IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Uitgaan voor metallieden. Vorige pagina | Volgende pagina
blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 02-10-2003 14:10 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

ik ben niet echt heel enthousiast over de kroeg bij mij in het dorp maar ja das niet zo gek als je in Buitenpost woont.




stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 02-10-2003 15:22 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2003 17:36 schreef B6R6A6M het volgende:
Ik kom wel redelijk vaak in de Docter in Zwolle en heel soms ga ik ergens anders naar toe.


kom jij uit zwolle?


Subtiel kamerolifantje


Mariekwel
Usericon van Mariekwel
Posted 02-10-2003 15:42 by Mariekwel Wijzig reactieProfiel van MariekwelQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2003 17:24 schreef Supreme Sophie het volgende:
Goedendag,
Tipje Bibelot in dordrecht..
Als je verder niks te doen hebt heerscht het daar enorm Hier in de omgeving is het zoiezo fuck. Ook zit er in dordrecht 'Het Avontuur' (cafe'tje).. Weet iemand toevallig een goede Metalshop die op zondag open is?

Gegroet Sophie


Heej Sophie,

Jij komt uit dordt?


Mariekwel
Usericon van Mariekwel
Posted 02-10-2003 15:47 by Mariekwel Wijzig reactieProfiel van MariekwelQuote dit bericht

En Taurus is een metalshop in Dordt.


Supreme Sophie
Usericon van Supreme Sophie
Posted 03-10-2003 10:48 by Supreme Sophie Wijzig reactieProfiel van Supreme SophieQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2003 15:42 schreef Mariekwel het volgende:
Heej Sophie,

Jij komt uit dordt?

Zwijndrecht..


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 03-10-2003 16:15 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Morgen ga ik weer naar strotebeker (Arnhem)


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 05-10-2003 21:30 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

quote:
Op 3 september 2003 12:22 schreef irritante klootzak het volgende:
"Da's typisch. Degene die ik ken die daar draait, doet niet aan verzoekjes..."


misshcien komt het omdat jij kut verzoekjes wil horen?

Maartje en Marieke draaien toch altijd wel onze verzoekjes.. hehehehehe...


Nee, ik ken hem persoonlijk, en hij vertelde mij niet meer aan verzoekjes te doen omdat toch altijd dezelfde nummers opleverde. En dan voornamelijk alleen van Rammstein en Metallica.


Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 05-10-2003 21:38 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

quote:
Op 3 oktober 2003 16:15 schreef Visor het volgende:
Morgen ga ik weer naar strotebeker (Arnhem)


Wij zouden gaan, maar 2/3e was kapot (incl. mij na een weekje schnabbelen). Volgende week maar weer.

En herhaalde vraag aan WXena: ooit nog Cafe One meegemaakt in Arnhem?


BellaDamaNocturna
BIERKOMENNNNN
Usericon van BellaDamaNocturna
Posted 05-10-2003 22:34 by BellaDamaNocturna Wijzig reactieProfiel van BellaDamaNocturnaQuote dit berichthttp://img18.photobucket.com/albums/v53/BellaDamaNocturna/meversusme/th_Foto_1338.jpg

Normaal kom ik ook in de stortebeker boven
2 weken geleden was ik er nog maar door concerten en feesten weinig tyd heel mischien dat ik deze zaterdag kom
verder wil ik een keer naar Genesis in Nijmegen en het hardrock cafe in ede/wageningen


AARGHHH


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 06-10-2003 18:22 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2003 22:34 schreef BellaDamaNocturna het volgende:
Normaal kom ik ook in de stortebeker boven
2 weken geleden was ik er nog maar door concerten en feesten weinig tyd heel mischien dat ik deze zaterdag kom
verder wil ik een keer naar Genesis in Nijmegen en het hardrock cafe in ede/wageningen


Zaterdag heb ik me ook vermaakt in de stort met oa een kotsende Phantom Lord


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


winter throned
under the knife
Usericon van winter throned
Posted 06-10-2003 18:38 by winter throned Wijzig reactieProfiel van winter thronedQuote dit bericht

meestal ben ik gewoon buiten of binnen
ga wel eens naar concertjes


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 06-10-2003 19:21 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2003 16:15 schreef Visor het volgende:
Morgen ga ik weer naar strotebeker (Arnhem)
dat was gezellig

[Dit bericht is gewijzigd door Phantom Lord op 06-10-2003 19:22]


FREEZE


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 06-10-2003 19:21 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2003 18:22 schreef Visor het volgende:
Zaterdag heb ik me ook vermaakt in de stort met oa een kotsende Phantom Lord
Geheel en al... afgelopen dagen nog vaak over gedaan


FREEZE


thou shalt suffer
Usericon van thou shalt suffer
Posted 06-10-2003 19:27 by thou shalt suffer Wijzig reactieProfiel van thou shalt sufferQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2003 14:10 schreef blastmaster het volgende:
ik ben niet echt heel enthousiast over de kroeg bij mij in het dorp maar ja das niet zo gek als je in Buitenpost woont.




Woon jij in Buitenpost??
Ik in Kollum, nooit geweten dat er metallui in Buitenpost wonen


Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 06-10-2003 19:30 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

rockefeller wageningen


"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-10-2003 19:33 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2003 19:21 schreef Phantom Lord het volgende:
Geheel en al... afgelopen dagen nog vaak over gedaan

Vrienden van mij waren er ook (rood krullend haar, luistert naar de naam Quinz) Hij zei dat er een vrouw met onwijs dikke tieten aan de bar zat.


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 06-10-2003 19:35 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2003 19:33 schreef ghoulliette het volgende:
Vrienden van mij waren er ook (rood krullend haar, luistert naar de naam Quinz) Hij zei dat er een vrouw met onwijs dikke tieten aan de bar zat.

Kan best.. heb eigenlijk nog maar weinig mee gekregen... Ben best blij dat ik die dan niet gezien heb


FREEZE


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-10-2003 19:35 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2003 22:34 schreef BellaDamaNocturna het volgende:
Normaal kom ik ook in de stortebeker boven
2 weken geleden was ik er nog maar door concerten en feesten weinig tyd heel mischien dat ik deze zaterdag kom
verder wil ik een keer naar Genesis in Nijmegen en het hardrock cafe in ede/wageningen

Naar de So What? daar moet je alleen gaan als er iets speciaals is, anders zitten er dezelfde oude lui aan de bar, en de zelfde jongelui achterin.


Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 06-10-2003 20:39 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

quote:
Op 6 oktober 2003 19:33 schreef ghoulliette het volgende:
Vrienden van mij waren er ook (rood krullend haar, luistert naar de naam Quinz) Hij zei dat er een vrouw met onwijs dikke tieten aan de bar zat.



En ik was en niet eens...

Er zit wel vaak zo'n gothic grietje met stevige voorgevel. En een meisje achter de bar. Meer vrouwelijks zie ik er trouwens niet (buiten mezelf) als ik er ben.

Rood krullend haar, dat zijn er meer. Zeker ook een sik en 2 meter lang.

En zo te lezen ben ik best blij dat ik afgelopen zaterdag vrij brak was. Ik heb weer helemaal niks gemist....


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 06-10-2003 20:41 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2003 20:39 schreef Killing Zoe het volgende:
En ik was en niet eens...

Er zit wel vaak zo'n gothic grietje met stevige voorgevel. En een meisje achter de bar. Meer vrouwelijks zie ik er trouwens niet (buiten mezelf) als ik er ben.

Rood krullend haar, dat zijn er meer. Zeker ook een sik en 2 meter lang.

En zo te lezen ben ik best blij dat ik afgelopen zaterdag vrij brak was. Ik heb weer helemaal niks gemist....
Yep, je hebt niets gemist hoor


FREEZE


campske666
Usericon van campske666
Posted 07-10-2003 12:29 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Waar zijn er nogal eens leuke dingen te doen in Belgisch Limburg voor metal-mensen ?


daholygoat
Usericon van daholygoat
Posted 07-10-2003 12:54 by daholygoat Wijzig reactieProfiel van daholygoatQuote dit bericht

In zwolle zit tegenwoordig de Rock Inn, waar wel metal gedraaid wordt. Het is er nog niet echt heel druk omdat de meeste mensen naar de docter gaan nog steeds (waarschijnlijk omdat daar meer chickies zijn) maar het is op zich wel een coole tent.


Stringz
Usericon van Stringz
Posted 07-10-2003 12:54 by Stringz Wijzig reactieProfiel van StringzQuote dit berichthttp://www.myspace.com/petra_guijtarist

yohoooowww... was weer gezellie in de Stört afgelopen zaterdag!, hehehe, stja Mr. airwolf... weer wat gemist joh!

Heej maar ghoulliette.. jij gaat trouwens vast ook wel mee naar Suncaged de 25e... need a ride?


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-10-2003 18:51 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2003 19:30 schreef Airwolf het volgende:
rockefeller wageningen


Nog steeds Cremation aanstekers aan het slijten in die tent??



Stringz
Usericon van Stringz
Posted 14-10-2003 13:15 by Stringz Wijzig reactieProfiel van StringzQuote dit berichthttp://www.myspace.com/petra_guijtarist

hahaha, ik geloof dat ze op aan t raken zijn... hij is er nu wel zuinig op!!
Tijd voor SoulreaveR aanstekers


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen