IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : America boycotten Vorige pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-04-2003 12:04 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2003 12:00 schreef Demosthenese het volgende:
Amerika massaal boycotten kan wel een leuke actie worden, ze hebben namelijk een gigantische staatsschuld en ik las ergens dat het bedrijfsleven daar 2,5 miljard dollar per dag op moeten brengen om de rente te betalen. Als je het bedrijfsleven weet te saboteren stort de economie in elkaar

Duh tuurlijk stort de economie in elkaar als het bedrijfsleven stuk gaat. die gaan hand in hand. Economie is niet gebaseerd op bloemenplukkende hippies, duh


Demosthenese
Usericon van Demosthenese
Posted 27-04-2003 12:17 by Demosthenese Wijzig reactieProfiel van DemostheneseQuote dit bericht

Zover was ik ook al maar ik verwacht niet dat je het bedrijfsleven kapot kan maken door een boycot van alleen Nederland en misschien nog 1 of 2 landen. Bij Amerika hoef je de boel alleen een beetje af te zwakken en dan gaat het al fout.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-04-2003 12:39 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2003 12:17 schreef Demosthenese het volgende:
Zover was ik ook al maar ik verwacht niet dat je het bedrijfsleven kapot kan maken door een boycot van alleen Nederland en misschien nog 1 of 2 landen. Bij Amerika hoef je de boel alleen een beetje af te zwakken en dan gaat het al fout.

Ehm Nederland is een van de meest open economieën ter wereld....... maar wil je nu het land of industrie in zijn geheel kapot maken, en wil je dat dan door middel van een revolutie of door een verandeirng in denk en leef wijze.....


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen