IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Uitgaan voor metallieden. Vorige pagina | Volgende pagina
DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 09-03-2003 21:03 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

almere -> helemaal niks !


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 09-03-2003 21:46 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Nee delft is tof
Alleen de koornbeurs, maar daar ben je als 20 jarige al bejaard, laat staan als 25 jarige...


Zenial


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 09-03-2003 21:50 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2003 21:46 schreef Zenial het volgende:
Nee delft is tof
Alleen de koornbeurs, maar daar ben je als 20 jarige al bejaard, laat staan als 25 jarige...
groningen das wel cool ,... vrienden wonen daar... das goed uitgaan


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-03-2003 21:53 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

De Koornbeurs, daar ben ik ook een keer geweest! Nog de hele avond luidkeels op popmuziek meegezongen, WHAHA. Ik heb geen metal nodig om lol te maken, al zit ik dan wel aan het bier. Um.

In de Ekko in Utrecht kan je prima uitgaan. Maar ik doe het nauwelijks meer -- met wat vrienden gezellig een avond in een café ouwehoeren nog wel, maar da's geen uitgaan. Echter, als de zomer aanbreekt zal ik wel weer vaak een terrasje pakken denk ik zo.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 09-03-2003 21:54 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Ik ga overal heen De ene keer bandjes kijken, de andere keer de kroeg in en weer een andere keer naar een trancefeest! Ik vermaak me overal wel


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 09-03-2003 22:28 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Heb je nu kort haar Shredhead of?
Ik wil wel is wat verhalen horen over trance feesten. Als je lang haar hebt


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 09-03-2003 22:30 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2003 17:27 schreef Jebes het volgende:
Ga bijna nooit uit. Wel eens naar de boothill en heel soms naar de stairway (waarom weet ik eigenlijk niet). En soms ga ik naar een discotheek om daar met veel vrienden een beetje lol te trappen.


Heeeey! Stairway, daar kom ik ook! (bij heeeeeel erg veel aan beter )


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 09-03-2003 22:30 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2003 22:28 schreef wladimir het volgende:
Heb je nu kort haar Shredhead of?
Ik wil wel is wat verhalen horen over trance feesten. Als je lang haar hebt


Wat hoor jij dan? Ik heb nog nooit ergens last van gehad iig.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 09-03-2003 22:31 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2003 22:30 schreef Shredhead het volgende:
Wat hoor jij dan? Ik heb nog nooit ergens last van gehad iig.

Ow, ik had van die bepaalde gedachten.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 09-03-2003 22:33 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Verklaar u nader?


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-03-2003 22:35 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Hehe .

Als je bedoelt dat je last zou krijgen op zo'n feestje of zo, nou dus echt NIET.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 09-03-2003 22:37 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2003 22:35 schreef Dwaallicht het volgende:
Hehe .

Als je bedoelt dat je last zou krijgen op zo'n feestje of zo, nou dus echt NIET.


Mijn rode sik schrikt af natuurlijk
Voor zover mijn lelijke voorkomen dat niet al doet


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 09-03-2003 22:40 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 9 maart 2003 22:28 schreef wladimir het volgende:
Heb je nu kort haar Shredhead of?
Ik wil wel is wat verhalen horen over trance feesten. Als je lang haar hebt


pft, ik ging begin jaren 90 ook naar housepartys, met lang haar. (dat laat je niet ergens liggen. ) no problemo.

tegenwoordig ben ik qua uitgaan behoorlijk ingedut. cafes vond ik nooit wat aan, alleen maar hangen en bier drinken kan ik thuis ook.

concerten zijn absoluut het leukst, ik mag enorm graag naar de verrichtingen van een band op een podium kijken, alle muziekstijlen vind ik haast leuk om live te bekijken, behalve jazz, reggeay en rnb shit.



Oud Vuil.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 09-03-2003 22:44 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Duidelijk jullie wonen niet in de randstad


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-03-2003 22:45 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Feestje van Shredhead was toch echt in de Jaarbeurs hiero!


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 09-03-2003 22:46 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2003 22:45 schreef Dwaallicht het volgende:
Feestje van Shredhead was toch echt in de Jaarbeurs hiero!


psies!!! En Mysteryland was ook niet bepaald in de mergelgrotten van Maastricht!


hammer
Usericon van hammer
Posted 09-03-2003 23:55 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

quote:
Op 9 maart 2003 18:12 schreef XnegativeX het volgende:
Sixty? Das toch die heerlijke aso keet? Volgens mij wordt daar heden ten dage ook nu-metal gedraaid hoor.


zeg ik, ik ben er al een jaar niet meer geweest.....



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 10-03-2003 1:03 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

[spam]
http://www.lordsofmetal.nl/bars.php?lang=nl
[/spam]

Doe er uw voordeel mee zou ik zeggen



Mies
...
Usericon van Mies
Posted 10-03-2003 1:12 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 9 maart 2003 21:54 schreef Shredhead het volgende:
Ik ga overal heen De ene keer bandjes kijken, de andere keer de kroeg in en weer een andere keer naar een trancefeest! Ik vermaak me overal wel

Daar sluit ik me dus bij aan, alleen zit ik nooit in de kroeg maar ga ik naar de discotheek.



DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 10-03-2003 8:42 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2003 1:03 schreef Judge M. het volgende:
[spam]
http://www.lordsofmetal.nl/bars.php?lang=nl
[/spam]

Doe er uw voordeel mee zou ik zeggen


zie, helemaal niks in almere


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 10-03-2003 19:08 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

Ik ga ook vrij regelmatig uit, meestal naar de Ster (in Groningen dus), da's goed toeven

En anders ook nog wel eens naar de Vera, of wat andere kroegen, hangt er net af met wie ik mee ga (overigens eindigt menig avondje vera ook in de ster, zowel concerten als swingavond ). Verder ga ik nog wel eens naar wat vrienden in Arnhem/Nijmegen, en dan zie ik wel waar ik uitkom, ze luisteren niet naar metal, dus dat wordt nog wel eens een foute tent (gevolg: headbangend op de trancevloer ), maar meestal vermaak ik mij prima. Wat betreft uiterlijk heb ik meestal niet veel problemen, al wordt ik soms preventief geronseld om een bloesje te lenen en m'n haar in een staart te doen

Verder concerten en dergelijken, maar wat metal betreft heb je in Grunnen niks te klagen

NP: Bolt Thrower - Eternal War


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 11-03-2003 12:51 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 9 maart 2003 21:53 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik heb geen metal nodig om lol te maken, al zit ik dan wel aan het bier. Um.



Vreemd is dat, ik heb dat precies andersom


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Cruel Dark Beast
-Morbid Nightmare-
Usericon van Cruel Dark Beast
Posted 11-03-2003 14:12 by Cruel Dark Beast Wijzig reactieProfiel van Cruel Dark BeastQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2003 12:51 schreef XnegativeX het volgende:
Vreemd is dat, ik heb dat precies andersom


Heb ik ook, luister liever naar metal onder het genot van een colaatje, dan naar Corry Konings( ) met een glas bier


you say you're men, we know you're cowards


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 11-03-2003 16:12 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2003 19:08 schreef Pil het volgende:
Ik ga ook vrij regelmatig uit, meestal naar de Ster (in Groningen dus), da's goed toeven

En anders ook nog wel eens naar de Vera, of wat andere kroegen, hangt er net af met wie ik mee ga (overigens eindigt menig avondje vera ook in de ster, zowel concerten als swingavond ).

Verder concerten en dergelijken, maar wat metal betreft heb je in Grunnen niks te klagen



Godverdomme! Je hebt al precies opgeschreven wat ik wou schrijven!


Dear dirty delightful old drunken old days


WXena
Usericon van WXena
Posted 12-03-2003 0:24 by WXena Wijzig reactieProfiel van WXenaQuote dit bericht

Nijmegen-> Backstage/de Eend/Genesis/de Bijstand
Arnhem->zaterdagavond bovenin de Stortebeker
eventueel Streetcafé
voor jongeren->de Move


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen