederland gaan gooien? En veel Irakezen toelaten in Nederland om vervolgens een dikke middelvinger naar Amerika te richten?
Bah... get a life.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 07-03-2003 11:46 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2003 11:22 schreef Falkh het volgende:
Oh gaan we het daar op gooien. Ben je nou zo achterlijk of doe je nou zo achterlijk. Waarom zou je een amerikaans bedrijf aanvallen, die misschien wel helemaal niks met Bush en consorten te maken wil hebben! Dit is dan broodroof en niks anders, en als je nou op je teentjes bent getrapt jammer voor jou maar je gedraagt je zo idioot dat ik niks anders kan zeggen dan.

FUCK OFF

p.s. cd's branden is zowieso al slecht voor een bedrijf, dus zorg jij en je hippie vriendjes dan maar dat je een stuk of 100.000.000 releases gaat branden dan dwarsboom je ook de Amerikaanse arbeider. En die moet je juist niet hebben! Koop een vliegtuig en ram in het Wittehuis
Verstandsloose idioot.

Godverdomme zo erg heb ik me nog nooit geiriteerd aan bepaald forum kandidaten



Zullen we nu weer inhoudelijk gaan reageren?

[Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 18-05-2014 18:30]


Touché, pussycat!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-03-2003 11:46 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

het gaat om producten boycotten lieverd, niet om mensen boycotten.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 07-03-2003 11:47 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2003 11:46 schreef ghoulliette het volgende:
het gaat om producten boycotten lieverd, niet om mensen boycotten.
Producten boycotten om de mensen ermee te benadelen. Nee, dan zijn we lekker bezig.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 07-03-2003 12:02 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Volgens mij zal het allemaal wel meevallen met de persoonlijke schade die Amerikaanse burgers er door oplopen. Ik heb het vermoeden dat de Amerikaanse bedrijven in kwestie niet ineens noodlijdend(er) worden. Maar dat is ook helemaal niet het punt. Het gaat erom dat je een signaal afgeeft, niet perse om één of ander financieel nut, o.i.d.


Touché, pussycat!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-03-2003 12:05 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hmz, staat nog steeds die gigantische (en irritante) typfout in de titel


Je moeder.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-03-2003 12:19 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2003 12:05 schreef karnivoor het volgende:
hmz, staat nog steeds die gigantische (en irritante) typfout in de titel

bouiend!


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 07-03-2003 15:27 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Amerika moet getroffen worden daar waar het aan vast houdt: het blijft oneindig geloven in de onfeilbaarheid van het vrije marktmechanisme, daar moeten ze op gepakt worden door consumenten rond de wereld...

En ik ging toch al nooit naar mcDonalds, dus dat komt goed uit...



Amerika wordt bestuur door de grote industrielen, zo gauw zij merken dat door de oorlogszuchtigheid van de regering hun winst achteruit loopt zullen ze het niet meer willen, maar ja het enige probleem is dat dan zeker de helft van de europese bevolking mee moet doen...

Maar in principe is het mogelijk


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 07-03-2003 15:28 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

Nou mijn steun heb je in ieder geval NIET.


Immortal Pride


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 07-03-2003 15:32 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Good for you, birdboy.


Touché, pussycat!


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 07-03-2003 15:53 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 7 maart 2003 15:28 schreef Falkh het volgende:
Nou mijn steun heb je in ieder geval NIET.


Dankjewel... je krijgt een biertje van me


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 07-03-2003 16:06 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2003 15:53 schreef Phriar het volgende:
Dankjewel... je krijgt een biertje van me


Dat is de tweede al die ik van je krijg


Immortal Pride


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 07-03-2003 16:49 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2003 15:28 schreef Falkh het volgende:
Nou mijn steun heb je in ieder geval NIET.


Niet vervelend bedoelt jegens jou, maar ik ben benieuwd waarom niet


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 07-03-2003 17:00 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2003 16:49 schreef ilyc het volgende:
Niet vervelend bedoelt jegens jou, maar ik ben benieuwd waarom niet


Nou ik zal het je zeggen, ten eerste: ik vind het niet goed en niet eerlijk om een bedrijf aan te vallen omdat ie toevallig in Amerika gevestigd is. Het kan goed zijn dat het bedrijf tegen de oorlog is en gewoon probeert winst te maken. En dan de werknemers die gaan naar hun werk om zich zelf te onderhouden en hun familie.

En ten tweede; ik vind dit de zoveelste wanhoop poging om een oorlog te stoppen. Oorlog komt eraan of je er nu mee eens bent ofniet, leg je er toch bij neer.


Immortal Pride


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 07-03-2003 19:46 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Niet bij neerleggen, maar inderdaad ook geen wilde boycott-acties.

Boycott-acties moeten altijd zuiver gericht zijn op een te bereiken doel. Acceptatie van "collateral damage" is niet verenigbaar met de zuivere ziel.

Ook het haten van abstracties veroorzaakt lijden, want het zoekt concreet te worden en zoals liefde, ook haat verdubbelt bij het delen.

Every soul is interwoven before the wrong and right
Killing is just another form of suicide.


Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 07-03-2003 21:58 by Astaroth Wijzig reactieProfiel van AstarothQuote dit berichthttp://odyssey.sickminds.org

Effe tussendoor...

Ik heb vroeger bij de McDonalds gewerkt (tja, je moet toch ergens beginnen..) en ik kan je vertellen dat hun producten dus niet uit de VS komen...

Het vlees was afkomstig uit engeland, maar komt nu grotendeels uit duitsland. Andere producten komen uit o.a. Frankrijk, Duitsland, Belgie en Engeland...

Tevens is elke McDonalds een franchise.. met een nederlands eigenaar. Zijn winst gaat naar zijn eigen bedrijf. Hij betaalt royalties aan McDonalds Corp.

Dus als hij minder winst ziet, betekent het dat hij minder winst heeft. McDonalds Corp. krijgt gewoon hun vaste royalties (centjes)

Dus je gaat McDonalds boycotten? Da's goed... daarmee naai je dus Nederlanders. Gaan er filialen sluiten? Dan gaan de Fransen, Duitsers, Belgen en Engelsen er eerst aan. McDonalds Corp ondervind er weinig last van.

Oh ja... en wie waren er nou tegen een oorlog?


Als je de VS wilt boycotten moet je er niet heen geen. Geen buitenlandse toerisme doet ze bv. veel meer pijn omdat de regering daar o.a. ook geld van krijgt.

In the end though, de VS is een land wat jammer genoeg redelijk zelfstandig kan leven. Europa als een geheel kan het ook wel, denk ik.
Wil je de VS schade gaan doen? Moet je een bom om je middel heen doen en dan op het Witte Huis afrennen.


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-03-2003 2:07 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Je kan toch gewoon Amerikaanse supermarktproducten boycotten?

...al hoop ik idd dat iemand met een bom om z'n middel bij het afgaan bush omhelst.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 08-03-2003 2:09 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2003 2:07 schreef Mutilator het volgende:
Je kan toch gewoon Amerikaanse supermarktproducten boycotten?

...al hoop ik idd dat iemand met een bom om z'n middel bij het afgaan bush omhelst.

Ik hoop dat iemand zijn/haar videocamera in de aanslag heeft --> Faces Of Death deel 26


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 08-03-2003 19:20 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Niet bij neerleggen, maar inderdaad ook geen wilde boycott-acties.

Boycott-acties moeten altijd zuiver gericht zijn op een te bereiken doel. Acceptatie van "collateral damage" is niet verenigbaar met de zuivere ziel.

- Oebe

O.K. ik geef je gelijk, mijn enthousiasme kan me nog wel eens tot enigszins overhaaste uitspraken verleiden...

Falkh, je moet wel ophouden met het uitlokken van biertjes van mij, als het ooit tot een zm-meeting komt heb ik zelf niks meer te drinken...

Toch vind ik het een verkeerde gedachte je neer te leggen bij de oorlog, dat is gewoon "defeatist" zoals dat zo mooi heet, zo veranderd er nooit wat als iedereen zo denkt...


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 12-03-2003 1:49 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Amerika is een soort kankergezwel, dat alles wil infecteren en kapotmaken!


Iedereen heeft recht op mijn mening.


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 27-04-2003 4:57 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2003 0:32 schreef Judge M. het volgende:
Dit kreeg in vandaag in mijn brievenbus:
*scans*
Zou de AEL zieltjes aan het winnen zijn bij mij in de buurt?

he die heb ik een tijdje geleden ook binnengekregen, heb me helemaal rot lopen lachen


My madness, my sadness


HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 27-04-2003 11:29 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Ik zeg gewoon niks meer tegen Bush als ik hm weer eens tegenkom in de kroeg.....vroeger was hij wel koel, lekker bier drinken een beetje tjokkefoll worden, maar nu is ie getrouwd en heeft hij andere behoefte....nee, van mij krijgt hij geen bier meer


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-04-2003 11:51 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2003 11:29 schreef HEUY het volgende:
HEUY!!!!

Ik zeg gewoon niks meer tegen Bush als ik hm weer eens tegenkom in de kroeg.....vroeger was hij wel koel, lekker bier drinken een beetje tjokkefoll worden, maar nu is ie getrouwd en heeft hij andere behoefte....nee, van mij krijgt hij geen bier meer

Ja hij is echt een lul geworden


Demosthenese
Usericon van Demosthenese
Posted 27-04-2003 12:00 by Demosthenese Wijzig reactieProfiel van DemostheneseQuote dit bericht

Amerika massaal boycotten kan wel een leuke actie worden, ze hebben namelijk een gigantische staatsschuld en ik las ergens dat het bedrijfsleven daar 2,5 miljard dollar per dag op moeten brengen om de rente te betalen. Als je het bedrijfsleven weet te saboteren stort de economie in elkaar


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen