IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : onbetrouwbare labels - adviezen voor bestellingen doen Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-05-2003 20:52 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hoe bekend


Je moeder.


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 08-05-2003 20:54 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 8 mei 2003 20:51 schreef istari het volgende:
Shiver records (now RIP, luckily) never did for their bands what they promised
oh geen ouw koeien uit de gracht vischn steirtje!
SHiver si allang kikkedood hehe, beter


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


soulseller
Usericon van soulseller
Posted 08-05-2003 21:17 by soulseller Wijzig reactieProfiel van soulsellerQuote dit berichthttp://www.soulsellerrecords.com

Painkiller uit Belgie was vroeger goed, hoor ik nu niks dan slechts over.

Selbstmord uit Zweden doet nu pas 4 maanden over het versturen van 20 cd's, begint dus ook een aardig record te breken. Het mooiste bij sit soort mensen zijn altijd de redenen voor het niet versturen van de zooi. Hun achternaam is volgens mij altijd kut-smoes.

Verder is Folter uit Duitsland een rip off heb ik vandaag weer gehoord, en zo zijn er nog tientallen helaas...

[Dit bericht is gewijzigd door soulseller op 08-05-2003 21:18]



Kramy
Usericon van Kramy
Posted 08-05-2003 21:24 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 1 mei 2003 18:33 schreef Sater het volgende:
kent iemand
http://www.life-mailorder.de/page/index.php ??


dit zou ik ook wel eens willen weten! Wat veel gave goedkope shirts!



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 08-05-2003 22:13 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ik heb van Large ruim twee maanden nadat ik een lp had besteld een brief gekregen dat ie uitverkocht is...


Zenial


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 08-05-2003 22:25 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2003 21:17 schreef soulseller het volgende:
Painkiller uit Belgie was vroeger goed, hoor ik nu niks dan slechts over.

Selbstmord uit Zweden doet nu pas 4 maanden over het versturen van 20 cd's, begint dus ook een aardig record te breken. Het mooiste bij sit soort mensen zijn altijd de redenen voor het niet versturen van de zooi. Hun achternaam is volgens mij altijd kut-smoes.

Verder is Folter uit Duitsland een rip off heb ik vandaag weer gehoord, en zo zijn er nog tientallen helaas...

Hehe, ik heb ook gehoord dat Soulseller een rip-off is, beetje cd's kwijt maken


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 09-07-2003 17:26 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Is Northern Heritage betrouwbaar/goed?
Is uit Finland.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 09-07-2003 17:30 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Soulseller records is erg betrouwbaar.. paar keer zaken meegedaan en prima service...

Jorn is goedkoop en heeft snelle service en vette spullen..

soulseller is prima!!


Northern Hertiage schijnt wel betrouwbaar te zijn, maar erg langzaam...


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 09-07-2003 17:30 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 8 mei 2003 21:24 schreef Kramy het volgende:
dit zou ik ook wel eens willen weten! Wat veel gave goedkope shirts!


Empyrium shirts bv.!


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-07-2003 1:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Iemand bekend met Rotten Records uit Amerika ?

Oa Acid Bath, Agents of Oblivion, Goatwhore

Wil er een shirt bestellen, maar wil eerst weten of het wat is (het label).


Pyrexia
Usericon van Pyrexia
Posted 13-07-2003 14:25 by Pyrexia Wijzig reactieProfiel van PyrexiaQuote dit bericht

Vreemd dat jullie zo'n lange wachttijden hebben bij Large en Displeased.
Ik woon in Belgie en op 10 dagen is m'n bestelling er toch wel. Nooit problemen meegehad.

Ik heb jaren geleden wel probs gehad met Painkiller Records, dat tevens gelegen is in Belgie. Het was een beginnend label, maar de eerste bestelling was no problemo en erg snel.
De 2de keer moest ik al 3 weken wachten (je moet weten dat Painkiller 40km van m'n deur is!)
De 3de keer meer dan een maand voor een bestelling van €150+, geen email reactie of niks meer. Enkel wanneer ik dreigde met "bad trader lists" of persoonlijk langs te komen kreeg ik antwoord met een of andere zwakke verontschuldiging dat ie ziek was of met vakantie of op tour, etc...
Ik heb m'n spullen telkens gekregen, maar na 3x had ik genoeg van die zooi.

De LSP-winkel is er nog steeds, enkel het label is failliet.

Ik koop nu meer en meer op eBay, je vind er vééél meer en de betere mailorder én de beginnende mailorders bieden hun spullen aan op eBay.
Over het algemeen is het niet duurder dan in de winkel of andere mailorder.

Ik heb zo bij Comatose Music (gitarist van Lust of Decay) 6 gore/death CD's gekocht voor €48(!) incl post & package vanuit de States.
Op de beurs lagen die CD's ook wel, maar €12 per CD. Voor mij is de keuze snel gemaakt, want voor dat geld wacht ik wel 2 weken op een pakje.


A black heart can only find beauty in darkness.


Pyrexia
Usericon van Pyrexia
Posted 13-07-2003 14:30 by Pyrexia Wijzig reactieProfiel van PyrexiaQuote dit bericht

owh, ik heb vroeger nog bij SMF (Scandinavian Metal Foundation) een 10-tal orders geplaatst. Allemaal geen probleem, tot het laatste order.

Het geld was aangekomen, maar geen pakje voor mij. De site werd niet meer geupdate en nadien was ie verdwenen. Waarschijnlijk failliet


A black heart can only find beauty in darkness.


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 13-07-2003 14:55 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Millenium Records zat laatst enorm te zeiken. Ik had iets gekocht voor een dollar prijs en toen verwachtte ze dat ik dat bedrag in euro's ging betalen. Scheelde mij bijna 20% Natuurlijk niet gedaan en toen was ik meteen de zeikerd. Ik koop daar echt nooit meer wat. Stelletje mongolen daar.


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Pyrexia
Usericon van Pyrexia
Posted 13-07-2003 16:09 by Pyrexia Wijzig reactieProfiel van PyrexiaQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2003 14:55 schreef Dunne_Hein het volgende:
Millenium Records zat laatst enorm te zeiken. Ik had iets gekocht voor een dollar prijs en toen verwachtte ze dat ik dat bedrag in euro's ging betalen. Scheelde mij bijna 20% Natuurlijk niet gedaan en toen was ik meteen de zeikerd. Ik koop daar echt nooit meer wat. Stelletje mongolen daar.


Ik heb'm niet hoor.
Hoe kan dat nou 20% schelen? De prijs is toch dezelfde ongeacht de munteenheid?

Je koopt een CD voor pakweg $20 en als je dan in Euro moet betalen is dat toch €17-18, toch?


A black heart can only find beauty in darkness.


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 13-07-2003 16:18 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2003 16:09 schreef Pyrexia het volgende:
Ik heb'm niet hoor.
Hoe kan dat nou 20% schelen? De prijs is toch dezelfde ongeacht de munteenheid?

Je koopt een CD voor pakweg $20 en als je dan in Euro moet betalen is dat toch €17-18, toch?


Omdat de dollar toen laag stond. Ze boden iets aan op ebay in een dollar prijs en ebay rekend dan automatisch de prijs voor je om naar euro's (wat dus toen bijna een verschil was van 20%). Maar zij eisten doodleuk de dollarprijs in euro's (in jouw geval $20 -> €20) onder het mom van: naar boven afronden voor de administratie

[Dit bericht is gewijzigd door Dunne_Hein op 13-07-2003 16:20]


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Pyrexia
Usericon van Pyrexia
Posted 13-07-2003 16:28 by Pyrexia Wijzig reactieProfiel van PyrexiaQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2003 16:18 schreef Dunne_Hein het volgende:
Omdat de dollar toen laag stond. Ze boden iets aan op ebay in een dollar prijs en ebay rekend dan automatisch de prijs voor je om naar euro's (wat dus toen bijna een verschil was van 20%). Maar zij eisten doodleuk de dollarprijs in euro's (in jouw geval $20 -> €20) onder het mom van: naar boven afronden voor de administratie


Dan hebben ze gewoon de $ and € gelijkgesteld?
In principe, als de omrekening correct gebeurd dan blijft het gelijk in welke munteenheid je betaald


A black heart can only find beauty in darkness.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 13-07-2003 23:36 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Christhunt Productions, kijk nu op hun site en zie mooie dingen staan voor lage prijzen!
Is dit een betrouwbaar label/mailorder bedrijf?


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 13-07-2003 23:40 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

ja


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 13-07-2003 23:41 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Ke, dank je, heb ik misschien weer een doel om te sparen


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-07-2003 23:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2003 1:20 schreef Jenje het volgende:
Iemand bekend met Rotten Records uit Amerika ?

Oa Acid Bath, Agents of Oblivion, Goatwhore

Wil er een shirt bestellen, maar wil eerst weten of het wat is (het label).
SCHOP!


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 14-07-2003 1:27 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

In '96 bijna geript geweest door het Friesse EASTERN RECORDS, maar er nooit niks meer over gehoord.

Eens problemen gehad met een bestelling via NUCLEAR BLAST, maar dat hebben ze dadelijk meer dan goed gemaakt.


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 14-07-2003 8:27 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Christhunt is, afgaande op mijn eigen ervaring, betrouwbaar en redelijk professioneel. Ook Iron Pegasus is aan te raden, niet in de laatste plaats omdat zij de onheiligste platen van Sabbat, Desaster en Metalucifer uitbrengen. Daarnaast hebben ze ook gevoel voor humor. Voor Nederlandse klanten hanteren ze trouwens lagere p&p.

Dood door steniging aan:
Drakkar (veel te langzaam, onvolledige aflevering, waardeloze service op klachten), Selbstmord (die asshole reageert gewoon niet; schijnt dat meerdere mensen door deze jood zijn opgelicht).

Folter records kan ook zeer traag zijn, maar uiteindelijk leveren ze toch.. met verkeerde items, de fucking amateurs.


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 23-07-2003 15:38 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 14 juli 2003 8:27 schreef bonobo het volgende:

Dood door steniging aan:
Selbstmord (die asshole reageert gewoon niet; schijnt dat meerdere mensen door deze jood zijn opgelicht).




Ik heb daar 3 weken geleden geld naar toe gestuurd voor een bestelling en heb nog steeds niets vernomen.

Wel aangetekend trouwens. Kan het alleen niet achterhalen via die gare track & trace site van de TPG.

Meer hier ervaring met het bestellen bij Selbsmord??

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 23-07-2003 15:39]


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 23-07-2003 16:15 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Yep, in toenemde grofheid aan scheldwoorden heb ik die verdomde scrotumwasser per email aangesproken, maar tot nu toe zonder resultaat. Als jullie mijn reis betalen, wil ik hem wel namens alle gedupeerden levend villen.


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


soulseller
Usericon van soulseller
Posted 23-07-2003 19:55 by soulseller Wijzig reactieProfiel van soulsellerQuote dit berichthttp://www.soulsellerrecords.com

Wij krijgen onze spullen van ss wel altijd, kan soms alleen een jaartje duren



Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen