IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : onbetrouwbare labels - adviezen voor bestellingen doen Vorige pagina | Volgende pagina
Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 09-04-2003 11:54 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Hier nog een paar labels, welke niet bijzonder aan te raden zijn.

Pagan Records (Polen)

Bijzonder traag met leveren. Je krijgt je spullen echt maanden nadat je geld gestuurd hebt.

Orderless Evil Productions (Zweden)

Leveren gewoon niets! Beantwoorden ook geen e-mail meer.

Perverted Taste (Duitsland)

Sorry, maar die prijzen zijn echt bizar hoog. In de 2nd hand sectie welteverstaan




Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 09-04-2003 11:58 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

van de site van christcrusher:

quote:
Blak Vault Rekords (france)

Sent them 20copies of the Gather Against Humanity split back when it was first released, now 10months on since then there is still nothing here while the cds I sent them are being happily sold in their catalogue. Other labels have told me Similar stories such as The split vinyl release with SpikeKult for which half the vinyls were sent to BVK and they never payed their half.


Dark Symphonies (usa)

ordered about 120$us worth of cds from them, when the cds hadnt reached me i contacted them asking where my items were, their reply? a simple "just wait". after another month i had to harass them again and they then sent me a so called mailing receipt which was a piece of paper with just some numbers printed on it. They made no effort to trace or nothing and told me I had to do the tracing myself. A few weeks later the post said they couldnt find the item and DS said they would send my items again, then another few weeks passed and i finally got their order in, 6cds instead of 11, while booklets were water damaged and some had teard in them and cases were smashed.


Drakkar (france)

when buying material from them, they said "sure, send extra money and we'll put the items into registered air mail". I sent extra money and after getting an email from them saying they had gotten the money all correspondance from their side halted, even when asked where my items were a month later they did not reply. The items ended up reaching me after 3 months due to being sent unregistered in surface economy mail, which is bullshit when having paid extra for better shipping. The items were packed in an oily used pizza box, and half of the tape cases were broken while the vinyl cardboards were bent at the corners and such.


H.D.R. (Germany)

Sent this label 4cds + a master tape + 4covers and 6-7months later i still dot have the tapes which i was trading against. This is the label which released the Akitsa tape version of Goetie. BOYCOTT THIS LABEL!


Nathias Zine (malaysia)

My band did an interview with this zine in summer `00. All bands in the zine were offered a zopy of the zine and none of the bands that i have been in touch with got a copy of it. Not a single one. He always blames hihg shipping prices in malaysia for the zines not reaching anyone, but always promises to send something, and never does. DO NOT BUY FROM THIS ZINE!


Painkiller (belgium)

In late 2000 when the distro was first set up i wanted to stock the moribund 7" so i contacted the label which released it and sent them cash for this release, the label let me know that the money had arrived and that the vinyls would go out soon. after 2 months of waiting the vinyls were not with me and i couldnt reach the label, i tried over and over to email but got no replies, after a while i finally got through to hammerheart (holland) who told me about the painkiller guy's email and puter being fucked up, they gave me his phone number, i then had to phone him long distance and when he did talk to me he said "oh i didnt know you wanted me to send your package to you" then after another 2-3months of waiting the package finally reached me. in late 2001 he asked to trade against the 4way split and i let him now i wouldnt send his shit out till i got his side of the trade, after 1-2months waiting i got an email form him stating that he had finally sent out his side of the trade. but this side of the trade never reached me, needless to say, i never sent my side either.


Je moeder.


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 09-04-2003 12:18 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Displeased heeft mij eigenlijk nog nooit teleurgesteld. De papieren catalogus bevat idd een pak items die niet in voorraad zijn doch hun online catalogus vermeld dit steeds. Ik geef steeds duidelijk aan wat ik wil en krijg het ook.


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 09-04-2003 12:20 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Geldt trouwens ook voor de Large: de betaalbare dingen in de catalogus kunnen ze niet leveren.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 09-04-2003 13:14 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Erg slechte ervaringen met Displeased, je plaatst een bestelling bij ze, ze schrijven het geld van de rekening, en wat krijg je???
Of je halve(of minder) bestelling en een tegoedbon, of een tegoedbon omdat het op is. Schrijf dan dat geld ook niet van m'n rekening.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Ebullition
Usericon van Ebullition
Posted 09-04-2003 14:27 by Ebullition Wijzig reactieProfiel van EbullitionQuote dit berichthttp://www.metalprovider.com/ved_buens_ende

quote:
Op 9 april 2003 13:14 schreef Murdering Monk het volgende:
Erg slechte ervaringen met Displeased, je plaatst een bestelling bij ze, ze schrijven het geld van de rekening, en wat krijg je???
Of je halve(of minder) bestelling en een tegoedbon, of een tegoedbon omdat het op is. Schrijf dan dat geld ook niet van m'n rekening.


Helemaal mee eens, heb slechte ervaringen met Displeased. Heb daar een paar keer dingen besteld die ze beweerde opvoorraad te hebben na dat ik ze gemailed had en toen duurde het 2 maanden voor dat ik mijn spullen had (en dit was met cash betaald). En het afschrijven is ook een ramp bij ze, ze schrijven maar wat af. En dan krijg je een tegoed bon waar je niks aan hebt.

Een hele slechte distro is Fluttering Dragon uit Polen. Heb daar het een en ander besteld en dat is nooit aangekomen terwijl ik voor aangetekende verzending had betaald, nu weigert Zak mijn mails te beantwoorden. Wacht nu bijna een jaar op compensatie en vermoedt dat het ook nooit zal komen maar toch.

Prophecy Productions (Duitsland) is een goede mailorder, het is alleen jammer dat je niet even e-mailen als de CD die je besteld hebt niet op voorraad is zodat je een alternatieve titel kan opgeven. Maar buiten dat is het een geweldige en snelle mailorder.


Nordstorm Productions was tot verkort wat traag en dat was mijn schuld (en die van TGP-post) maar dat is opgelost en er wordt niemand door ons opgelicht.

Die al genoemd zijn maar waar van herhaling geen kwaad kan:

No Colors is traag, je krijgt wel wat je besteld het duurt aleen maanden voor dat je het binnen hebt. Dat is wel jammer want ze hebben wel een interesante distro-lijst.

Drakkar is een bagger slechte mail-order. Ze zijn traag en ze hebben helemaal geen verstand van het inpakken van spullen. Er is altijd wel wat stuk en het ziet er gewoon niet uit.


Goede mail-orders zijn:

- Aesthetic Death (UK)
Soms duurt het wat lang omdat Stu het druk heeft voor dat je een mail'tje terug krijgt maar voor de rest een geweldig persoon & goede mail order service).

- Aftermath Music(Norway)
Noorwegen is duur maar het is een geweldige mailorder die snel verstuurd en goed verpakt! En Havaard is heel aardig!

- Ant-Zen(Germany)
Voor het avantgardishce noise/industrial spul is dit een geweldig label & mailorder. Snelle levering.

- Battle Hymn Records(USA)
Hele snelle levering en redelijke prijzen.

- Black Metal.com(USA)
Ze zijn heel snel alleen als je geld stuurt moet je wel even vermelden dat je in Nederland woont dat ze je items iets langer moeten reserveren dan gebruikelijk is want anders heb je kans dat ze weg zijn tegen de tijd dat je geld aankomt (zoals bij mij gebeurt is).

- Eternity Records(Germany)
Verstuurd snel en is vriedelijk, al is zijn engels niet echt geweldig.

- Going Underground(Germany / Holland)
Ze waren eerst heel erg snel, het is nu wel wat jaartjes geleden dat ik er besteld heb maar het was er toen binnen 3 dagen!

- Ketzer Records(Germany)
Hele snelle levering en heel vriendelijk persoon.

- Northen Heritage(Finland)*
NH is een van de betere, zo niet de beste mailorders als op het verpakking aankomt van vinyls! Heel snel, jammer dat de Finse verzendkosten zo hoog zijn.

- Nordstorm Productions(Holland)
Zie eerder in het bericht.

- Prophecy Productions(Germany)
Zie eerder in het bericht.

- Supernal Music(UK)
Supernal is snel! Een soepel lopende mail order machine, als de post mee werkt heb je je bestelling binnen 5 dagen in huis (inclusief de tijd die het geld er over doet om daar aan te komen).


~ We are a virus with shoes


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 09-04-2003 14:45 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

Ik heb samen met mijn zus al meer dan 20 keer bij Displeased besteld, slechts eenmaal kwam er iets niet aan. Maar dat kwam omdat de uiterlijke levertijd die je in kan stellen verstreken was en het artikel toen nog niet op voorraad was.

[Dit bericht is gewijzigd door ilyc op 09-04-2003 14:46]


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 09-04-2003 14:45 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Wel label IMHO wel goede zaken doet is Goddess Of Desire, geld staat op hun rekening/is bij hun aan gekomen en een dag later heb je het thuis


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 09-04-2003 14:47 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

goede mail orders
quote:

- Eternity Records(Germany)
Verstuurd snel en is vriedelijk, al is zijn engels niet echt geweldig.


ik neem aan dat je deze bedoelt? Ik had idd mijn paysage d'hiver bestelling snel binnen.

quote:

- Nordstorm Productions(Holland)
Zie eerder in het bericht.


waar blijft mijn stuff?

verder ben ik ook zeer te vereden over:
Macabre Operetta (Nederland)

Dark Dungeon (Mortiis/Zweden)

Displeased soms wat traag, maar bij mij is nog nooit ies fout gegaan.





Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 09-04-2003 14:48 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Painkiller records (belgië)

Alhoewel ik lovende verhalen erover gehoord heb en ze interessante dingen uitbregen heb ik ooit 7 maanden (!!!!!!) op een bestelling moeten wachten, waarbij het om enkel een cdtje en een shirt ging...

Goede, betrouwbare mailorders:

Iron Pegasus (perfecte service, goed geprijsd en zeer interessant asortiment) en Speedy Promotions (elke keer e-mails met de stand van zaken, netjes afgeleverd etc.)!


Ik, Wil Schuurman


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 09-04-2003 14:52 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Niet wara ik bestelde nog een LP plus sticker mee
Laurent is inderdaad heel erg traag, er zijn genoeg mensen die van hem zelfs nooit de spullen hebben gekregen. Doch komt het op mij over dat hij zijn leven aan het beteren is (hij moet ook wel, anders trekt dat label helemaal geen klanten meer).
Nu deed hij bij een 6/7 maanden te late bestelling wel extra spul als stickers en Tornado magazine. Dat is dan wel weer netjes.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 09-04-2003 14:53 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Nou, ik heb liever mijn spullen snel én voorzien van extra's (Iron pega!)


Ik, Wil Schuurman


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 09-04-2003 14:55 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Joh wie niet, maar dat tref je maar zelden dat een label er iets extra's bij doet(dus een cd of ep ofzo).


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 09-04-2003 15:00 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

ow ccp records uit Oostenrijk is ook erg goed, bestelling met de creditcard gedaan en in no-time binnen, met leuke extra's



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-04-2003 15:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kan niet op de naam komen, maar 1 of ander brabantse hardcore mailorder van een of andere theo, goed en erg snel (3 dagen na verzending van mijn orderpapiertje had ik de cd's binnen, met 2 extra posters en een zwik stickers!)

The Bozz of zoiets heet het


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 09-04-2003 15:11 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 9 april 2003 11:54 schreef Gangrad het volgende:

Perverted Taste (Duitsland)

Sorry, maar die prijzen zijn echt bizar hoog. In de 2nd hand sectie welteverstaan





Prima label verder, ik bestel er regelmatig en ze leveren erg snel. 2e hands sectie is inderdaad wel duur.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 09-04-2003 16:38 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 9 april 2003 12:20 schreef TNightmare het volgende:
Geldt trouwens ook voor de Large: de betaalbare dingen in de catalogus kunnen ze niet leveren.


Inderdaad! De Large is echt waardeloos.
Heel af en toe staat er 1 leuk dingetje in, en die hebben ze dan niet.
Grrr..


Iedereen heeft recht op mijn mening.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 09-04-2003 16:41 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

dan kijk je toch bij metal mailorders?

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 09-04-2003 16:42]


Je moeder.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 09-04-2003 16:46 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 9 april 2003 16:41 schreef karnivoor het volgende:
dan kijk je toch bij metal mailorders?


Ja, dat ik ook, bij o.a. Displeased.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Arghoslent
Usericon van Arghoslent
Posted 09-04-2003 17:24 by Arghoslent Wijzig reactieProfiel van ArghoslentQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2003 10:22 schreef Wolveken het volgende:
Fighting on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.


Wie zegt dat het over internet uitgevochten mot worden dan?

IL zou mijn cd's afgelopen maandag op de post doen hij heeft tot uiteindelijk dit weekend de tijd om ze bij mij op de deurmat telaten ploffen.

zoals ik eerder al heb gezegd, anders haal ik ze zelf wel op



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 09-04-2003 19:56 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2003 0:41 schreef Gangrad het volgende:
Hey, Juronymous is al mijn beste klant!

Ik vind mezelf onbetrouwbaar, omdat Hub zolang op zijn VBE moet wachten. Maar hij is de deur uit hoor!
Nee serieus. Ik streef ernaar om alles de dag nadat het geld binnen komt de deur uit te doen.

En ja, No colours/Steffen is zo traag als dikke stront door een trechter.

Ik vind jou heus wel betrouwbaar.Je reageert gewoon op de mails en posts hier op ZM.Verder heb je me verteld hoe en waarom het zo lang duurt en dus heb ik daar geen problemen mee.Ik weet dat ik mijn cd krijg dus "No problems from my side"


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 09-04-2003 20:10 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

heeft iemand ervaring met het label van witches brew, ik wil hier binnekort een cdtje bestellen namelijk.
trouwens displeased is als ze alles hebben heel snel. laatst een keer duurde het wachten nogal lang maar toen was het niet aangekomen(wat vreemd is over internet) maar toen ik erover mailde is er meteen wat aan gedaan. en er was een cd aangekondigt dat die zou verschijnen maar die kwam niet, en toen hebben ze het geld automatisch teruggestort


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 09-04-2003 20:20 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2003 20:10 schreef arrebar het volgende:
heeft iemand ervaring met het label van witches brew, ik wil hier binnekort een cdtje bestellen namelijk.



Is dat geen subdivisie van Barbarian Wrath? Die waren alvast erg snel met mijn materiaal


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 09-04-2003 21:12 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Witches Brew is inderdaad een subdivisie van Barbarian Wrath. Betrouwbaar label.


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 09-04-2003 21:24 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Waar ik ook besteld heb:

The End Records (USA) - (zeer) lage prijzen, snelle en complete levering, maar de cd's kwam enigszins verrot aan. Dus tel maar wat bij de prijzen op om nieuwe doosjes te kopen...

Black Metal.com (USA) - absoluut geen klagen. Al worden de prijzen de laatste tijd wat hoog.

Displeased - Bestel zeer vaak hier (ongeveer 20x denk ik nu). Hebben 1 keer een foutje gemaakt, door de verkeerde cd van een groepje op te sturen. Dit werd niet echt netjes verder afgehandeld.

Large - zal ik niet meer bestellen. Hoge prijzen en een zeer lange levertijd. Wordt ook vaak incompleet geleverd.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen