IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Therion Vorige pagina | Volgende pagina
helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 11-04-2004 12:49 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Damn... Marieke en Rutger, jullie hebben geen moment gelogen he. Dit heerscht!


I'm not being rude. You're just insignificant.


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 12-04-2004 18:14 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

Huh? Hoe kom jij nou weer aan die cd's? Ik dacht dat Rutger de recensie zou schrijven? Laat me raden, Rutger heeft de cd's via Kristian en jij via Nuclear Blast.... Ach jullie komen er wel uit he?

En natuurlijk heb ik niet gelogen, beide cd's hebben al menig rondje in mijn cd-speler gedraaid! Al is Lemuria effe wennen in het begin.


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


The Grand Wazoo
Koekje :'D
Usericon van The Grand Wazoo
Posted 12-04-2004 18:53 by The Grand Wazoo Wijzig reactieProfiel van The Grand WazooQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2004 15:25 schreef Midnight het volgende:
*kuch* Rutger...*kuch* Het is Sirius B in plaats van Cirius B... In de tracklist van cd 1 heb je het wel goed geschreven..
Yep ,
net als Sirius Black..! :p

Nee, wat zou het betekenen?_?


Masturbation is not the same.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 12-04-2004 21:30 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2004 18:14 schreef Midnight het volgende:
Huh? Hoe kom jij nou weer aan die cd's? Ik dacht dat Rutger de recensie zou schrijven? Laat me raden, Rutger heeft de cd's via Kristian en jij via Nuclear Blast.... Ach jullie komen er wel uit he?

En natuurlijk heb ik niet gelogen, beide cd's hebben al menig rondje in mijn cd-speler gedraaid! Al is Lemuria effe wennen in het begin.


Sja, ik probeer de volledige 2 cd's te krijgen aangezien de promo de 10 beste nummers van de 2 cd's bevat! En er staat een interview geplanned met de gebroeders Niemann!

veel plezier trouwens als K in nederland is!!!


I Find That I Am Not There...


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 13-04-2004 0:20 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

Ja ik begreep vanavond van Helmet dat het om een promo ging. Over alletwee die cd's, dat moet je maar met Kris regelen, ik geloof dat dat wel kon maar ik kan natuurlijk niet voor hem spreken..

Ja nog anderhalve dag!


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


Vuile Pui
Usericon van Vuile Pui
Posted 13-04-2004 11:50 by Vuile Pui Wijzig reactieProfiel van Vuile PuiQuote dit berichthttp://www.alkerdeel.be

heb gisteren die nieuwe therion-promo gehoord ... damm, grunts en heel de shit er weer bij, wat een keigoed uitgewerkte plaat, er zullen menige ogen opengaan,ik kan het je verzekeren, het huist zo tussen theli en vovin, echt super super vet


www.alkerdeel.be blacksludgedoomdrone


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 13-04-2004 11:57 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

juist ja, ik heb beide cd's in zijn geheel al een keer gehoord!! heerlijk die GRUNT erweer bij! fantastisch!!!! echt een lekkere dubbel cd!!!


I Find That I Am Not There...


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 13-04-2004 14:09 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2004 11:50 schreef Vuile Pui het volgende:
heb gisteren die nieuwe therion-promo gehoord ... damm, grunts en heel de shit er weer bij, wat een keigoed uitgewerkte plaat, er zullen menige ogen opengaan,ik kan het je verzekeren, het huist zo tussen theli en vovin, echt super super vet


Dat noem ik nou goed nieuws! Secret of the runes vond ik eigenlijk niet hard genoeg, elke keer dat ik hem luister hoop ik nog ergens grunts te horen..


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 13-04-2004 15:34 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

weest gerust,de grunts zijn er echt, en precies op de goede momenten!!


I Find That I Am Not There...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 13-04-2004 15:55 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2004 15:34 schreef rvanderholst het volgende:
weest gerust,de grunts zijn er echt, en precies op de goede momenten!!


Grunts?????????

Gaaf!!!


Het enige dat ik altijd op te merken had aan de latere Therion, was het gemis aan grunts...

Want Theli, Vovin, Deggial en Secret of the Runes zijn stuk voor stuk goede albums, maar grunts erbij had het feest helemaal compleet gemaakt.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 13-04-2004 16:34 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2004 11:50 schreef Vuile Pui het volgende:
heb gisteren die nieuwe therion-promo gehoord ... damm, grunts en heel de shit er weer bij, wat een keigoed uitgewerkte plaat, er zullen menige ogen opengaan,ik kan het je verzekeren, het huist zo tussen theli en vovin, echt super super vet

Ehm, op Theli en Vovin staan toch geen grunts, als de nieuwe daar tussen hangt is het dus gewoon een nieuw soft album


In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 13-04-2004 16:39 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2004 16:34 schreef X-Act het volgende:
Ehm, op Theli en Vovin staan toch geen grunts, als de nieuwe daar tussen hangt is het dus gewoon een nieuw soft album


Ja, kan iemand daar ff duidelijkheid over verschaffen want de verschillende replies spreken elkaar een beetje tegen...

Want als er daadwerkelijk grunts op staan, dan zit het album eigenlijk tussen Theli en Symphony Masses: Ho Drakon Ho Megas in...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 13-04-2004 16:49 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2004 15:34 schreef rvanderholst het volgende:
weest gerust,de grunts zijn er echt, en precies op de goede momenten!!


godver moet ik nu echt mezelf quoten hier??


I Find That I Am Not There...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 13-04-2004 16:54 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2004 16:49 schreef rvanderholst het volgende:
godver moet ik nu echt mezelf quoten hier??


Laten we het er maar op houden dat de opmerking dat de grunts er *weer* bij zitten, ons een beetje op het verkeerde been heeft gezet, want zo ver ik weet, heeft Therion vanaf Theli geen enkele cd meer gemaakt met grunts erop (op de extraatjes die alleen voor leden van de fanclub bedoeld waren na dan).

Wie heeft de grunts eigenlijk ingezongen? (ingebruld )

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 13-04-2004 16:55]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 13-04-2004 17:00 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2004 16:49 schreef rvanderholst het volgende:
godver moet ik nu echt mezelf quoten hier??

ah, ik heb de laatste jaren gewoon al te veel meegemaakt dat een nieuw album aangekondigd wordt met "back to the roots", "harder dan alle vorige", "terug met grunts" enz. waar dan uiteindelijk weinig van aan is. (vb. laatste Metallica & Anathema)

Ik hoop gewoon dat je grunts niet verwart met harsh vocals zoals "the world will burn through soraths flame" enzo


In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 13-04-2004 21:50 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

Mwa, ik vind de 2 cd's nog vrij veel weg hebben van Secret of the Runes maar dan beter met.. inderdaad, grunts! In ieder geval niet echt te vergelijken met Theli of Vovin naar mijn idee... Ik vind de beide cd's in ieder geval erg goed maar ze hebben er dan ook heel veel tijd en moeite (en nuclear blast kosten ) in gestopt! Paar weken terug is een luistersessie voor de pers geweest in een kasteel in Duitsland dus ik verwacht dat binnenkort het een en ander terug te lezen is in de Aarschok enzo!


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 14-04-2004 1:18 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

En drie maal raden wie de grunts doet!

PS: schop je yahoo eens wat vaker aan Rutger!


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 14-04-2004 8:53 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

ja! de prijsvraag van de week: WIE O WIE VERZORGT DE GRUNTS OP DE NIEUWE THERION DUBBELAAR.

winnaars worden bekend gemaakt zodra iemand het goede antwoord weet te verzinnen.

@midnight: kzal weer us wat vaker inloggen, maar mijn ex is daar nog vaak waar ik geen zin in heb.


I Find That I Am Not There...


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 14-04-2004 10:54 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

Umm... daar zit een 'ban'knop op je yahoo? Dan ziet ze je gewoon niet inloggen?

Ik ga deze week amper online zijn trouwens, ik heb het.. eh... nogal druk!



Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


Vuile Pui
Usericon van Vuile Pui
Posted 14-04-2004 13:28 by Vuile Pui Wijzig reactieProfiel van Vuile PuiQuote dit berichthttp://www.alkerdeel.be

mja, laten we zeggen dat muzikaal het wat op vovin, theli lijkt met de koortjes en de keys en zo en de grunt komt dan van de oude schijven, zoiets? maakt allemaal niet uit, eindelijk brengt Therion nog eens een vette plaat uit, das het belangrijkste


www.alkerdeel.be blacksludgedoomdrone


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-04-2004 16:44 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2004 8:40 schreef rvanderholst het volgende:
gisteren onder het genot van veel bier en whisky met Johan en Kristian Niemann heel veel metal geluisterd!!!



Hehe...die Kristian was gisteren ook in den Baroeg.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 18-04-2004 18:41 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Weet iemand of 'Ho Dragon Ho Megas: Symphony for the Masses' ooit op LP is uitgebracht?


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 19-04-2004 10:08 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2004 16:44 schreef Chelman het volgende:
Hehe...die Kristian was gisteren ook in den Baroeg.


He he, Therion op het ZM fest... dat had iemand me ook wel mogen vertellen...


I Find That I Am Not There...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-04-2004 10:10 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 10:08 schreef rvanderholst het volgende:
He he, Therion op het ZM fest... dat had iemand me ook wel mogen vertellen...


Ik zei nog tegen hem: He ik heb foto's van je gezien met een of andere blonde rukker van ZM. Hij zei toen: 'oh ja die kut hollander!'


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 19-04-2004 10:14 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 10:10 schreef Chelman het volgende:
Ik zei nog tegen hem: He ik heb foto's van je gezien met een of andere blonde rukker van ZM. Hij zei toen: 'oh ja die kut hollander!'


yep, that sounds exactly like him. THE ARROGANT FUCK!!!!


I Find That I Am Not There...


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen