IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Therion Vorige pagina | Volgende pagina
rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 08-06-2004 10:47 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

hmzzzz.... ik vind de albums errug gaaf ( en nee ik ben niet bevooroordeeld doordat ik ze persoonlijk ken.) voor mij is dit de BESTE Therion release. Ik was een beetje op de band uitgekeken, maar deze 2 schijfjes grijpen me dusdanig bij de strot...

HEERLIJK!!!!!


I Find That I Am Not There...


cparthoens
Usericon van cparthoens
Posted 11-06-2004 16:05 by cparthoens Wijzig reactieProfiel van cparthoensQuote dit bericht

ik heb al hun CDs en vind de laatste 2 niet zo geweldig. ze geven mij eerder een top40 indruk. als dit hun muziekale richting blijft, haak ik als fan af. ze mogen wat mij betreft zo terug een album als "of darkness" opnemen en dan later weer eens eentje zoals "vovin" (vind ik trouwens nog steeds hun beste ooit).


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 11-06-2004 22:27 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ik luister Lemuria nu (pas) voor de tweede keer, maar hij is nu al uitgegroeid tot een van mijn favoriete cd's.

Mijn favoriete nummer is Three Ships of Berik om het simpele feit dat dat nummer alles bevat wat een goed Therion nummer hoort te bevatten, en dan als slagroom op de taart ook nog eens grunts erbij. Het kan gewoon niet op...

En daarnaast het eerste nummer Typhon. Een van de meest stevige nummers die Therion uitgebracht heeft sinds ze de klassieke toer op zijn gegaan.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


The Dark Flower King
Usericon van The Dark Flower King
Posted 18-07-2004 22:19 by The Dark Flower King Wijzig reactieProfiel van The Dark Flower KingQuote dit berichthttp://huifkar.moerstaal.nl/

Ik heb de Luxe Edition van Lemuria en Sirius B van Therion. Maar wat zijn dat geweldige cd's vooral het nummer Three Ships of Berik (part 1 Calling to arms and Fighting The Battle Part 2 Victory) en Lemuria . Gewoon weg geniaal zijn deze cd's


The Dark Flower King


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 18-07-2004 22:20 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

mijn favo's van de nieuwe cd's zijn "Lemuria", "Son of the sun", en "voyage of Gurdjieff"

Teringjong==>


Bruce Banner


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 18-07-2004 22:25 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Lemuria is de beste van de 2 cds, vind ik. Sirius B is ook wel degelijk, maar Lemuria steekt er bovenuit...


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 18-07-2004 22:55 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2004 22:20 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
mijn favo's van de nieuwe cd's zijn "Lemuria", "Son of the sun", en "voyage of Gurdjieff"

Teringjong==>


favo's:
Three Ships Of Berik, Lemuria, Call Of Dagon, Son of The Sun en The Wonderous World Of Punt.

Maar toch, na alle recenties en de hype had ik ietsje meer verwacht. Soms vind ik de koren niet mooi gemixt met de muziek en vind ik het orkestrale af en toe niet goed verweven met de muziek. Niet dat ik beide platen slecht vind (in tegendeel!), ze staan nogsteeds bol met mooie, kleurrijke en afwisselende metal


The Dark Flower King
Usericon van The Dark Flower King
Posted 18-07-2004 23:34 by The Dark Flower King Wijzig reactieProfiel van The Dark Flower KingQuote dit berichthttp://huifkar.moerstaal.nl/

quote:
Op 18 juli 2004 22:55 schreef Tormented soul het volgende:
favo's:
Three Ships Of Berik, Lemuria, Call Of Dagon, Son of The Sun en The Wonderous World Of Punt.

Maar toch, na alle recenties en de hype had ik ietsje meer verwacht. Soms vind ik de koren niet mooi gemixt met de muziek en vind ik het orkestrale af en toe niet goed verweven met de muziek. Niet dat ik beide platen slecht vind (in tegendeel!), ze staan nogsteeds bol met mooie, kleurrijke en afwisselende metal


Ik kan voorstellen dat je dat zegt dat het orkestrale af en toe niet goed verweven is met de muziek. Dit komt door dat het orkest en het koor in een grote zaal is opgenomen om een live effect te krijgen ofwel om een de cd's een live gevoel te geven. Daarom vind ik de cd hier en daar een beetje hol klinken vooral de koren en het orkest. Maar als je dan de muziek met een koptelefoon luistert heb je daar geen last van dat holle geluid. Dan transformeert het holle geluid in een vol geluid heel vreemd klinkt dit maar het is zo. heb ik heb dat zo zelf ervaren toen ik de cd's beluisterde met koptelefoon op. Ik moet zeggen dat dat een super ervaring was. Dus ik raad iedereen aan luister deze cd's ook een keer met een koptelefoon op


The Dark Flower King


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 19-07-2004 12:05 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

is goed, dat zal ik eens doen!


The Dark Flower King
Usericon van The Dark Flower King
Posted 19-07-2004 19:08 by The Dark Flower King Wijzig reactieProfiel van The Dark Flower KingQuote dit berichthttp://huifkar.moerstaal.nl/

Moet je zeker doen


The Dark Flower King


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 23-05-2006 20:22 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Vandaag die DVD box binnen gekregen. Zag alleen wel dat het geen Dolby 5.1 is...


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-07-2006 10:14 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

zijn er al wat meer mensen hier die de nieuwe DVD-box van Therion hebben? Het enige wat ik er tot nu toe over gelezen heb is een recensie in de Aardschok maar die is geschreven door mevr. Boel en die is de "Onno Cro-mag" voor de gothic en aanverwante stromingen (oftewel, geen cijfer lager dan een 90). Ik ben er wel benieuwd naar(ik vind Therion super), maar vind de box wel wat prijzig en zou dus graag een wat meer realistische reviews willen zien.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 05-07-2006 10:15]


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 05-07-2006 10:38 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Wat zit er in die dvd box?


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-07-2006 10:41 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2006 10:38 schreef Murdering Monk het volgende:
Wat zit er in die dvd box?


enkele DVD's en twee cd's als ik het goed heb.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 05-07-2006 10:48 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Kluinkt opzich wel interessant, is er ook bekend wat dat ding zou moeten gaan kosten?


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-07-2006 10:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht



JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 05-07-2006 12:51 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2006 10:14 schreef attila_de_hun het volgende:
zijn er al wat meer mensen hier die de nieuwe DVD-box van Therion hebben? Het enige wat ik er tot nu toe over gelezen heb is een recensie in de Aardschok maar die is geschreven door mevr. Boel en die is de "Onno Cro-mag" voor de gothic en aanverwante stromingen (oftewel, geen cijfer lager dan een 90). Ik ben er wel benieuwd naar(ik vind Therion super), maar vind de box wel wat prijzig en zou dus graag een wat meer realistische reviews willen zien.


Deze box is z'n geld meer dan waard! 4 dvd's en twee cd's voor nog geen 50 euro (bij Displeased in ieder geval). Heb nog maar weinig van het materiaal gezien, maar wat ik heb gezien, was echt heel gaaf! Heb de box al enige tijd thuis liggen. Halen dat ding!

[Dit bericht is gewijzigd door JuronymouS op 05-07-2006 14:06]


Op je knie en pijp voor genade!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-07-2006 13:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2006 10:14 schreef attila_de_hun het volgende:Het enige wat ik er tot nu toe over gelezen heb is een recensie in de Aardschok maar die is geschreven door mevr. Boel en die is de "Onno Cro-mag" voor de gothic en aanverwante stromingen (oftewel, geen cijfer lager dan een 90).
Argh zit dat mens er nog steeds? Snap niet wat ze daar mee willen, en kan er nog steeds niet bij dat ze in een (ik geloof) Reverend Bizarre review klaagt dat het tempo zo laag is ...

Dan verdien je dat werk niet imho ..


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-07-2006 13:52 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2006 12:51 schreef JuronymouS het volgende:
Deze box is z'n geld meer dan waard! 4 dvd's en twee dvd's voor nog geen 50 euro (bij Displeased in ieder geval). Heb nog maar weinig van het materiaal gezien, maar wat ik heb gezien, was echt heel gaaf! Heb de box al enige tijd thuis liggen. Halen dat ding!


okee, bedankt. ik ga dat zeker doen dan. Therion is een megagoede band dus dan zal het wel goedkomen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-07-2006 13:54 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2006 13:16 schreef Jenje het volgende:
Argh zit dat mens er nog steeds? Snap niet wat ze daar mee willen, en kan er nog steeds niet bij dat ze in een (ik geloof) Reverend Bizarre review klaagt dat het tempo zo laag is ...

Dan verdien je dat werk niet imho ..


Ja zij zit er nog steeds. En haar recenties, plus die van Onno cro mag, daar kan ik niets mee, aangezien ze zovaak enorme hoge cijfers geven. ik vind het leuk voor hen dat ze zo enorm fan zijn van een genre zijn, maar de meer kritische luisteraar schiet er niet veel mee op.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 05-07-2006 13:56 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2006 12:51 schreef JuronymouS het volgende:
Deze box is z'n geld meer dan waard! 4 dvd's en twee dvd's voor nog geen 50 euro (bij Displeased in ieder geval). Heb nog maar weinig van het materiaal gezien, maar wat ik heb gezien, was echt heel gaaf! Heb de box al enige tijd thuis liggen. Halen dat ding!


Kleine verschrijving: Je bedoelt "twee cd's"...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 05-07-2006 14:05 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2006 13:56 schreef altx het volgende:
Kleine verschrijving: Je bedoelt "twee cd's"...


Oeps!


Op je knie en pijp voor genade!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-11-2006 9:13 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

is er al promo materiaal van de nieuwe van therion rondgestuurd?? Of heeft sowieso iemand al nieuw materiaal gehoord?? Ben erg benieuwd!!!


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 17-11-2006 12:51 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

kheb al wat gehoord bij de "buurman"

verder zeg ik niks


I Find That I Am Not There...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-11-2006 13:01 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2006 12:51 schreef rvanderholst het volgende:
kheb al wat gehoord bij de "buurman"

verder zeg ik niks


maar je mag/kan toch wel zeggen of het niveau gehandhaaft blijft?


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen