IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Uitgaan voor metallieden. Vorige pagina | Volgende pagina
Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 14-10-2004 10:33 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

...straight edge...


Iedereen heeft recht op mijn mening.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 14-10-2004 10:34 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 14 oktober 2004 10:33 schreef Leviathanica het volgende:
...straight edge...


Jaja, fanta, frisse lucht en de ware liefde..

Straight edge heilige 3 eenheid..


Een kleine snol zit zo vol.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 14-10-2004 10:34 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ja, en maden in je dreads.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 14-10-2004 10:37 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 14 oktober 2004 10:34 schreef Leviathanica het volgende:
Ja, en maden in je dreads.


Daar weet ik niks vanaf.. Met een pot bier in je handen kom je niet dichterbij dan in een straal van 2 meter.. Daarbinnen gaan ze gillen..


Een kleine snol zit zo vol.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-10-2004 12:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 10:34 schreef Leviathanica het volgende:
Ja, en maden in je dreads.
Fantastisch, hoe dom jij soms uit de hoek kunt komen ...


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 14-10-2004 14:50 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 14 oktober 2004 12:51 schreef Jenje het volgende:
Fantastisch, hoe dom jij soms uit de hoek kunt komen ...

Fantastisch zoals jij altijd blijft happen.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 14-10-2004 21:50 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 10:31 schreef SkinPeeleR het volgende:
Dat ze nog bestaan.. Toen ik er kwam (bijna 4 jaar terug) was het daar alleen maar straight edge.. En aan die fantasnuitjes valt niet veel te verdienen als uitbater zijnde..


Tis er anders altijd behoorlijk druk en gezellig tegenwoordig. Gelukkig ga ik altijd met een grote groep en zijn vele van ons liefhebber van sterke drank Die centjes komen er op die manier dus wel


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 14-10-2004 23:38 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

quote:
Op 14 oktober 2004 10:31 schreef SkinPeeleR het volgende:
Dat ze nog bestaan.. Toen ik er kwam (bijna 4 jaar terug) was het daar alleen maar straight edge.. En aan die fantasnuitjes valt niet veel te verdienen als uitbater zijnde..


Dan heb je wel een hoop gemist. Momenteel is de stort allesbehalve stretch.

edit: Wodka Woensdagen Heerschen!

[Dit bericht is gewijzigd door Killing Zoe op 14-10-2004 23:39]


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 15-10-2004 11:46 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2004 19:31 schreef Visor het volgende:
Zaterdag stortebeker


koel dan ben ik er ook


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 16-10-2004 0:13 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

'Podium' in Hardenberg blijft gezellig. Lekker in de Bikers Bar hangen, met Maiden op de achtergrond .


..."Hate can only create more hate"...


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 19-01-2005 19:08 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Wie kent er hier de Triangel in Weert?
En zo ja is het daar goed om uit te gaan?


an evil incarnation of DEATH!


watery black
Usericon van watery black
Posted 19-01-2005 19:21 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2005 19:08 schreef Dark incarnation het volgende:
Wie kent er hier de Triangel in Weert?
En zo ja is het daar goed om uit te gaan?
ben er ooit lang geleden 2 keer eens geweeest. beide keren was ik behoorlijk zat
maar wat ik me er nog van kan herinneren was t wel okee.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 19-01-2005 19:26 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2005 19:21 schreef watery black het volgende:
ben er ooit lang geleden 2 keer eens geweeest. beide keren was ik behoorlijk zat
maar wat ik me er nog van kan herinneren was t wel okee.


Want waar ga je anders heen? Ik bedoel waar draait men nog meer metal, dan?


an evil incarnation of DEATH!


watery black
Usericon van watery black
Posted 19-01-2005 19:57 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2005 19:26 schreef Dark incarnation het volgende:
Want waar ga je anders heen? Ik bedoel waar draait men nog meer metal, dan?

mjah vroeger ging ik altijd naar de vagant in echt maar die is al een paar jaar dicht. nou ga ik eigenlijk alleen nog maar naar concertjes en festivalletjes hier in de buurt. echt weinig te doen hiero de laatste tijd...


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-01-2005 19:58 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2004 0:13 schreef Immortella het volgende:
'Podium' in Hardenberg blijft gezellig. Lekker in de Bikers Bar hangen, met Maiden op de achtergrond .



Ik zit liever in popfront of rock-inn en af en toe in cafe de docter hier in Zwolle


Nix
Usericon van Nix
Posted 19-01-2005 20:00 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

In de Irish Pub word meer rock gedraait dan in de Docter.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 19-01-2005 20:02 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2005 19:58 schreef MindlessMayo het volgende:
Ik zit liever in popfront of rock-inn en af en toe in cafe de docter hier in Zwolle


Popfront: Mwah, misschien met een grote groep, verder vind ik 't niet zo'n gezellig hok.
Rock-Inn: Altijd wel gezellig gevonden, kom er nu nooit meer.
De Docter: Hm, 'vroeger' was dat leuk. Nu alleen gezellig als het er heel rustig is.

Nee, doe mij dan toch maar Podium.


..."Hate can only create more hate"...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-01-2005 20:04 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2005 20:02 schreef Immortella het volgende:
Popfront: Mwah, misschien met een grote groep, verder vind ik 't niet zo'n gezellig hok.
Rock-Inn: Altijd wel gezellig gevonden, kom er nu nooit meer.
De Docter: Hm, 'vroeger' was dat leuk. Nu alleen gezellig als het er heel rustig is.

Nee, doe mij dan toch maar Podium.


Alle plaatsen zijn inderdaad alleen leuk als er bekenden zijn. Verder vind ik het blues cafe en de ierse pubs gezelliger om te stappen. Popfront is met concerten erg gezellig, evenals Hedon.


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 19-01-2005 20:04 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 19 januari 2005 19:26 schreef Dark incarnation het volgende:
Want waar ga je anders heen? Ik bedoel waar draait men nog meer metal, dan?

In Geleen is er een Metal cafe: Ed & Rocco's



watery black
Usericon van watery black
Posted 19-01-2005 20:10 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2005 20:04 schreef Mies het volgende:
In Geleen is er een Metal cafe: Ed & Rocco's


de ed & rocko's is wel gaaf idd


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 19-01-2005 20:13 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 19 januari 2005 20:10 schreef watery black het volgende:
de ed & rocko's is wel gaaf idd
aardige eigenaar!


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 19-01-2005 20:20 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2005 20:04 schreef MindlessMayo het volgende:
Alle plaatsen zijn inderdaad alleen leuk als er bekenden zijn.



Maar dat vind ik voor de ene uitgaansgelegenheid meer gelden dan voor de andere. Popfront bijv. is van zichzelf al niet erg gezellig (inrichting, uiterlijk e.d.), vind ik.

quote:
Verder vind ik het blues cafe en de ierse pubs gezelliger om te stappen. Popfront is met concerten erg gezellig, evenals Hedon.


De Ierse pub (die naast de Doctor) vind ik idd ook erg gezellig. Gewoon relaxed een biertje drinken en bijkletsen
Hedon vind ik bij concerten ook gezellig, maar dat vind ik vooral ook van Metropool in Hengelo


..."Hate can only create more hate"...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-01-2005 20:22 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2005 20:20 schreef Immortella het volgende:
Maar dat vind ik voor de ene uitgaansgelegenheid meer gelden dan voor de andere. Popfront bijv. is van zichzelf al niet erg gezellig (inrichting, uiterlijk e.d.), vind ik.



De Ierse pub (die naast de Doctor) vind ik idd ook erg gezellig. Gewoon relaxed een biertje drinken en bijkletsen
Hedon vind ik bij concerten ook gezellig, maar dat vind ik vooral ook van Metropool in Hengelo


Die naast de doc is het blues cafe
De pubs zitten langs een ander pleintje


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 19-01-2005 20:23 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2005 20:22 schreef MindlessMayo het volgende:
Die naast de doc is het blues cafe
De pubs zitten langs een ander pleintje


Huu? Hm, dan is het het blues café! Ha!
In ieder geval die vind ik erg gezellig

(Blijkbaar ben ik er alleen in beschonken toestand geweest, als ik het achteraf verwar met de Irish pubs)...


..."Hate can only create more hate"...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-01-2005 20:24 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2005 20:23 schreef Immortella het volgende:
Huu? Hm, dan is het het blues café! Ha!
In ieder geval die vind ik erg gezellig

(Blijkbaar ben ik er alleen in beschonken toestand geweest, als ik het achteraf verwar met de Irish pubs)...


Goed mogelijk, goed mogelijk..
Wij hebben hier overigens ook Grizzly's zitten maar aangezien ik dat er uit vind zien als een hoerenkeet, ben ik er nog nooit geweest. Lang leve de vooroordelen!


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen