IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Uitgaan voor metallieden. Vorige pagina | Volgende pagina
pien-23
Usericon van pien-23
Posted 31-03-2003 19:48 by pien-23 Wijzig reactieProfiel van pien-23Quote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2003 19:31 schreef Lies het volgende:
Dan moet je wel vrienden hebben natuurlijk.




leuke naam hè?!


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 02-04-2003 12:31 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

in Haarlem ga ik graag naar 't Patronaat, 't Melkwoud en de Gooth, en een enkele keer in de Fietsznfabriek.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 02-04-2003 15:21 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik ging af en toe wel eens eeen biertje drinken in De Ster in Groningen, maar toen ik daar met een CD-tje van Emperor aan kwam was het van "Ga weg met die kankerherrie!" Toen zette die snorremans maar weer een plaat van Helloween op... Daar kom ik dus nooit meer...


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 02-04-2003 15:21 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik ging af en toe wel eens eeen biertje drinken in De Ster in Groningen, maar toen ik daar met een CD-tje van Emperor aan kwam was het van "Ga weg met die kankerherrie!" Toen zette die snorremans maar weer een plaat van Helloween op... Daar kom ik dus nooit meer...


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 02-04-2003 15:23 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

de febo


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


MetalfanBlackness
mfbforum.tk
Usericon van MetalfanBlackness
Posted 04-04-2003 11:22 by MetalfanBlackness Wijzig reactieProfiel van MetalfanBlacknessQuote dit berichthttp://forum.metalfanblackness.com

Ik ga vaak of in Oss naar de kroeg het kaatje, maar omdat daar meestal niks te doen is en ik daar al te vaak ben geweest ga ik af en toe met vrienden naar de extase in tilburg...Maar ik ga veel liever naar een concert :D


What is this hell you have put me through, Do as I say not as I do, pushed onto me what's wrong or right, hidden from this thing that they called live, Mijn forum


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 12-04-2003 17:06 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

VERDOMME!! Gisteren na Staddijk zijn we naar de Genesis gegaan. Trappetje af en een lekker donkere keldor.
Verzoekjes hoorde ik meteen [ok, was niet druk].


RdP
"Fucked Up" en "Ready To Die"
Usericon van RdP
Posted 12-04-2003 17:08 by RdP Wijzig reactieProfiel van RdPQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2003 15:23 schreef Visor het volgende:
de febo




Hakkuh


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-04-2003 17:09 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Ik ga gewoon met vrienden uit, niet met muziek.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


arichia
Usericon van arichia
Posted 12-04-2003 17:47 by arichia Wijzig reactieProfiel van arichiaQuote dit bericht

ja , t is moeilijk om naar een disco te gaan waar ze alleen de muziek draaien die de gemiddelde ZM bezoeker hier graag beluisterd, maar wat is dan belangrijker? schik hebben met je wat ze noemen.. vrienden en het naar je zin hebben, of telkens op een festifal of concert moeten wachten?
Ik kies liever voor het laatste... hahaha
Maar ieder zijn eigen. ik ga regelmatig naar de metropool in hengelo of anders wel een ander kroegie. aij maar tied van leven hebt..


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 12-04-2003 17:51 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ach ja, ik ga eigenlijk alleen af en toe naar concerten tegenwoordig. Metalkroegen zijn vrijwel hetzelfde als gewone kroegen. Kutmuziek wordt er overal wel gedraaid en ik kom er toch alleen maar strontbezopen vandaan.

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 12-04-2003 17:52]


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


natassja
Usericon van natassja
Posted 12-04-2003 17:53 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2003 17:06 schreef Slechtheid het volgende:
VERDOMME!! Gisteren na Staddijk zijn we naar de Genesis gegaan. Trappetje af en een lekker donkere keldor.
Verzoekjes hoorde ik meteen [ok, was niet druk].


genesis sucks, kleine kloot kelder 1 keer darkthrone voor de rest bagger


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 12-04-2003 17:57 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2003 17:53 schreef natassja het volgende:
genesis sucks, kleine kloot kelder 1 keer darkthrone voor de rest bagger
Vreemd, ik heb 3x Darkthrone gehoord, wat Immortal en black die ik niet bij naam ken, in het anderhalf uur dat we daar zaten.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 12-04-2003 18:03 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Hier in Leuven is al jarenlang helemaal niks meer.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 12-04-2003 18:04 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2003 18:03 schreef mislyd het volgende:
Hier in Leuven is al jarenlang helemaal niks meer.

Hier is nog nooit iets geweest.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


natassja
Usericon van natassja
Posted 12-04-2003 19:51 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2003 17:57 schreef Slechtheid het volgende:
Vreemd, ik heb 3x Darkthrone gehoord, wat Immortal en black die ik niet bij naam ken, in het anderhalf uur dat we daar zaten.



ik hoorde alleen veel dimmu en cradle eneh verzoekjes nee helaas meneer had het te druk, en de enige enslaved die ze hadden was die fucking monumensom ofzo


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 12-04-2003 21:40 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2003 17:06 schreef Slechtheid het volgende:
VERDOMME!! Gisteren na Staddijk zijn we naar de Genesis gegaan. Trappetje af en een lekker donkere keldor.
Verzoekjes hoorde ik meteen [ok, was niet druk].


Vergelijkbaar met de Dynamo?


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 13-04-2003 0:14 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2003 21:40 schreef TNightmare het volgende:
Vergelijkbaar met de Dynamo?
Minder leuke aankleding, maar qua verlichting misschien nog wel duisterder, en een stuk kleiner, wat een echt hol-effekt met zich meebrengt.


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 13-04-2003 11:43 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

De boothill in Utrecht is wel gezellie


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


grevdrake
BC Rich fansite
Usericon van grevdrake
Posted 22-04-2003 16:40 by grevdrake Wijzig reactieProfiel van grevdrakeQuote dit berichthttp://www.bcrich.kicks-ass.org

Roxy (Metal-disco) in Essen (D): elke zaterdag metal.
Kleine zaal: black/thrash/death
Grote zaal: death/core/industrial/heavy

Matrix (disco) in Bochum (D): elke zaterdag metal en elke 2de en 4de vrijdag van de maand alternatieve metal (1 vloer) en gothic (3 vloeren)


...only dead people are cool...


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 22-04-2003 22:16 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

gaat nooit en te nimmer uit in Amsterdam.


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 22-04-2003 22:36 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 12 april 2003 17:57 schreef Slechtheid het volgende:
Vreemd, ik heb 3x Darkthrone gehoord, wat Immortal en black die ik niet bij naam ken, in het anderhalf uur dat we daar zaten.
en dat kan je je wel herinneren.....


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Sater
Usericon van Sater
Posted 22-04-2003 23:37 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ik ben zo'nn beetje altijd te vinden in De Gonz
Dit is een Societeit/jongerencentrum. Er wordt allen alternatieve muziek gedraait, veel metal (ook onbekende zooi) het merendeel van de bezoekers is metalhead, verder ook punk, ska, 80's enz...
en het bier is goedkoop, 1,10 voor een (Amstel)tappie. Komt allen eens langs zou ik zeggen, opvrijdag sta ik altijd achter de bar. En we hebben ook een keer per maand bands staan.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-04-2003 23:40 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2003 23:37 schreef Sater het volgende:
Ik ben zo'nn beetje altijd te vinden in De Gonz
Dit is een Societeit/jongerencentrum. Er wordt allen alternatieve muziek gedraait, veel metal (ook onbekende zooi) het merendeel van de bezoekers is metalhead, verder ook punk, ska, 80's enz...
en het bier is goedkoop, 1,10 voor een (Amstel)tappie. Komt allen eens langs zou ik zeggen, opvrijdag sta ik altijd achter de bar. En we hebben ook een keer per maand bands staan.


Waar is deze toko dan


"This one is older than shit, heavier than time!"


robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 23-04-2003 2:46 by robbemans Wijzig reactieProfiel van robbemansQuote dit berichthttp://www.snakes-reptiles.com

hmm jullie hebben nog mazzel in me durp wonen wel geteld 2 metalheads waarvan ik er 1 ben *zucht*


Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen