IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : America boycotten Vorige pagina | Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-03-2003 21:47 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2003 21:45 schreef karnivoor het volgende:
zoals gezegd zijn dit europese bedrijven met lokale mensen als arbeiders, dus die wou je allemaal werkloos gaan maken daarvoor?

Waar gehakt wordt, vallen spaanders...

Trouwens, alleen LOSERS werken bij McDonalds .


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-03-2003 21:47 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 6 maart 2003 21:43 schreef Dwaallicht het volgende:
Vreselijk he. Daar begrijp ik nou ook helemaal niets van.


Die afhankelijkheid van fast food snap ik sowieso niet!

LEER KOKEN, HOMEAU'S!!!!!

Enfin, de franse keuken is gaaf. Franse wijn is gaaf. Duits bier is gaaf. En, daar hebben ze ook Bratwurst!!! En de Fransen eten kilo's vlees, dus dat zit wel goed. Ik heb gehoord dat Mecca Cola erg lekker is, btw.


P.S. een amerikaanse snackbareigenaar heeft z'n 'French Fries' omgedoopt in 'Liberty Fries'


als tegenhanger van cherry coke van cocal cola en drpepper van pepsi is 3es nu met drnogwat begonnen, erg goed te drinken nu ik het me bedenk vraag me alleen af of 3es wel een eropees bedrijf is want daar heb ik ook zo mn twijfels over...


Je moeder.


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 06-03-2003 21:48 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Nee, want die mensen gaan dan voor de groeiende Europese bedrijven werken.



En bij de produkten waarvoor nu nog geen Europees alternatief voor is kan dan onderzoek worden gedaan en ook zelf worden geproduceerd.


Nogmaals (om het gras voor de cynische voeten weg te maaien) het is allemaal idealistisch, maar ik heb liever wat idealen dan dat ik als een hedonische zombie leef.

[Dit bericht is gewijzigd door 1i1ith op 06-03-2003 21:52]



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-03-2003 21:48 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 6 maart 2003 21:47 schreef Dwaallicht het volgende:
Waar gehakt wordt, vallen spaanders...

Trouwens, alleen LOSERS werken bij McDonalds .


dat is waar

en verder boeit het mij ook weinig of ze ontslagen worden maar ik dacht dat er wel wat mensen zouden zijn die daar wel wat om gaven


Je moeder.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-03-2003 21:49 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 6 maart 2003 21:48 schreef 1i1ith het volgende:
Nee, want die mensen gaan dan voor de groeiende Europese bedrijven werken.




als dat zo makkelijk zou zijn had men dat vast wel eerder gedaan in de geschiedenis, overstappen naar een groeiend alternatief...


Je moeder.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 06-03-2003 21:52 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2003 21:48 schreef 1i1ith het volgende:
Nee, want die mensen gaan dan voor de groeiende Europese bedrijven werken.



even serieus, als dat zo makkelijk was... er is nu niet echt bepaald een overvloed aan banen he ?


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 06-03-2003 21:54 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2003 21:48 schreef 1i1ith het volgende:
Nogmaals (om het gras voor de cynische voeten weg te maaien) het is allemaal idealistisch, maar ik heb liever wat idealen dan dat ik als een hedonische zombie leef.
Klinkt wel lekker true.


Touché, pussycat!


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 06-03-2003 22:39 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

ik drink al jaren geen product meer van coca-cola, goed he


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-03-2003 22:41 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

die 3es shit is wel goedkoper merk ik nu, nu ik het bonnetje nog eens bekijk

maar vraag me af of het niet ook USA is...


Je moeder.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 06-03-2003 22:44 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Wat een waardeloze actie zeg, net of het zin heeft om met 2 man amerikaanse producten te gaan boycotten. En ik ga echt niet vanwege zo'n schurfterig mannetje als Bush mijn voedselpatroon aanpassen. In de grote stad wil ik gewoon mijn McChicken of Whopper Menuutje eten!


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 07-03-2003 0:04 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Wat heeft het voor zin om niet naar de Mac te gaan of geen Coca Cola meer te drinken omdat deze bedrijven uit Amerika komen en die oorlog willen voeren

Daar heeft Bush schijt aan of je nou wel of niet naar de mac gaat

Zoals Karnivoor zei: vlaggen verbranden is effectiever


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-03-2003 0:08 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

en leuker


Je moeder.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 07-03-2003 0:13 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2003 0:08 schreef karnivoor het volgende:
en leuker

en warmer


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 07-03-2003 0:32 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Dit kreeg in vandaag in mijn brievenbus:




Zou de AEL zieltjes aan het winnen zijn bij mij in de buurt?



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-03-2003 0:36 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2003 21:01 schreef 1i1ith het volgende:
Geopperd werd geen Coca of Pepsi Cola te drinke;




Helaas voor velen blijft het dan niet bij Coca cola, maar zal men zich moeten onthouden van een groot deel van het het frisdrankaanbod, daar ook dranken als Sprit, Splash, Aquarius, Nestea, Minute Maid, Fanta, Dr. Pepper, Cherry Coke en Barcardi mix-drankjes allemaal van de Coca Cola Company zijn..
(overigens drink ik zelf zowiezo nagenoeg geen frisdrank, maar ik kan me voorstellen dat een frisdrankfan die america wil boycotten een probleem heeft, zeker ook omdat cocacola bijna een monopolie heeft op de frisdrankautomaten op faculteiten, scholen , bioscopen etc., waar uiteraard ALLEEN maar coca-cola-company dranken inzitten!


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 07-03-2003 0:58 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2003 21:43 schreef Dwaallicht het volgende:


Enfin, de franse keuken is gaaf. Franse wijn is gaaf. Duits bier is gaaf. En, daar hebben ze ook Bratwurst!!! En de Fransen eten kilo's vlees, dus dat zit wel goed. Ik heb gehoord dat Mecca Cola erg lekker is, btw.

En niet te vergeten Belgisch en Nederlands bier (nouja, die 3 lekkere biertjes die Nederland heeft). De cola van Dirk vd Broek is trouwens niet te zuipen, i.t.t. tot de sinas die wel redelijk te doen is. Trouwens voor je tanden kan je geloof ik beter bier drinken als cola, dus


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 07-03-2003 9:24 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

Waarom zou je een Amerikaans bedrijf boycotten! Misschien is ie ook wel tegen de oorlog en probeert ook maar een boterham te verdienen?
Wat een achterlijke boer die deze topic heeft gestart.


Immortal Pride


Meulen35
Vic Rattlehead
Usericon van Meulen35
Posted 07-03-2003 9:30 by Meulen35 Wijzig reactieProfiel van Meulen35Quote dit berichthttp://www.chat4all.nl/members/strangewings

ook geen amerikaanse metal kopen

DACHT HET NIET !


The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 07-03-2003 10:30 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2003 9:24 schreef Falkh het volgende:

Wat een achterlijke boer die deze topic heeft gestart.


Correctie: Boerin......

En het is maar een idee voor mensen die iets willen doen. Ga je maar lekker het schompes drinken aan cola als je daar blij mee bent.

Over Amerikaanse cd's, die kun je toch branden?

- is er trouwens geen mod in de buurt om de fout in de titel te verbeteren of kun je dat zelf ook doen als je een topic hebt gestart? -

[Dit bericht is gewijzigd door 1i1ith op 07-03-2003 10:33]



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-03-2003 11:09 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

wat is bouycotten nu weer? vast niet bouiend


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 07-03-2003 11:10 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht




Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 07-03-2003 11:16 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

Amerika boycotten door geen pepsi te drinken?


kom op man...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-03-2003 11:18 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Meeste amerikaanse producten die wij hier hebben komen helemaal niet rechtstreeks uit Asmerika, die worden gewoon in Europa geproduceerd.


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 07-03-2003 11:22 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Zoals ik al in de opening van dit topic vroeg (....) weten jullie dan manieren waarop dat effectiever kan????



Falkh
Usericon van Falkh
Posted 07-03-2003 11:22 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2003 10:30 schreef 1i1ith het volgende:
Correctie: Boerin......

En het is maar een idee voor mensen die iets willen doen. Ga je maar lekker het schompes drinken aan cola als je daar blij mee bent.

Over Amerikaanse cd's, die kun je toch branden?

- is er trouwens geen mod in de buurt om de fout in de titel te verbeteren of kun je dat zelf ook doen als je een topic hebt gestart? -


Oh gaan we het daar op gooien. Ben je nou zo achterlijk of doe je nou zo achterlijk. Waarom zou je een amerikaans bedrijf aanvallen, die misschien wel helemaal niks met Bush en consorten te maken wil hebben! Dit is dan broodroof en niks anders, en als je nou op je teentjes bent getrapt jammer voor jou maar je gedraagt je zo idioot dat ik niks anders kan zeggen dan.

FUCK OFF

p.s. cd's branden is zowieso al slecht voor een bedrijf, dus zorg jij en je hippie vriendjes dan maar dat je een stuk of 100.000.000 releases gaat branden dan dwarsboom je ook de Amerikaanse arbeider. En die moet je juist niet hebben! Koop een vliegtuig en ram in het Wittehuis
Verstandsloose idioot.

Godverdomme zo erg heb ik me nog nooit geiriteerd aan bepaald forum kandidaten


Immortal Pride


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen