IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Therion Vorige pagina | Volgende pagina
Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 23-06-2010 19:24 by Morridin Wijzig reactieProfiel van MorridinQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Kom maar op!



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 02-07-2010 1:17 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Artwork:



Faustian Spirit of the Earth


meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 02-07-2010 8:18 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Mooi artwork


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-07-2010 9:24 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Speelde Therion al nieuw materiaal tijdens de recente optredens??


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 02-07-2010 12:46 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Niet op Graspop in ieder geval en als de setlists op setlist.fm van de afgelopen maand kloppen, ook niet tijdens die 3 optredens in Mexico.


Faustian Spirit of the Earth


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 07-07-2010 23:42 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Vocalist SNOWY SHAW Quits THERION - July 7, 2010

Vocalist Snowy Shaw has quit Swedish progressive/experimental metallers THERION after four years, two studio albums, live DVDs and numerous tours around the world.

"I've had a terrific and great time touring and working with THERION and I do wish them nothing but the best in the future, but I've felt for some time that it's time for me to move on," Snowy told BLABBERMOUTH.NET. "I also wanna take the opportunity to show my gratitude and thank all the loyal fans for their support, love and understanding."

Shaw — who has previously toured and/or recorded with DREAM EVIL, KING DIAMOND, MERCYFUL FATE, MEMENTO MORI and NOTRE DAME, among other acts — was forced to sit out this weekend's show with THERION at the Rockharz festival in Germany due to sickness. This would have been Snowy's last appearance with the band.

Snowy has written and co-written songs for the forthcoming THERION album, "Sitra Ahra", which is scheduled for release in September through Nuclear Blast Records.

Shaw's departure from THERION will not affect the group's upcoming live appearances, as singer Thomas Vikström will handle Snowy's parts at the Rockharz festival and on the upcoming tours in South/Central America, Mexico and Europe.


Erg jammer, was altijd leuk om hem live aan het werk te zien met Therion.


Faustian Spirit of the Earth


Rix
is best gek.
Usericon van Rix
Posted 08-07-2010 1:02 by Rix Wijzig reactieProfiel van RixQuote dit bericht

Inderdaad, jammer

Ik herinner me het 20ste verjaardag optreden nog, geweldig was dat!

Maar goed, we zien wel wie de zang nu voor zich neemt, zo erg als Johnsson zelf zal het wel moeilijk kunnen zijn.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 08-07-2010 18:24 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Vikström alleen denk ik, maar ik hoop toch ook nog op een vervanger.


Faustian Spirit of the Earth


Skyfire
Jij zegt muziek, ik zeg herrie.
Usericon van Skyfire
Posted 08-07-2010 21:47 by Skyfire Wijzig reactieProfiel van SkyfireQuote dit berichthttp://speervanger.web-log.nl/

Nu ik de laatste tijd Gothic Kaballah heb 'herontdekt', ben ik wel erg benieuwd naar de nieuwe.

Of verwachten jullie een hele andere stijl?




Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-07-2010 22:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Charlize Therion


signature


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 08-07-2010 22:30 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik zie de naam therion en a blast from the past schiet me ineens te binnen. Begin jaren 90 was ik helemaal wild van dit nummer. Nog steeds geweldig, btw. En als ik het me goed kan herinneren heb ik het zelfs een keer live vertolkt zien worden.



[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 08-07-2010 22:31]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 08-07-2010 22:33 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Hmmm, misschien wel heen als ze in de 013 spelen.


 


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 08-07-2010 23:30 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2010 21:47 schreef Skyfire het volgende:
Nu ik de laatste tijd Gothic Kaballah heb 'herontdekt', ben ik wel erg benieuwd naar de nieuwe.

Of verwachten jullie een hele andere stijl?




Volgens Johnson zou het weer wat anders klinken ja. Ik hoop op iets in de stijl van Sirius B en Lemuria, briljante platen zijn dat


Faustian Spirit of the Earth


Skyfire
Jij zegt muziek, ik zeg herrie.
Usericon van Skyfire
Posted 12-07-2010 21:02 by Skyfire Wijzig reactieProfiel van SkyfireQuote dit berichthttp://speervanger.web-log.nl/

quote:
Op 8 juli 2010 23:30 schreef cataclysm child het volgende:
Volgens Johnson zou het weer wat anders klinken ja. Ik hoop op iets in de stijl van Sirius B en Lemuria, briljante platen zijn dat


Destijds vond ik deze albums bombastisch in de verkeerde zin van het woord, vooral de zang. Therion deed me toen vrij weinig. Maar dat is al weer een paar jaar geleden. Zal ze dus eens een nieuwe kans geven.



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-08-2010 18:30 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Snowy Shaw is gelukkig alweer terug.

Na het briljante optreden op Graspop jl. weer helemaal into deze band. Met name als die zangeressen los gaan met een catchy melodieuze riedel erbij dan staan de haren recht overeind zoals in de laatste minuut van Wine of Aluqah.
Het gevoel voor melodie is bij deze band dan ook erg sterk en genietbaar.

Ik was altijd een beetje blijven plakken bij Theli, maar eigenlijk is dat niet helemaal terecht; blijkbaar zijn alle vervolgalbums goed tot geweldig?
Wat zijn de aanraders na Vovin qua catchy uptempo songs?



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 28-08-2010 18:47 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2010 18:30 schreef Mutilator het volgende:
Wat zijn de aanraders na Vovin qua catchy uptempo songs?




Niet echt uptempo misschien, maar Gothic Kabbalah is wel heel erg gaaf!


spelfout weggehaald...


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 28-08-2010 18:55 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Deggial vind ik ook wel erg gaaf


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 28-08-2010 19:16 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2010 18:55 schreef Sjaakie het volgende:
Deggial vind ik ook wel erg gaaf


²

Ik verkies Vovin en Deggial eigenlijk boven Theli. Ook Lemuria en Sirius B zijn wat mij betreft stukken interessanter.


Faustian Spirit of the Earth


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 29-08-2010 15:19 by Morridin Wijzig reactieProfiel van MorridinQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Secret of the Runes mag mij ook erg bekoren



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 29-08-2010 15:37 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2010 18:30 schreef Mutilator het volgende:
Wat zijn de aanraders na Vovin qua catchy uptempo songs?




Son of the Staves of Time van Gothic Kabbalah is een waanzinnig goed en krachtig nummer.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-08-2010 19:03 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht





[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 30-08-2010 19:03]


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 30-08-2010 19:11 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 30-08-2010 19:35 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Klinkt nogal catchy, maar het heeft wel wat ja.


Faustian Spirit of the Earth


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 30-08-2010 19:44 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Catchy is gaaf! Vooral bij Therion.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 30-08-2010 21:19 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2010 22:30 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ik zie de naam therion en a blast from the past schiet me ineens te binnen. Begin jaren 90 was ik helemaal wild van dit nummer. Nog steeds geweldig, btw. En als ik het me goed kan herinneren heb ik het zelfs een keer live vertolkt zien worden.




Kan je de remake van A'arab Zaraq - Lucid dreaming waarderen?




Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen