IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : onbetrouwbare labels - adviezen voor bestellingen doen Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-05-2004 0:00 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Nee, je moet idd niks vereren. Daarom snap ik niet dat je je opwindt over een paar mensen die van elkeaar vinden dat ze van de andere wat $$$ krijgen?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 17-05-2004 0:02 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Het is Chuck, man, snap dat dan....







Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-05-2004 0:03 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Het geld gebeuren interesseert me ook niet; wel dat hierdoor het album niet afgemaakt wordt en dus nog steeds niet uitkomt en we nu worden afgescheept met een demo cd.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-05-2004 0:05 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2004 18:56 schreef Chelman het volgende:
Zoals onze collega's van de muur dus zouden zeggen: Dit is Chukc



quote:
Op 17 mei 2004 0:02 schreef M. het volgende:
Het is Chuck, man, snap dat dan....


Jij bent Chukc.




@Muitiliteur: Het geld kan je dan niet interessant vinden maar dat is de kern van hun conflict of je het ermee eens bent of niet.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-05-2004 0:31 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 17 mei 2004 0:05 schreef Chelman het volgende:
Jij bent Chukc.



Wat heeft dit met Chuck Schuldiner te maken?

quote:
@Muitiliteur: Het geld kan je dan niet interessant vinden maar dat is de kern van hun conflict of je het ermee eens bent of niet.


Muitiliteur? Betekent dit iets anders dan een schrijffout?
Het geld is idd het juridische verhaal dat hopelijk snel opgelost is; daarnaast vind ik het van weinig respect getuigen om te lijkenpikken want wat Karmageddon vraagt is meer dan dat ze betaald hebben.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-05-2004 0:34 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 0:31 schreef Mutilator het volgende:
Wat heeft dit met Chuck Schuldiner te maken?



Kijk eens op de muur. Chuck betekent daar iets van 'oud nieuws'.

quote:

Muitiliteur? Betekent dit iets anders dan een schrijffout?



Doe ik wel eens vaker. Dwaalnicht, Inktvis e.d.
quote:

Het geld is idd het juridische verhaal dat hopelijk snel opgelost is; daarnaast vind ik het van weinig respect getuigen om te lijkenpikken want wat Karmageddon vraagt is meer dan dat ze betaald hebben.


Of het netjes is of niet is een tweede. Maar dat zijn meer zakelijke conflicten en daarom is dit voor mij niet bijzonder.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-05-2004 20:39 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Is iemand hiermee bekend:

http://www.theundergroundcollection.com/ ?


Schijnt allemaal obscure demo's voor 5 pleuro te verpatsen. Heaumeau.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 18-05-2004 8:11 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Hij verkoopt cdr's met demo's ja. Die kosten dan 5 euro en daar komt dan nog eens 5 euro verzending bij. Zo heb je voor een tientje de cdr die altijd al had willen hebben.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Orion
Usericon van Orion
Posted 18-05-2004 8:25 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

lol


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 19-05-2004 11:40 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2004 8:11 schreef Gangrad het volgende:
Hij verkoopt cdr's met demo's ja. Die kosten dan 5 euro en daar komt dan nog eens 5 euro verzending bij. Zo heb je voor een tientje de cdr die altijd al had willen hebben.


Ik vind het wel een goed concept eigenlijk. Kunnen mensen tenminste aan die oude demo's komen!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-05-2004 11:44 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2004 11:40 schreef DeadBitchFuck het volgende:
Ik vind het wel een goed concept eigenlijk. Kunnen mensen tenminste aan die oude demo's komen!


maar de bands zelf verdienen er niks mee. hetzelfde als dowloaden dus.(van mij mag hij/zij overigens, je hoeft het namelijk niet per se te kopen)


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-05-2004 11:45 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Zoals bekend ben ik geen voorstaander van Peer2Peer. Maar handelen met gejat materiaal gaat echt te ver IMHO.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 19-05-2004 11:48 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2004 11:44 schreef attila_de_hun het volgende:
maar de bands zelf verdienen er niks mee. hetzelfde als dowloaden dus.(van mij mag hij/zij overigens, je hoeft het namelijk niet per se te kopen)


Veel van dat spul wat hij aanbiedt, is gewoon niet meer te verkrijgen. Moet het dan maar de kvltgeschiedenisboeken of voor veel te veel geld op Ebay? Nee, opium voor het volk!! Verspreiden die handel!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-05-2004 11:48 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2004 11:45 schreef Chelman het volgende:
Zoals bekend ben ik geen voorstaander van Peer2Peer. Maar handelen met gejat materiaal gaat echt te ver IMHO.


ik vind het een lastig probleem en ik moet terugkomen op mijn boevnstaande zin na enieg nadenken. In principe ben ik ook tegen verkoop van zulke dingen maar niet tegen de verspreiding. verspreid het dan tegen onkosten of voor niks. dat vind ik toch weer anderes dan er echt mee gaan verdienen. (ook al zul jij dat mogelijk ook verwerpelijk vinden)


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-05-2004 11:49 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2004 11:48 schreef DeadBitchFuck het volgende:
Veel van dat spul wat hij aanbiedt, is gewoon niet meer te verkrijgen. Moet het dan maar de kvltgeschiedenisboeken of voor veel te veel geld op Ebay? Nee, opium voor het volk!! Verspreiden die handel!


ja, daar ben ik het wel mee eens maar moet je er dan aan verdienen? ruilen ofzo.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-05-2004 11:51 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik moet zeggen dat het verspreiden van demo's ik niet erg vind..zowel op P2P als idd op CDR tegen onkosten.

Een CD van 10E is echter pure winstmakerij met andermans werk...daar ben ik tegen.

Daarnaast durf ik te wedden dat hij de meeste van die demo's niet origineel had maar dat hij ze van Soulseek e.d. haalde wat dus betekent dat hij MP3 terug naar audio heeft getoverd....niet echt bevorderlijk voor de kwaliteit.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 19-05-2004 11:52 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

Ruilen is natuurlijk ook een optie, net als het tegen onkosten verspreiden van biologisch gekweekte kikkererwten en salades... en peace, love and understanding! We zijn allemaal de kinderen van Moeder Aarde.

Laat die jongen er toch wat geld mee verdienen! Hij heeft er lang voor moeten verzamelen.

[Dit bericht is gewijzigd door DeadBitchFuck op 19-05-2004 11:53]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-05-2004 11:54 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2004 11:52 schreef DeadBitchFuck het volgende:
Ruilen is natuurlijk ook een optie, net als het tegen onkosten verspreiden van biologisch gekweekte kikkererwten en salades... !aat die jongen er toch wat geld mee verdienen! Hij heeft er lang voor moeten verzamelen.


het woord "Moeten" is vrij eigenaardig.

Ik heb tonnen spider-man comics, daar heb ik ook lang overgedaan. toch mag jij die bij mij lezen thuis zonder daar onkosten of wat dan ook voor te betalen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-05-2004 11:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kent DBF het sujet?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-05-2004 11:55 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2004 11:52 schreef DeadBitchFuck het volgende:
Laat die jongen er toch wat geld mee verdienen! Hij heeft er lang voor moeten verzamelen.


Zo...da's lastig....je soulseek client aan laten staan.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 19-05-2004 12:00 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2004 11:55 schreef Chelman het volgende:
Zo...da's lastig....je soulseek client aan laten staan.


En wat dan nog? Iedereen die daar te lui of dom voor is en toch die cds wil hebben, moet daar dan maar voor betalen. Dan krijg je ze fijn in de post, zonder er ook maar iets voor te hoeven doen.

@Jenje: Nee.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-05-2004 12:02 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2004 12:00 schreef DeadBitchFuck het volgende:
En wat dan nog? Iedereen die daar te lui of dom voor is en toch die cds wil hebben, moet daar dan maar voor betalen. Dan krijg je ze fijn in de post, zonder er ook maar iets voor te hoeven doen.



Iedereen die te lui/dom is om te werken kan dus ook bij een heler voor een gunstig prijsje auto's kopen?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 19-05-2004 12:04 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Mensen, houden we de discussie een beetje ontopic? Afwegen of we wel of niet moeten downloaden kan in een ander topic.


I'm not being rude. You're just insignificant.


DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 19-05-2004 12:09 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2004 12:04 schreef helmet het volgende:
Mensen, houden we de discussie een beetje ontopic? Afwegen of we wel of niet moeten downloaden kan in een ander topic.


De stem van Mod!

Moddelijke interventie...


Dolen
Usericon van Dolen
Posted 19-05-2004 15:09 by Dolen Wijzig reactieProfiel van DolenQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2004 12:09 schreef DeadBitchFuck het volgende:
De stem van Mod!

Moddelijke interventie...


Hehe...


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen